K
kysymys
Vieras
Onko sellainen nainen ollenkaan joka ei kykene synnyttämään lasta,joka ei osaa laittaa ruokaa eikä leipoa.Siivoaminenkin on vähän niin ja näin ja pyykit värjääntyy pestessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Onko sellainen nainen ollenkaan joka ei kykene synnyttämään lasta,joka ei osaa laittaa ruokaa eikä leipoa.Siivoaminenkin on vähän niin ja näin ja pyykit värjääntyy pestessä.
Alkuperäinen kirjoittaja kata84:Emma, mä sanoinki et on mun oma mielipide mitä pidän miehekkäänä. Jos sun mielestä sairaanhoitaja miehesi on miehekäs ni se on sun mielipide,mun mielestä sairaanhoitaja mies vaan ei ole miehekästä.![]()
Mut hyvä et sä tykkäät,onhan se sun mies
hahahha
Alkuperäinen kirjoittaja kata84:sitäpaitsi ei kaikkien tarvi aina olla samaa mieltä kaikesta.Hyvä et ihmiset tykkää erinlaisista ihmisistä, mut mä satun tykkään tosi miehistä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Alkuperäinen kirjoittaja kata84:sitäpaitsi ei kaikkien tarvi aina olla samaa mieltä kaikesta.Hyvä et ihmiset tykkää erinlaisista ihmisistä, mut mä satun tykkään tosi miehistä![]()
![]()
Ja mun mielestä nuo sun tarkoittamat "tosimiehet" on säälittävimpiä kaikesta. Niin se menee, että mitä isommat lihakset, sitä pienemmät aivot.
Alkuperäinen kirjoittaja kata84:sitäpaitsi ei kaikkien tarvi aina olla samaa mieltä kaikesta.Hyvä et ihmiset tykkää erinlaisista ihmisistä, mut mä satun tykkään tosi miehistä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Onko sellainen nainen ollenkaan joka ei kykene synnyttämään lasta,joka ei osaa laittaa ruokaa eikä leipoa.Siivoaminenkin on vähän niin ja näin ja pyykit värjääntyy pestessä.
Alkuperäinen kirjoittaja FBI:Ei tartte miehen osata kyseisiä hommia.
Itse kyllä tykkään kun mieheni osaa. Ihan sama mikä meillä hajoaa niin ajattelen "onneks toi mies osaa sen korjata" :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Ilmeisesti ne palstalaisten ihannemiehet eivät kuitenkaan täytä elättäjän tehtäväänsä riittävän hyvin, jos heillä on niin vanhoja autoja, että...
Alkuperäinen kirjoittaja :Sinulle siis varallisuus tekee miehen?
(siis varallisuuden määrä, ts. suuri määrä ja laatu)
Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Onko sellainen nainen ollenkaan, joka ei osaa ommella, kutoa ja tehdä kaikenlaisia käsitöitä?!