Ovatko mielestäsi koon 75 D rinnat isot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanko oikeasti VIELÄKÄÄN kaikki naiset ei ymmärrä rintsikoiden kokoja? Pelkkä kirjain ei kerro mitään! 80A on isompi kuin 70B, joka on samankokoinen kuin 75A, joka on samankokoinen kuin 65C. Ainoastaan ympärysmitta vaihtuu.

Mun rinnat on 65D, eivätkä tosiaankaan ole mitkään suuret, vaan hyvin sopusuhtaiset hoikkaan varteen. Jos mulla olis tämän kokoiset rinnat, mutta isompi ympärysmitta, mahdolliset koot olis 70C, 75B tai 80A. Miettikääpäs!

Eli jos joku sanoo, että on D-kupin rinnat, se ei kerro mitään!

Miten voi vuosia ostaa rintsikoita tajuamatta näin yksinkertaista juttua.

[QUOTE="Kaikkea kanssa";22169874]Ihanko oikeasti VIELÄKÄÄN kaikki naiset ei ymmärrä rintsikoiden kokoja? Pelkkä kirjain ei kerro mitään! 80A on isompi kuin 70B, joka on samankokoinen kuin 75A, joka on samankokoinen kuin 65C. Ainoastaan ympärysmitta vaihtuu.

Mun rinnat on 65D, eivätkä tosiaankaan ole mitkään suuret, vaan hyvin sopusuhtaiset hoikkaan varteen. Jos mulla olis tämän kokoiset rinnat, mutta isompi ympärysmitta, mahdolliset koot olis 70C, 75B tai 80A. Miettikääpäs!

Miten voi vuosia ostaa rintsikoita tajuamatta näin yksinkertaista juttua.[/QUOTE]

Sulta meni koko aloituksen pointti ohi. Minähän nimenomaan TIEDÄN entisen työni puolesta ettei ko. koko ole iso, ja myös miten koot menevät, huomasit sen, jos luit koko ketjun. Ihmettelin vaan sitä kun moni pitää tuon kokoisia aina isoina, kun ei ko. juttua tiedä.

[QUOTE="Kaikkea kanssa";22169874]Ihanko oikeasti VIELÄKÄÄN kaikki naiset ei ymmärrä rintsikoiden kokoja? Pelkkä kirjain ei kerro mitään! 80A on isompi kuin 70B, joka on samankokoinen kuin 75A, joka on samankokoinen kuin 65C. Ainoastaan ympärysmitta vaihtuu.

Miten voi vuosia ostaa rintsikoita tajuamatta näin yksinkertaista juttua.[/QUOTE]

kaikki rintsikat joissa mä olen katsonut, että on d-kuppi, on olleet minusta aina julmetun suuria.
tiedä sitten.
ehkä mulla on sitten niin pienet tissit itsellä että en ymmärrä.

[QUOTE="alkup.";22169892]Sulta meni koko aloituksen pointti ohi. Minähän nimenomaan TIEDÄN entisen työni puolesta ettei ko. koko ole iso, ja myös miten koot menevät, huomasit sen, jos luit koko ketjun. Ihmettelin vaan sitä kun moni pitää tuon kokoisia aina isoina, kun ei ko. juttua tiedä.[/QUOTE]

En vastannutkaan sulle, ap, vaan monille kommentoijille. :)

kaikki rintsikat joissa mä olen katsonut, että on d-kuppi, on olleet minusta aina julmetun suuria.
tiedä sitten.
ehkä mulla on sitten niin pienet tissit itsellä että en ymmärrä.

Se johtuu varmaankin siitä, että tavallisissa kaupoissa on tosi harvoin D-kupista pienempää ympärysmittaa kuin 70 tai 75, usein D-kupin ympärys alkaa vasta koosta 80. Ja 80D on jo ihan uhkea koko.

Rintaliiviliikkeistä löytyy sitten enemmän näitä pienten ympärysmittojen D-kuppeja, joissa myös kuppi on selvästi pienempi. :)

[QUOTE="Kaikkea kanssa";22169919]Se johtuu varmaankin siitä, että tavallisissa kaupoissa on tosi harvoin D-kupista pienempää ympärysmittaa kuin 70 tai 75, usein D-kupin ympärys alkaa vasta koosta 80. Ja 80D on jo ihan uhkea koko.

Rintaliiviliikkeistä löytyy sitten enemmän näitä pienten ympärysmittojen D-kuppeja, joissa myös kuppi on selvästi pienempi. :)[/QUOTE]

tämä varmaan on totta.
aika onnettomiahan noi "normikauppojen" liivikokovalikoimat ovat :/

Mun kuppikoko on 70DD eikä nää omasta mielestä mitkään valtavat ole. Jos laitan push upit päälle, niin kyllä sillon näyttää kun olis jotkut silikonit, mutta normirintsikoilla mun rinnat tuntuu ihan normaalikokosilta.

ite piän enemmän pienistä kuin isoista... mutta ei loppujen lopuksis sillä tissien koolla ole mitään merkitystä... Olen seurustellut erään tytön kanssa jolla ei ollu edes kovin suuret, eikä ne haitanneet häntä eikä minua. -poika 15 v

Joo. Mulla hoikkana 75 A-B. Nyt pulleampana 85 B. Olisin onnellinen tuon kokoisista rinnoista seksuaalisessa mielessä ^^Tai no kieltämättä pienet on ihan kivat itselle jos ei enää tarvi yrittää miestä miellyttää.

Ja mun ei tarvii. Olen kulahtanut hautomakone, emo ja vähemmästäväliä xD

Mulla on normaalisti 75B mutta sekä ekaa että tätä tokaa imettäessä 80-85D riippuen mallista ja/tai merkistä. Mun mielestä tää D on hirmusen iso, kun olen tottunut siihen B-kuppiin. En kyllä valita, kivemmalta nää isot tissit näyttää 177-senttisellä! ;) Paluu arkeen koittaa tosin sitten noin vuoden päästä kun loppuu tämän uuden imetys...

Ja mun silmiin myös kaikki D-kupin liivit näyttää tosi isoilta, ekan lapsen imetyksen alkaessa kun myyjä sanoi että D tuo taitaa olla, meinasin nauraa itseni ulos kaupasta. :D Nyt tokalla kierroksella osasin jo odottaa tätä kokoa, mutta silti tuntuu uskomattomalta, että vedän päälleni näin isot liivit!

No jos on todella lyhyt nainen, niin voihan ne olla jo isohkot, mutta muuten sanoisin ihan keskikokoisiksi. Kelpaisi itsellekin tuon rinnakkaiskoko pienemmällä ympäryksellä :)

Yhteistyössä