Kun sattu niin kivasti (todellakin joo :headwall: ), että MULLA meidän perhestä ainoana on noita ontelosyyliä. Ne tulee eka pienenä, niissä on selvä kiiltävä keskikohta. Sitten ne rupee kutiaan ja vahingossakin raavin niitä ja sitten ne puhkee. :x Ja sen jälkeen tulehtuu. Ne muttuu semmosiks kamaliks punasiks ihottuma-alueiks.
Että oksennus. Ne ei meinaa ihan tosi vanhatkaan (n.2kk) lähtee pois millään. :/ Saattaa olla, että ne uudestaan herää eloon ja kutisee taas ja sitä mömmöö tulee sieltä ulos. :x
Että semmonen. Miks ne ei tartu meidän perheessä muihin?
Esikoisella oli sillon alussa, kun mullekkin tuli, 2kpl semmosta isompaa, mitkä muuttu sellaseks punaseks ihottumaläiskäks. Sen jälkeen ei hällä oo ollu mitään.
Oon ruvennu epäileen, onkohan nää ny niitä kuitenkaan... Ihan kyllä just ontelosyylien näkösiä, siis ensiks...
Että oksennus. Ne ei meinaa ihan tosi vanhatkaan (n.2kk) lähtee pois millään. :/ Saattaa olla, että ne uudestaan herää eloon ja kutisee taas ja sitä mömmöö tulee sieltä ulos. :x
Että semmonen. Miks ne ei tartu meidän perheessä muihin?
Esikoisella oli sillon alussa, kun mullekkin tuli, 2kpl semmosta isompaa, mitkä muuttu sellaseks punaseks ihottumaläiskäks. Sen jälkeen ei hällä oo ollu mitään.
Oon ruvennu epäileen, onkohan nää ny niitä kuitenkaan... Ihan kyllä just ontelosyylien näkösiä, siis ensiks...