S
Ssä
Vieras
Mies on opiskellut ansiosidonnaisella, valmistuu just. Sille tarjottiin töitä eräästä firmasta, palkka 10,5/h... Ilmoittavat työkkäriin jos ei ota duunia (harmi kun ei tajunnu sanoa että on menossa muualle tms niin eivät olisi alkaneet soitella työkkäriin, homma siis tarjottiin ihan muuta kautta kuin työkkärin...). Ongelma on siinä että saa ansiosidonnaista lähes 2000/kk... Tuolla palkalla tulot varmaan puolittuu. Tää on meille taloudellinen itsemurha, koska mä oon lasten kanssa ollu kotona. Mun alalla olisi töitä ja lähtisin töihin jos mies jäisi työttömäksi. Mutta se että mies saa jotain 1000/kk käteen ja on töissä ja mä oon kotona lasten kanssa, ei helvetti. Minusta tuo palkka on aivan naurettava, koska miehellä on kokemusta kyseisestä työstä. Ei juuri samasta mutta ei juuri opeteltavaa oo... Mä olin niin vihainen miehelle et myy osaamisensa tuollaisella hinnalla, mutta onko tosiaan pakko koska karenssikaan ei kauhean kiva ois... Vai voiko vedota siihen ettei palkasta pääse sopuun?!