Näinkö se ikäkriisi oireilee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "argh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"argh"

Vieras
Mulla on pienet rinnat, siis joku b-80 tmv. Rinnat näyttävät todella pieniltä, vaikka mitä pukisi päälle ja moni on arvostellutkin aikojen saatossa rintojani pieniksi, "!ei voi panna tissien väliin" jne

Olen kokenut olevani kuitenkin kohtuu tyytyväinen vartalooni ja rintoihini.
Nyt 35-vuotissynttäri kolkuttelee oven takana ja mulle oikeasti pukkaa ongelmaa näitten rintojeni kanssa. Noh, ne ei ole enää edes niin terhakat, kuin ennen, eli hiukan ovat antaneet maan vetovoimalle jo periksi. Nyt tuntuu tosi pahalta, kun ne on vaan noin pienet. Haluaisin enemmän kokoa, mitään megamunkkeja en haluaisi, mutta haluaisin, että rintani olisivat edes huomattavat. Nyt kun pidän paitoja päällä, niin rinnat on tosi pienet. Kamala issue.

Pitäisiköhän minun ottaa asiaksi käydä jollakin arvioijalla, että mitä näille kannattaisi tehdä?! Siis mitään ns. kumitissejä en halua, mutta eikös ihan oman kehon ihraakin voi siirtää paikasta toiseen?

Rasvansiirto on tosi kallis ja harvoin onnistuu. Voi tulla muhkuroita tai rasva paeta vaan toisesta rinnasta. Hommaa topatut liivit ja ajattele muita asioita elämässäsi. Kohta se on rintasyöpäriskin aika kuitenkin ja sitten voi päästä koko rinnoista vaikka eroon ;)

Elä tee niille mitään, ne ovat tuollaisina sopivat, jos jotkut ovat arvostelleet niitä, ovat olleet idiootteja, ja niistä ei kannata välittää, sillä nainen ei ole pelkät rinnat, eikä muut ruumiinosat, kokonaisuus ratkaisee ja siinä on tärkeänä itsetunto.

Elä tee niille mitään, ne ovat tuollaisina sopivat, jos jotkut ovat arvostelleet niitä, ovat olleet idiootteja, ja niistä ei kannata välittää, sillä nainen ei ole pelkät rinnat, eikä muut ruumiinosat, kokonaisuus ratkaisee ja siinä on tärkeänä itsetunto.

Itsetunto. voi kiesus. Mulla on romuttunut itsetunto viime aikoina. :headwall:
Itsetunnolla olen nämä viimeiset 20 vuotta kantanut kroppaani. MIksi nyt on itsetunto nollissa? Eikö ikä pitäisi tuoda lisää itsevarmuutta, EIKÄ ROMUTTAA SITÄ?

Vaihtoehtoja on kaksi A. Tyydyt tilanteeseen. B. Hankit muutaman (kymmenen) lisäkilon. Lisäkilot näkyvät ns. läskinä, mutta myös rinnoissa. Kolmas vaihtoehto - sorry - silarit...

Yhteistyössä