pienet rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyyne

Vieras
Míeheni mielestä olen just sopiva, ja rintani sellaiset kouraan mahtuvat nöpöttävine nänneineen. Rintani ovat kokoa 80A, olen 170 cm pitkä ja painan n. 64 kg. Olen aina tuntenut alemmuutta pienistä rinnoistani, vaikka en niiden takia ole koskaan seinäruusuna ollutkaan. Olen tumma, ruskeasilmäinen, suhteellisen kivannäköinen. MItä miehet sanotte, ovatko rinnat naisellisuuden ja seksuaalisuuden mitta?? Minulla ja miehelläni on hyvä suhde, seksielämä sujuu hyvin. Mutta asia joka vielä vaivaa on se, että toivoisin mieheni hyväilevän rintojani enemmän rakastellessamme. Hän keskittyy yleensä enemmän alapäähän. Olen siitä maininnut, eikä hän sano syyksi rintojeni kokoa, vaan taas vakuuttaa niiden olevan juuri sopivat. Ajattelen asiaa aivan liikaa ja olen tullut jo mustasukkaiseksi kuvitellessani mieheni katselevan muodokkaampia naisia.

rinnat pitää olla käteenkäypäset, ja sulla on vissiin sellaiset.
kyllähän miehet katselevat isoja dösiä mutta tykkäävt käteenkäypäsistä.
pepun ja rintojen pitää olla suhteessa toisiinsa.

Mun mielestä pienet rinnat on niin seksikkäät ja kiihottavat että kanna niitä ylpeänä ja nännit pystyssä, voi sanoa että tuun oikein ""hulluks""kun saan pienirintaisen naisen luokseni yökylään, en millään meinaa saada suutani ja käsiäni irti niistä, mahtavat leikkikalut. uuuh!

Hei Tyyne. Ole ylpeä rinnoistasi ja vartalostasi. Sitä vain luulee, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.
Minä olen tottunut isoihin rintoihin ja nyt kiinnostais pienet ihanat nypykät. Tosiasiassa koolla ei ole merkitystä, kun tunto on hyvä. Minua kiihottaa pienetkin rinnat, alaston nainen yleensä.

rintojen koko on verrattavissa naisen kokoon. itse olen 170 pitkä ja omaan c kupin tisut. sopivät meikäläisen kroppaan hyvin. pienemmät eivät sopisi, jotenkin näyttäisin laudalta. MUTTA TÄMÄ SIIS VAIN MINULLA JA OMA MIELIPITEENI. en siis tarkoita että aloittaja ei näyttäisi a kupissaan erittäin hyvältä. tähän olen vain tottunut.
jos nainen on kovin pieni siis 155-160 ja c-d kupin lollot, tuntuu että kroppa hukkuu niihin, jotenkin eivät vain sopi.
itse olen myös melko harteikas tosin normali kroppainen, joten mulle passaa omat hyvin.

Kovin itsetuntoani tukevia vastauksia, kiitos. Vielä toivoisin miehiltä (ja naisilta) mielipiteitä siihen mieltäni askarruttavaan kysymykseen, että miten saisin mieheltäni enemmän hyväilyjä ja miksi hän niin vähän hyväilee rintojani, jos ne hänen mielestään ovat ""niin ihanat"". Kaipaan hyväilyjä!

...hukkuu ????
itse olen 162/60 treenattu vartalo, kuppi 70F ja miehet kuolaa perään... Ja tää on vain mun mielipide ja tietysti pillua kuolaavien ukkojen...

Ollaan sit samankokoisia.

Mun mies alkoi enemmän hyväilemään rintojani kun näytin hänelle joka ainoankerran miten siitä nautin. Voihki, ääntele ja sano miten hyvältä tuntuu silloin kun hän koskee niihin.

Toinen konsti on ottaa niihin tatuointi jossa lukee: hyväile mua ;)

Jos hän ei tajua viestiä kun tyrkytät niitä lähelle hänen kasvojaan, ota kädestä kiinni ja vie rinnoillesi. Oletan siis että olet jo ilmaissut toiveesi suullisesti eli KERTONUT hänelle mitä haluat.

on ihan varmna että miehesi kiinnostuu rinnoistasi kun hän niitä koskiessaan kuulee voihkaisusi / pyyntösi jatkamaan. vähän kiemurtelua lisäksi niin ihan varmaan miehesi on myyty. älä kuitenkaan ylinäyttele muuten jäät kiinni.
kannattaa kertoa mistä pidät esim nännien hivelystä alussa ja reilusti kiihoittuneen ehkä kovemmastakin hyväilystä. onhan se niin että kyllä naisten on helppo miehiä käsitellä halutessaan. sillä naisilla on SE jota miehet haluavat.

Herkässä erotiikan tilanteessa on ensiarvoisen tärkeää, että kerrot , mitä haluat. Miehesi toivottavasti haluaa miellyttää sinua ja kun kerrot mitä haluat, hän toteuttaa toiveesti (toivottavasti).

Esim. ""Kultaseni, nuole mun nännejä. Se tuntuu niin hyvälle""
Telepatia ei toimi erotiikassa (siinä on vähän kiire...)

Kumpa se olisikin noin päin mutta meillä on päin vastoin. Vaimolla on upeet DD:cub rinnat ja minä olen aivan lääpälläni niihin mutta hän ei pidä lainkaan niiden hyväilystä eikä katselusta koska hän ei kuulemma nauti siitä edes rakastellessa .Miten voi näin olla naiset erilaisia. Mulle taas rinnat ovat hyvinkin täkeät varsinkin vuoteessa.

Ainahan voit vähän kasvattaa rintoja imukuppisysteemillä B-C .n tuntumaan jos haluat. Muistaakseni joku hoitolaitos Helsingissä myy laitetta. Laite maksaa n. 2000€. Itse pidän C tisuja parhaana ja sopivampana, vai johtuuko että olen tottunut vaimoni C tisuihin. Jos on pienempi nainen niin pysty B varmaan on jo hyvä. A-kuppikoko ei anna vaatteelle istuvuutta eikä sitä kurvikkuutta, josta minä pidän. Tämä on vain minun mielipiteeni.

Yhteistyössä