H
hih
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Uuh .. ja romanssi senkun kulkoistaa![]()
Nii ja kukoistaakin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Uuh .. ja romanssi senkun kulkoistaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä![]()
![]()
joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä![]()
![]()
joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.
omat koneet ja omat asunnot.
ja mulla ainakin ukko koisimassa mutta päättömän naisesta en tiedä =)
joten turha kehitellä mitään.
en ees yv olla toisilleen laitettu, joten lopeta jo ja vielä harmaana piruilet =)
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä![]()
![]()
joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.
omat koneet ja omat asunnot.
ja mulla ainakin ukko koisimassa mutta päättömän naisesta en tiedä =)
joten turha kehitellä mitään.
en ees yv olla toisilleen laitettu, joten lopeta jo ja vielä harmaana piruilet =)
Piruilen? Olet ihan hakoteillä. Itsehän tuossa kirjoittelitte kuinka teitä pariksi oltiin epäilty, ja naitettu ja sitä rataa. Ja leikillä sitä jatkoitte. Mutta tää kolmas pyörä kolisee nyt nukkumaan.
Mutta mikä siinä on että harmaat aina piruilee, ja mustat on herttasii ja huumorintajuisii.
Hyvää yötä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies::wave: , öitä vaan , älä hermostu justiin ennen nukkumista , näät pian painajaisia , minusta ilman päätä B)
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä![]()
![]()
joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.
omat koneet ja omat asunnot.
ja mulla ainakin ukko koisimassa mutta päättömän naisesta en tiedä =)
joten turha kehitellä mitään.
en ees yv olla toisilleen laitettu, joten lopeta jo ja vielä harmaana piruilet =)
Piruilen? Olet ihan hakoteillä. Itsehän tuossa kirjoittelitte kuinka teitä pariksi oltiin epäilty, ja naitettu ja sitä rataa. Ja leikillä sitä jatkoitte. Mutta tää kolmas pyörä kolisee nyt nukkumaan.
Mutta mikä siinä on että harmaat aina piruilee, ja mustat on herttasii ja huumorintajuisii.
Hyvää yötä.![]()
juuri niin kerroin ja päätön myös,sun viestis merkkeineen ei vaikuttanut huumorilta lainkaan, olit niin vissi varmaan että sama henkilö,tai samat koneet.
eilen oli kivaa ja oikeat henkilöt paikalla KIRJAUTUNEENA.
harmaat todella ovat erilaisia sori
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:no en minä ainakaan kimpaantunu , mitä se sitten onkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:no en minä ainakaan kimpaantunu , mitä se sitten onkaan![]()
Mulla tuli joku ihmeen dejavu mutta aivan kuin olisit kírjoittanut noin aiemminkin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Ja sille päättömän kadonneelle päälle joka löytyi lopultakin Lissen nenästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:justiin näin,olis kumminkin sivu kuokkavieraita täynnä, syömässä kalliita eväitä![]()
![]()
joku juju tässä on. hymiötkin samanlaisia. ettei vain vuonna erkki ja alma olis jo renkaat vaihdettu. muutenhan sitä kumpainenkin olis tyynyä kuolaamassa. jäittepäs kiinni. ootteko vuorotellen, vai kenties omat koneet.
omat koneet ja omat asunnot.
ja mulla ainakin ukko koisimassa mutta päättömän naisesta en tiedä =)
joten turha kehitellä mitään.
en ees yv olla toisilleen laitettu, joten lopeta jo ja vielä harmaana piruilet =)
Piruilen? Olet ihan hakoteillä. Itsehän tuossa kirjoittelitte kuinka teitä pariksi oltiin epäilty, ja naitettu ja sitä rataa. Ja leikillä sitä jatkoitte. Mutta tää kolmas pyörä kolisee nyt nukkumaan.
Mutta mikä siinä on että harmaat aina piruilee, ja mustat on herttasii ja huumorintajuisii.
Hyvää yötä.![]()
juuri niin kerroin ja päätön myös,sun viestis merkkeineen ei vaikuttanut huumorilta lainkaan, olit niin vissi varmaan että sama henkilö,tai samat koneet.
eilen oli kivaa ja oikeat henkilöt paikalla KIRJAUTUNEENA.
harmaat todella ovat erilaisia sori
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!?![]()
minä en todellakaan loukkaantunut.
viime yönäkin oli täällä kivaa läppää, mutta sakki osasi käyttää hymiöitä kirjoituksien välissä niin sen tiesi huumoriksi,mutta tuo kiiviäkn laittoi ihan pelkkää tekstiä ilman mitään hymiöitä, päättele siitä nyt jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:saanko mä olla vihree![]()
Saanko mäkin lainata?Just nyt olis helevetillinen tarvis lapiolle!!!Ja pannaan samalla muutama hymiö ettei jonkun nenään mene taas muitakin ruumiinosia ratsumiehestä kuin pääAlkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!?![]()
minä en todellakaan loukkaantunut.
viime yönäkin oli täällä kivaa läppää, mutta sakki osasi käyttää hymiöitä kirjoituksien välissä niin sen tiesi huumoriksi,mutta tuo kiiviäkn laittoi ihan pelkkää tekstiä ilman mitään hymiöitä, päättele siitä nyt jotain.
Eli olisit niellyt purematta kaiken jos olisin laittanut hymiöitä. Juu en ole musta niin en hymiöi. Jos ilman hymiöitä et leikiksi ymmärtänyt, niin mitäpä sitten. Jatkakaa mustat sitten omia leikkejänne. Mulla on pihan hienoin lapio, jaan sen muiden harmaiden kanssa ilman nahinaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Saanko mäkin lainata?Just nyt olis helevetillinen tarvis lapiolle!!!Ja pannaan samalla muutama hymiö ettei jonkun nenään mene taas muitakin ruumiinosia ratsumiehestä kuin pääAlkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!?![]()
minä en todellakaan loukkaantunut.
viime yönäkin oli täällä kivaa läppää, mutta sakki osasi käyttää hymiöitä kirjoituksien välissä niin sen tiesi huumoriksi,mutta tuo kiiviäkn laittoi ihan pelkkää tekstiä ilman mitään hymiöitä, päättele siitä nyt jotain.
Eli olisit niellyt purematta kaiken jos olisin laittanut hymiöitä. Juu en ole musta niin en hymiöi. Jos ilman hymiöitä et leikiksi ymmärtänyt, niin mitäpä sitten. Jatkakaa mustat sitten omia leikkejänne. Mulla on pihan hienoin lapio, jaan sen muiden harmaiden kanssa ilman nahinaa.![]()
![]()
Oliko hyvä ny?
Alkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Saanko mäkin lainata?Just nyt olis helevetillinen tarvis lapiolle!!!Ja pannaan samalla muutama hymiö ettei jonkun nenään mene taas muitakin ruumiinosia ratsumiehestä kuin pääAlkuperäinen kirjoittaja kiviäkin kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Lissen nenään joutui se ratsumiehen pää.Kai nyt kaikki tajusivat että tämä on hyväntahtoista irvailua,ei tämän takia kukaan voi loukkaantua.EIHÄN?!?![]()
minä en todellakaan loukkaantunut.
viime yönäkin oli täällä kivaa läppää, mutta sakki osasi käyttää hymiöitä kirjoituksien välissä niin sen tiesi huumoriksi,mutta tuo kiiviäkn laittoi ihan pelkkää tekstiä ilman mitään hymiöitä, päättele siitä nyt jotain.
Eli olisit niellyt purematta kaiken jos olisin laittanut hymiöitä. Juu en ole musta niin en hymiöi. Jos ilman hymiöitä et leikiksi ymmärtänyt, niin mitäpä sitten. Jatkakaa mustat sitten omia leikkejänne. Mulla on pihan hienoin lapio, jaan sen muiden harmaiden kanssa ilman nahinaa.![]()
![]()
Oliko hyvä ny?
saa lainata. näitä on koko setti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:non nii , olkaa vaikka tuskanpunasia vekselinvihreillä hiuksilla.
mä meen nyt nukkumaan , hyviä öitä kaikille tasapuolisesti , väristä riippumatta :wave: