P
Peuhu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Näimpä:Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:Alkuperäinen kirjoittaja Näimpä:Joo eihän nuo remonttitaidottomat ole miehiä vaan Mikki Hiiriä, kyllä miehen ainakin pienimmät remontit pitää itse osata hoitaa, pelkäämättä kynsien katkeamista. Tietenkin tiettyinä remonttipäivinä pitää miehen osata pysytellä poissa!
Niin, kumman ottaisit , miehen joka osaa korjata kaikki autot rakentaa remontoida, hän istuu kaikki illat kavereiden kanssa tallissa korjaamassa milloin mitäkin vehjettä tai askartelemassa jotain ja siinä sivussa vetää miehekkäästi bisseä kavereiden kanssa käy kotona vain syömassa ja panem... vai miehen joka on siivonnut kun tulet kotiin koska hänellä itsellä oli vapaapäivä ja sit hän vielä vie sut syömään tai on tehnyt itse jotain purtavaa, viihtyy enemmän sun seurassa kuin kavereiden.Yhdessä sit illalla katselette sylikkäin telkkaa sohvalla koska tälle miehelle läheisyys ei ole pelkkää panemi....
Jos kerta remonttitaitoinen mies kärjistetään kaiket päivät talleilla korjaavaksi mieheksi, niin silloinhan tuo vastakohtaisesti kotona siivoova ja tiskaava Mikki Hiiri kasvattelee kaiken maailman kukkia ja yrttejä kaikki vapaahetket, eikä läheisyys eikä muu peuhaaminen käy edes mielessä!
Ei vaan kumman ottaisit mun esimerkistä?
Sä voit sit tehdä oman version ja kysellä kumman heistä joku haluaa.