Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

"surusilmä"
En nyt ehdi lukea ketjua, olen uusi nutraaja:) ja kaipaan kipeästi tietoa.

Painoa on 28bmi verran eli olisi mistä lähteä. 5 päivä menossa allevolla ja kiloja karissut -500g! Mitä kummaa? Eikö tämän kuurin alussa pitäisi juuri lähteä hyvin ja se juuri motivoi.. No ei motivoi tämä juttu. Olen juonut paljon ja tehnyt kaiken kuten pitää.

KOhtalotovereita? Kannattaako jatkaa? Ehkei sovi mun kropalle?
 
[QUOTE="surusilmä";23884988]En nyt ehdi lukea ketjua, olen uusi nutraaja:) ja kaipaan kipeästi tietoa.

Painoa on 28bmi verran eli olisi mistä lähteä. 5 päivä menossa allevolla ja kiloja karissut -500g! Mitä kummaa? Eikö tämän kuurin alussa pitäisi juuri lähteä hyvin ja se juuri motivoi.. No ei motivoi tämä juttu. Olen juonut paljon ja tehnyt kaiken kuten pitää.

KOhtalotovereita? Kannattaako jatkaa? Ehkei sovi mun kropalle?[/QUOTE]

mä en allevosta tiedä mut itellä toimii ainakin nutrilett. mulla oli 5:n pvän jälkeen itellä -3kg.

ootko muistanu juoda tarpeeks vettä?

*muoks* ootko pistäny muita suuhus kun tota allevoa vaan? paljonko siinä tulee kaloreita päivässä?
 
Viimeksi muokattu:
"surusilmä"
mä en allevosta tiedä mut itellä toimii ainakin nutrilett. mulla oli 5:n pvän jälkeen itellä -3kg.

ootko muistanu juoda tarpeeks vettä?

*muoks* ootko pistäny muita suuhus kun tota allevoa vaan? paljonko siinä tulee kaloreita päivässä?
Allevo on ihan samanlainen kuin muutkin vlcd-jutut.Kaloreita tulee vähän päälle 500. Ja olen juonut 3l vettä per päivä.

Että mikäs tässä nyt mättää?
 
jaa a. en kyl osaa sanoa. pistä jäähylle se allevo hetkeks ja kokeile nutrilettiä muutama pvä? oisko sulla ketään kaveria kuka vaihtais muutaman päivän eväät? ku sais sen painon laskuun niin sit palaisit takas allevoon tai säästä ne "osanutraukseen" varsinaisen nutrauksen jälkeiseen aikaan.
 
[QUOTE="surusilmä";23884988]En nyt ehdi lukea ketjua, olen uusi nutraaja:) ja kaipaan kipeästi tietoa.

Painoa on 28bmi verran eli olisi mistä lähteä. 5 päivä menossa allevolla ja kiloja karissut -500g! Mitä kummaa? Eikö tämän kuurin alussa pitäisi juuri lähteä hyvin ja se juuri motivoi.. No ei motivoi tämä juttu. Olen juonut paljon ja tehnyt kaiken kuten pitää.

KOhtalotovereita? Kannattaako jatkaa? Ehkei sovi mun kropalle?[/QUOTE]

minä jatkaisin vielä ainakin viikon. jos sun elimistö on jotenkin "solmussa" nutrauksen aloittamisesta tms.?
pitäisiköhän sun "säikäyttää" elimistö jollain ns. oikealla ruualla? söisit vaikka ison salaatin tai jotain. elimistösi tarvitsee nyt herätyksen ;)

älä anna vielä periksi :hug:
 
Hitto tää ketju on hiljanen :D tuntuu et pälätän täällä itekseni ;) :ashamed:

Mulla meinaa koko ajan unohtua toi vesi. ku se vaan on niin pahaa mun mielestä, väkisi joutuu kiskoon. en oo tänäänkään juonu ku 2 lasillista. :snotty:

kuis muilla? meneekö vettä yleensä hyvin päivässä?
 
Täällä on oltu niin menossa, ettei päiväkausiin ole ehtinyt kirjottelemaan. Punnituskin jäi väliin viime pe, jos sitten tällä viikolla :) Oon viimeiset kolme päivää syönyt normaaliruokaa, pieniä määriä kylläkin ja tänään palasin taas nutraukseen.

Tosiaan tuo punnitus jäi viime viikolla väliin, mutta sentit mittasin eilen. JA: rinnanympärys oli pienentyny 5cm, vyötärö 10cm, lantio 5cm ja reidestäkin oli lähtenyt 3cm! :D
Eli ei niillä kiloilla niin väliäkään, kunhan tiedän että tuloksia tulee!
 
No mä juon muutenkin vettä pari litraa päivässä, eli ei oo tehny tiukkaa ollenkaan. Janokin on koko ajan, kun ei syö. Miten jotkut kivennäisvedet sitten? Meniskö ne helpommin? Laita jäitä sekaan, kylmänä vesi on hyvää :)
 
"surusilmä"
No niin. Mittanauha oli parempi tulkki tässä. Senttejä on mennyt vyötäröltä 6!! Ja painokin laski kilon eilisestä.
Eiköhän tämä tästä.

Joka tapauksessa en anna periksi kun pusseja on ostettuna vielä 2 viikoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: IhanaaMahtavaa
"MuumiMamma"
Tällä viikolla paino selvästi laskenut tosi hitaasti, mikä nyt on ehkä normaalia.. mutta pe sit vasta virallinen punnitus, kerkeehän se vielä ;) Lauantaina saattaa olla edessä pieni repsahdus, kun on juhlat, mutta sen jälkeen palaan ruotuun ainakin siis viikoksi täysnutraukselle.. Hassua, että nyt tekee mieli kauheasti kaikkea suolaista ruokaa, kun yleensä on tosi perso herkuille :) Et ehkä se itsehillintä kehittyy tässä ja noi shaket pitää makean nälän kurissa :)

rasberrylle onnea uusista luvuista :)
 
jahhaasss..semmonen pvä sitte. veto pois ja edelleen yskin keuhkot pihalle, juonu en oo ku fanta lightia ja yhen moccapirtelön oon saanu alas tänää. koitan ny viä toisen täs illalla. ei vaan maistu. mikää. eikä mitää tee mieli. eikai tää ihan katastrofi oo näin pienillä kaloreilla vetää yhtä päivää? :snotty: jos koitan huomen olla paremmas jamassa ja saada alas jotain muutaki ku fantaa.
 
"totoro"
Mulla menossa 16. päivä nutrilettia. Lähtöpaino 134kg, nyt 128kg.

Olen vetänyt pelkkiä metsämarja- ja mansikkapussipirtelöitä, paitsi 6. ja 7. päivänä jolloin iski pakko saada paahdettuja broilerikuutioita ja salaattia. Sen jälkeen ei ole ollut mitään himoja.

Sekoitan pirtelöt 7dl:aan vettä urheilushakerilla normaaliin 2,5dl sijaan. Tällöin pirtelöstä tulee lähes vettä, jauhot sekoittuu täydellisesti eikä juoma maistu juuri miltään. Nestettä tulee myös juotua automaattisesti tarpeeksi. Tämän lisäksi ei siis tarvitse juoda muuta.

Tarkoitus olisi päästä 100 kiloon, mutta päivä kerralla tässä mennään.
 

Yhteistyössä