Ovatko mielestäsi koon 75 D rinnat isot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuper.

Vieras
Kun käsittääkseni ko. kokoa pidetään jo isona. Itselläni on tuon kokoiset rinnat, olen 170 cm pitkä ja painan 63,5 kg. Mielestäni minulla ei ole isot rinnat, vaan ihan normaalin kokoiset, tai jopa pienenpuoleiset.

Miten ihmeessä minulla ei ole isot rinnat vaikka kuppikoko on tuo? Eivät myöskään roiku pahemmin.

D on ihan keskikoko, ei mikään iso. E alkaa olla jo isohko. Naiset käyttävät yleisesti ottaen liian pientä kuppikokoa, siksi ehkä tuota on pidetty jotenkin isona.

Ehkä olet mitanut väärin tai sitten uskot niihin rintaliiviliikkeiden kokoluokituksiin, niiden mukaan minun rintani ovat 75 H Eikä ne todellakaan ole tuon kokoiset.

Toi on mun koko ja mun mielestä mun rinnat on isot. Mutta mä olenkin 10 cm lyhyempi kuin sinä. Eli riippuu varmaan ihmisen koosta, että miten rinnat siihen suhteutuu :)

No ei nuo kuppikoot mene oikeasti siten että D on iso ja C aina sitä pienempi. Käy kunnon liivimyyjällä niin selittävät sinulle. Minä en jaksa enkä oikein muistakaan mutta oli merkitystä sillä ympärysmitallakin. Ja ties millä mutta B voi esim. olla isompi kuin C käytännössä jne...

[QUOTE="nimimerkki";22169624]Ehkä olet mitanut väärin tai sitten uskot niihin rintaliiviliikkeiden kokoluokituksiin, niiden mukaan minun rintani ovat 75 H Eikä ne todellakaan ole tuon kokoiset.[/QUOTE]

No en usko että olen mitannut väärin.Olen ollut vaatekaupassa töissä aika kauan, siellä myytiin myös rintsikoita, että tiedän jotain siitä miten rintsikoiden koko mitataan.:-)

Mä olen 75E ja nää on liian isot. Ei koko sinänsä haittaa niin paljoa vaan se paino. Juostessa tuntuu inhottavalta ja hyppiminen on mahdotonta ilman et tuntuu että ne repee irti.
Koko on ärsyttävä silloin kun pitää maata kovemmalla alustalla vatsallaan, ja salilla on vähän tiellä kanssa.
Mulla on suunnitelmissa pienennysleikkaus kunhan imetys loppuu.

[QUOTE="äiti 44v";22169630]No ei nuo kuppikoot mene oikeasti siten että D on iso ja C aina sitä pienempi. Käy kunnon liivimyyjällä niin selittävät sinulle. Minä en jaksa enkä oikein muistakaan mutta oli merkitystä sillä ympärysmitallakin. Ja ties millä mutta B voi esim. olla isompi kuin C käytännössä jne...[/QUOTE]

Joo minä tosiaan tiedä noista mittajutuista, koska olen entinen vaatemyyjä. 80 c on kupiltaan saman kokoinen kuin 75 D. Ja 85 A- koossa on myös kuppi suunnilleen saman kokoinen. Sekä sitten 70 E , 65 F jne....

[QUOTE="alkup.";22169706]Joo minä tosiaan tiedä noista mittajutuista, koska olen entinen vaatemyyjä. 80 c on kupiltaan saman kokoinen kuin 75 D. Ja 85 A- koossa on myös kuppi suunnilleen saman kokoinen. Sekä sitten 70 E , 65 F jne....[/QUOTE]

Joo jotenkin noin kai minullekin on selitetty kun rynnäsreppuja olen käynyt ostamassa.

Yhteistyössä