On se PÄÄTÖN RATSUMIES kans... =O

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Viime yönä, mun olis pitäny ajaa nurmikkoo, mut en osannu käyttää leikkuria ja mun vakkaripuutarhuri ei päässy ajaan mun nurtsia... Päätön ratsumies ajo moottoripyörällä siihen ja rupes selostamaan jotain sen ruohonleikkurin hydrauliikkamoottorista :whistle: ja se selosti...ja selosti...ja selosti... :whistle:
Mä kyllä yritin sanoo et ei mulla oo hajuakaan mistä se puhuu... :saint:


näitsä ihan oikeasti päättömästä unta :D ? tuohan tietää enne unia , te varmaan kohta kohtaatte toisenne =) ja työnnätte tuota leikkuria yhdessä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Onkos nyt muuten täysikuu? Minullakin oli sekavien unien takia levoton yö. Niissä ei kyllä seikkaillut yhtäkään palstalaista.

Olisiko?


Se, ja lepakot selittäisivät yhdessä huonosti nukutut yöt.

Tarkistin kalenterista, se näytti o-merkkiä huomiselle; eikö täydenkuun merkki ole musta pallo?

Täydenkuun merkki on valkonen ympyrä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Viime yönä, mun olis pitäny ajaa nurmikkoo, mut en osannu käyttää leikkuria ja mun vakkaripuutarhuri ei päässy ajaan mun nurtsia... Päätön ratsumies ajo moottoripyörällä siihen ja rupes selostamaan jotain sen ruohonleikkurin hydrauliikkamoottorista :whistle: ja se selosti...ja selosti...ja selosti... :whistle:
Mä kyllä yritin sanoo et ei mulla oo hajuakaan mistä se puhuu... :saint:

miltä näyttää päätön pyöräkuski B) :attn:
 
oikeesti mä olin aika loukkaantunu, koska en oikeesti osaa käyttää ruohonleikkuria... :snotty: ja mikähän helvattu se semmonen hydrauliikkamoottori oikeen on? :saint: tämmöselle tytölle tuollasta selostaa... :whistle:

ja se mun vulvani kaipaa vieläki vahausta :saint: :D
 

Yhteistyössä