L
liisi
Vieras
Mun mielestä on tärkeämpää, että miehen henkiset ominaisuudet ohittavat mennen tullen remppataidot ym. ruumiilliset taidot.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Onko sellainen nainen ollenkaan, joka ei osaa ommella, kutoa ja tehdä kaikenlaisia käsitöitä?!
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Ei vittu, vain tällä palstalla voi jollain olla tällaisia ongelmia. Mitä väliä, osaako mies rakentaa vai ei, ilmeisesti hänellä on tarpeeksi rahaa ulkoistaa sellaiset hommat, ei ongelmaa. Mielestäni nuo seikat eivät määrittele miehisyyttä, elämmehän 2000-lukua. Omituisia naisia täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Onko sellainen nainen ollenkaan, joka ei osaa ommella, kutoa ja tehdä kaikenlaisia käsitöitä?!
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Heh, minä olen sitten neitimäinen mies. Olen terveydenhuoltoalalla, en aja autoa enkä remppaile. Asuntoa kun remontoitiin, niin pappa teki työt ja minä auttelin missä pystyin. Urheilusta en tykkää sen enempää katsojana kuin osallistujanakaan.
Hyvä, ettei ole tarvetta vokotella naisia kun nykyinen vielä jaksaa katsella.
Alkuperäinen kirjoittaja kahden lapsen äiti:Eihän kaikki naisetkaa osaa tänä päivänä esim laittaa ruokaa!!Eikä kaikkia miehiä kiinosta rakentaminen tai autojen näpräys.Itse olen taas omituinen nainen monen mielestä kun esim. ajan työkseni aura-autoa.Oon käyny amikseskii autopuolen koulutuksen.Onko sil jotain väliä oikeesti jos ei osaa rakentaa ym "miehisiä" asioita.Suomessa eletää tasa-aron aikaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Onko sellainen nainen ollenkaan, joka ei osaa ommella, kutoa ja tehdä kaikenlaisia käsitöitä?!
Ap on varmasti näiden asioiden asiantuntija. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja kahden lapsen äiti:Eihän kaikki naisetkaa osaa tänä päivänä esim laittaa ruokaa!!Eikä kaikkia miehiä kiinosta rakentaminen tai autojen näpräys.Itse olen taas omituinen nainen monen mielestä kun esim. ajan työkseni aura-autoa.Oon käyny amikseskii autopuolen koulutuksen.Onko sil jotain väliä oikeesti jos ei osaa rakentaa ym "miehisiä" asioita.Suomessa eletää tasa-aron aikaa!!!
joo, omituiseksi luokitellaan jos eksyy miesten alalle. monilla miehillä loksahti suu auki kun aloitin työt metallialalla. kouluaikaan naureskeltiin kun pieni hento nainen eksynyt "miesten" töihin. mutta alku kankeuden jälkeen otettu ihan hyvin vastaan kun huomattu et hommansa osaa vaikka nainen olenkin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Onko sellainen nainen ollenkaan, joka ei osaa ommella, kutoa ja tehdä kaikenlaisia käsitöitä?!
Ap on varmasti näiden asioiden asiantuntija. :saint:
No en varsinaisesti, mutta tarvittaessa voin olla ja opetella. Periaatteeni on se, että mies hoitaa miesten jutut ja tienaamisen, mä sitten hoidan kodin ja lapset. Mies pääsee tasan varmaan valmiiseen pöytään siistiin kotiin ja villasukatkin voin opetella tekemään ja vaatteet osaan korjata itse. Perusjuttuja.
Öh, kannattaa ehkäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Periaatteeni on se, että mies hoitaa miesten jutut ja tienaamisen, mä sitten hoidan kodin ja lapset. Mies pääsee tasan varmaan valmiiseen pöytään siistiin kotiin ja villasukatkin voin opetella tekemään ja vaatteet osaan korjata itse. Perusjuttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja kata 84:Ehdottomasti pitää osata tehdä ns mieten töitä ja mielellään olla miehekkäässä ammatissa. en va osais olla miehen kans joka on esim sairaanhoitaja,ei osais rakentaa,korjata tarvittaes autoa,yms yms. SE VAAN ON MIEHEKÄSTÄ JA SEKSIKÄSTÄ OSATA. tämä oli mun mielipide.
Alkuperäinen kirjoittaja Emma:Alkuperäinen kirjoittaja kata 84:Ehdottomasti pitää osata tehdä ns mieten töitä ja mielellään olla miehekkäässä ammatissa. en va osais olla miehen kans joka on esim sairaanhoitaja,ei osais rakentaa,korjata tarvittaes autoa,yms yms. SE VAAN ON MIEHEKÄSTÄ JA SEKSIKÄSTÄ OSATA. tämä oli mun mielipide.
No mun mies on sairaanhoitaja ja osaa rempata ja rakentaa ja vaikka sitä autoakin korjata.