Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mä olin kuulkaas viime yönä saanut bannin tänne ja fjonga lähetti mulle oikein kauniin ja hempeän postikortin jossa luki "me kaivataan sua" ja sen semmosta...![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mä olin kuulkaas viime yönä saanut bannin tänne ja fjonga lähetti mulle oikein kauniin ja hempeän postikortin jossa luki "me kaivataan sua" ja sen semmosta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Viime yönä, mun olis pitäny ajaa nurmikkoo, mut en osannu käyttää leikkuria ja mun vakkaripuutarhuri ei päässy ajaan mun nurtsia... Päätön ratsumies ajo moottoripyörällä siihen ja rupes selostamaan jotain sen ruohonleikkurin hydrauliikkamoottoristaja se selosti...ja selosti...ja selosti...
![]()
Mä kyllä yritin sanoo et ei mulla oo hajuakaan mistä se puhuu... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:Huomenna on täysikuu. Ilmankos on unet villejä!
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Onkos nyt muuten täysikuu? Minullakin oli sekavien unien takia levoton yö. Niissä ei kyllä seikkaillut yhtäkään palstalaista.
Olisiko?
Se, ja lepakot selittäisivät yhdessä huonosti nukutut yöt.
Tarkistin kalenterista, se näytti o-merkkiä huomiselle; eikö täydenkuun merkki ole musta pallo?
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Viime yönä, mun olis pitäny ajaa nurmikkoo, mut en osannu käyttää leikkuria ja mun vakkaripuutarhuri ei päässy ajaan mun nurtsia... Päätön ratsumies ajo moottoripyörällä siihen ja rupes selostamaan jotain sen ruohonleikkurin hydrauliikkamoottoristaja se selosti...ja selosti...ja selosti...
![]()
Mä kyllä yritin sanoo et ei mulla oo hajuakaan mistä se puhuu... :saint: