neliöiden/pinta-alan laskeminen huoneiden siis

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Eli miten se nyt menee? Huonekorkeus 260cm ja jos olohuoneen seinien leveys yhteensä 950cm? lasketaanko 950*260cm? Sehän tekee ihan mahdottomat neliöt :laugh: vai miten lasketaan? Maalien ja tapettien tarvetta joten pitäs osata laskea.

Keittiön ylä- ja alakaappien välitila 45cm ja pituus 6m. Miten sen tilan neliöt lasketaan kun laatat pitäs valita.

Toki ne kaupassa laskee neliöt jos vie mitat, mutta kun on huono matikkapää niin hieno juttu jos myyvät sitte reippaasti enemmän maalia, tapettia ja laattoja.

Mies sanoi, että voisin laskea neliöt. Mies taas osaa nää laskemiset sujuvasti, mutta ei aio osallistua siihen
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:36 vieras kirjoitti:
Eli miten se nyt menee? Huonekorkeus 260cm ja jos olohuoneen seinien leveys yhteensä 950cm? lasketaanko 950*260cm? Sehän tekee ihan mahdottomat neliöt :laugh: vai miten lasketaan? Maalien ja tapettien tarvetta joten pitäs osata laskea.

Keittiön ylä- ja alakaappien välitila 45cm ja pituus 6m. Miten sen tilan neliöt lasketaan kun laatat pitäs valita.

Toki ne kaupassa laskee neliöt jos vie mitat, mutta kun on huono matikkapää niin hieno juttu jos myyvät sitte reippaasti enemmän maalia, tapettia ja laattoja.

Mies sanoi, että voisin laskea neliöt. Mies taas osaa nää laskemiset sujuvasti, mutta ei aio osallistua siihen

Eli kerro 9,5*2,6, niin saat suoraa neliömetreinä.
Keittiön välitila= 0,45*6
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:41 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:39 vieras2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:37 Töllin Ruusa kirjoitti:
Korkeutta tarvitaan kuutioissa.

Neliöt saat kertomalla huoneen sivut.

Tarvi vissiin seinien pinta-alan, ku tapetteja ja maaleja oli valitsemassa..

Ou jee, umpitollo Ruusa koneen ääressä... :ashamed:

No, et umpitollo, et vaan lukenu loppuun asti. ;)
 

Yhteistyössä