H
herrrrmot mennöö
Vieras
5v pisti kaupassa taas hösseliksi, yritin ojentaa koko kotiintulomatkan, loppujen lopuksi haukkui mut idiootiksi ja löi. Sanoin soittavani isälleen, joka kun nostaa sormensa pystyyn niin tuo apina tottelee heti.. Poika alkoi itkemään kun kuuli, että soitan isille (leikisti puhuin puhelimessa) Kyllä on ollut nyt kiltisti kun kerroin, että seuraavaksi soitan ihan oikeasti. HITTO kun ei voi uskoa kun sanon, jäi jo ilman jäätelöä mitä varten tuonne kauppaan lähdettiinkin, tuossa isoveikka syö jätskiä ja pikkumies katsoo vieressä. Eikä todellakaan ole eka kerta kun jää ilman jotain käytöksensä takia, ei vain kerta toisensa jälkeen usko, vaikka olen aina tehnyt sen minkä olen uhannutkin. Nyt en edes uhannut jäätelön poisottamisella, vaan kun teki tempun josta on sanottu miljoonat kerrat, nappasin jätskin vaan pois ja nakkasin sen roskiin