V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Hei, Ksantippa S.,
Voin avoimesti myöntää, ettei niitä asioita kerrasta opi. En minä ainakaan. Aina haluaa rassata uudelleen ja uudelleen. Eroon ei pääse, enkä sellaista kyllä toivoisikaan. Se tarve istuu kuin raidat seepralla. Sama intohimo syttyy vaikka kerta kerran perään. Usemmiten kuitenkin parhaimillaan aina kasvotusten. Autot voi vaihtua ja merkkikin, mutta aina se vanha suola janottaa parhaiten.
Alkuperäinen kirjoittaja Saara09:Meillä miehen hommiin kuuluu esim. taulut seinille, lamput kattoon. Minä puolestani teen ruuan ja pesen pyykit. Tasajako toimii hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:Ei kaikki miehet osaa rempata, rakentaa,korjata eikä tarviikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Lisään vielä, että saahan niitä vaatimuksia olla, mutta tuo lausahdus "kyllä miehellä pitää olla auto, se jotenkin kuuluu asiaan" aiheutti kyllä huutonaurua. Vähän niinkuin naisen käsien jatkeena pitäis olla tiskiharjat...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehet miehinä, kiitos. Onhan se seksikästä kun mies osaa käsillään tehdä...
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Lisään vielä, että saahan niitä vaatimuksia olla, mutta tuo lausahdus "kyllä miehellä pitää olla auto, se jotenkin kuuluu asiaan" aiheutti kyllä huutonaurua. Vähän niinkuin naisen käsien jatkeena pitäis olla tiskiharjat...?
Tai miltä kuulostaisi: "Ei nainen ole mikään nainen, ellei sillä ole omaa ompelukonetta, jolla se voi lyhentää mun housujen lahkeet. Se vaan kuuluu asiaan, muunlaiset naiset on rekkalesboja."
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Lisään vielä, että saahan niitä vaatimuksia olla, mutta tuo lausahdus "kyllä miehellä pitää olla auto, se jotenkin kuuluu asiaan" aiheutti kyllä huutonaurua. Vähän niinkuin naisen käsien jatkeena pitäis olla tiskiharjat...?
Tai miltä kuulostaisi: "Ei nainen ole mikään nainen, ellei sillä ole omaa ompelukonetta, jolla se voi lyhentää mun housujen lahkeet. Se vaan kuuluu asiaan, muunlaiset naiset on rekkalesboja."
edelleen, mä haluaisin tietää, mikä siinä niin kyrsii,että joku noin ajattelisikin ja hakisi puolisoa noilla kriteereillä ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saara09:Ei mies saa neiti olla...
Poran, vasaran jne pitää pysyä kädessä. Meillä miehen hommiin kuuluu esim. taulut seinille, lamput kattoon. Minä puolestani teen ruuan ja pesen pyykit. Tasajako toimii hyvin.
En ottais itte miestä joka ei osaisi poraa käyttää tai auton renkaita vaihtaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Jos sen tekee rehellisesti ja rinta rottingilla, niin mikäpä siinä. En minä katso voivani tuomita näitä suomalaisiin naisiin pettyneitä miehiä, jotka hankkivat nuoria nöyriä postimyyntivaimoja Thaimaasta tai kirjekavereita Venäjältä, kun tahtovat naisellisen naisen itseään passaamaan. Mutta voin toki sanoa, että itse en kyseisenlaista suhdetta haluaisi.
Ja rehellisyyden nimissä toivoisin, että aloittajakin kertoisi vilpittömästi omista odotuksistaan miesystävälleen. Yhtä vilpittömästi kuin meille palstalaisille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:dodiih. siinäpä se.jokainen meistä hakee ja etsii sellaista kumppania,joka täyttää just ne omat kriteerit - oli ne sit mitä oli. usein siinä matkalla tulee huteja ja sammakoitakin suudeltua, mutta hei se on elämää. sillai mä näkisin, että ap:lle on käynyt.
noista postimyyntivaimoista muuten, että ei kannata yleistää hirveesti tuossakaan. esim. taikkunaiset eivät ole mitään hiirulaisia ja tossun alle meneviä yleensä![]()