Onko tää mamma lusmu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onkoonko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onkoonko

Vieras
Selosti mulle, että kohta kuopuksensa täyttää 3v ja aikoo mennä työkkäriin (ollu yli 10v kotona lasten kanssa) ja että jos sieltä ehdotetaan työtä niin hän ei ota vastaan vaan on sitte ilman tuloja kokonaan (ei siis työttömyyskorvaustakaa hae), että kyllä hänen vanhemmat sitte makselee heidän menojaan kun ei miehen palkka yksin riitä heiän suurperheelle. Kaikki tietysti tekee omat valintansa ja jos mamma ja pappa betalar nii kai se on helppo olla vaan kotona ja kieltäytyä töistä jos niitä työkkärin kautta tulee (ite ei aio laittaa tikkua ristiin työnhaun suhteen). Mutta silti mulle tuli vähä sellanen :O fiilis. En mä henk koht ainakaa haluais että mun vanhemmat elättää mun ison lapsikatraan vaan siksi ettei itteä huvita mennä töihin...

[QUOTE="Okei";22809469]No kukin tyylillään mutta mitä ihmettä se sinne TYÖVOIMATOIMISTOON edes menee? :D[/QUOTE]

no se meinaa mennä kortistoon siks et jos sais sitä kautta rahaa ilman et tarvii töihin. mut jos sieltä aletaa ehdottaa töitä tai kurssia nii ottaa mieluummin karenssin sitte.

En mä lusmusta mitään tiedä...mut edestään voi antamansa mallin löytää. Meinaan vaan että lapset on aika eteviä matkimaan omien vanhempiensa tapaa elää.

Yhteistyössä