Miten menee kun teen 4 pv/viikko töitä omasta pyynnöstäni. Ja palkka siis tietty 4 päivän mukaan.
Nyt pomo meinas, että pääsiäisviikot on muutenkin 4-päiväisiä, että mitään ylimääräisiä vapaita ei tipu.
Meneekö se näin vai kuuluisko mulle joku vapaa kuitenkin?
Nythän mä teen tavallaan saman kuin nekin jotka tekee täyttä työaikaa?
Nyt pomo meinas, että pääsiäisviikot on muutenkin 4-päiväisiä, että mitään ylimääräisiä vapaita ei tipu.
Meneekö se näin vai kuuluisko mulle joku vapaa kuitenkin?
Nythän mä teen tavallaan saman kuin nekin jotka tekee täyttä työaikaa?