K
Kakli
Vieras
Olen tuota vaunuasiaa pohtinut hitaasti yön pimeinä hetkinä ;-) Ovat uutena melkoisen kallis hankinta, joten olen yrittänyt keksiä, että mikä olisi fiksuinta. Kesävauvahan ei tosiaan tarvitse kylmän torjumiseksi mitään kovin ihmeellisiä vaunuja mutta olen miettinyt tuota kokoasiaa. Nuo rattaat joissa on tuo pehmeä koppa ovat käsittääkseni usein suht pieniä (siis tuo makuuosa). Mietin vaan, että jääkö tuollainen 30-35 cm leveä ja 70-80 cm pitkä makuuosa kovin pian pieneksi. Sanokaa te joilla on kokemusta vauvoista. Meidän tässä lähistöllä toimii sellainen lastentarvikenettikauppa (jolla on nyt ihan uusi myymäläkin) kuin Pikku Pingviini ja heillä on mielestäni aika edullisesti joitain yhdistelmiä niin ajattelin, että josko sellaiset raaskisi ostaa ihan uusina. Pelkään vaan, että tuo 260 euroa maksava versio jää liian pian pieneksi. Tuo 360 euroa maksava versio on vähän kummitellut mielessäni... Olen tosin katsellut noita vaan netissä - täytyy joskus käydä tutustumassa ihan livenä, että miltä vaikuttavat. Muualta en ole tosiaan käynyt oikeastaan edes katsomassa mutta käsittääkseni maksavat yleensä paljon enemmän... Mutta tuohon kokoasiaan olisi kiva saada palautetta!