eilen kylpylässä ajattelin että olen kyllä tosi lauta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi haluaisit roikkuvat rinnat? Sulla on varmasti hyvät rinnat, ainakin kuulostaa hyvältä b-kuppi joka ei roiku. Ottaisin milloin vain takaisin edes sen mun entisen 75c-d kupin joka ei roikkunut yhtään VAIKKA silloin en pitänyt rintojeni muodosta ollenkaan. Nyt jälkikäteen tajuan että hyvän muotoiset ne olivat. Nyt on roikkuva 70F ja kun tämä imetys loppuu niin mitä jää jäljelle, todennäköisesti pelkät arpiset nahkapussukat. Todella viehättävää... Mutta sen asian kanssa aion sitten oppia elämään ja olemaan tyytyväinen.

No ihan minä ylpeydellä kannan 75 b-rintani ja urheilullisen, terveen vartaloni. Taatusti olen terveempi kuin se ihanan pyöreä ja pehmeä pullamössö sonnustettuna isoilla rinnoilla. Myös 20 vuoden päästä :)

Mulle käy tyttöjen puolella myytävät rintaliivit ja mikään ei näytä hyvältä päältä.Ravintolassa usein kuulee kun toinen mies sanoo toiselle,että muuten hyvä mutta ´lauta´.Sitten kun olen päässyt makkarin puolelle kaikki on läsähtänyt ja mies sanonut että hän tykkää panna rintojen väliin,että sorry ei nyt onnistu tai sitten on niin että ei ollenkaan koske rintoihini,vaan välttelee niitä ja siksi ei tule mistään mitään.Mitäs jos minä sanoisin pieni munaiselle miehelle,että voi anteeks ei tästä nyt tule mitään kun tuo sun patukka on niin olematon ja pieni että unohda koko juttu että tykkään isoista patuloista.En haluja isoja,mutta miksi en voi kelvata miehelle sellaisena kuin olen ja kaiken huippu kun yks entinen miesystäväni sanoi mulle että voisit laittaa silikonit,niin voisin sitten sanoa pieni munaiselle että laita teko patukka.Tästä lähtien annan takaisin kun vituttaa kun miehet katsoo ja kuolaa isojen rintojen perään,eikä katso kokonaisuutta ja sydäntä.Erään ystäväni mies oikeesti törmäsi rullaluistimilla tolppaan kun tuli hehkeä topissa oleva isorintainen jalkakäytävällä vastaan

Yhteistyössä