Osapäivätyö pääsiäsiviikoilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sompio

Aktiivinen jäsen
14.07.2008
5 836
0
36
Miten menee kun teen 4 pv/viikko töitä omasta pyynnöstäni. Ja palkka siis tietty 4 päivän mukaan.

Nyt pomo meinas, että pääsiäisviikot on muutenkin 4-päiväisiä, että mitään ylimääräisiä vapaita ei tipu.

Meneekö se näin vai kuuluisko mulle joku vapaa kuitenkin?

Nythän mä teen tavallaan saman kuin nekin jotka tekee täyttä työaikaa?
 

Similar threads

E
Viestiä
13
Luettu
952
Aihe vapaa
vierailija
V
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä