Onko täällä muita jotka ovat Vm-alalla? :)

Krut kirjoitin väärin :)

Tarkoitin mitä ihmiset oikein luulevat että millä tavalla sillä tienaa. Vain onko senkin väärin kirjoitettu ;). Tarkoitan ettei rahaa tulee itsestään vaan töitä pitäisi tehdä ja että itsellä ihan hyviä kokemuksia on ollut aina, kun töitäkin tehnyt ja teen.
 
[QUOTE="vieraana";30307689]Ehkä sellaiset, jotka käy pesulla ja tykkää poltella kynttilöitä... ;) Ei mun saippua ainakaan kestä ikuisesti, vaan kuluu käyttämällä. Samoin kynttilä tuppaa kyllä loppumaan jossain vaiheessa ja pitää ostaa uusi.[/QUOTE]

no ainaski ne united viilings tjtn oli niin riittosia että ei niistä kertyny pisnestä kuin kerran

kun purkki oli tyhjä niin virma oli hävinny maailmankartalta
 
Krut kirjoitin väärin :)

Tarkoitin mitä ihmiset oikein luulevat että millä tavalla sillä tienaa. Vain onko senkin väärin kirjoitettu ;). Tarkoitan ettei rahaa tulee itsestään vaan töitä pitäisi tehdä ja että itsellä ihan hyviä kokemuksia on ollut aina, kun töitäkin tehnyt ja teen.
kyllä mää sen verran seurasin sitä vm-huijausta että pääsin ymmärrykseen että miten siinä hommassa voi tienata

joka on se että et edes yritä myydä niitä tuotteita vaan yrität rekrytoida lisää myyjiä oman organisaatios haaraan
 
kyllä mää sen verran seurasin sitä vm-huijausta että pääsin ymmärrykseen että miten siinä hommassa voi tienata

joka on se että et edes yritä myydä niitä tuotteita vaan yrität rekrytoida lisää myyjiä oman organisaatios haaraan
Millä tavalla sä sen seurasit ;D?

Olitko töissä ko alalla? Kavereiden kautta? Minkälaiset yritykset? Kyllä sillä tienaa, jos teet töitä etkä makaa sohvalla, sillä tienaa aika hyvinkin jos halua, mutta ei kaikki hommat ko alalla ja yritykset ole kannattavia. Kavereita ei aina kannattaa kuunnella kun selvä asiaa se on ettein kaikista ole myyjijä. Eikä kaikki yritykset ole hyviä, eikä kaikilla hyviä järjestelmiä.
 
lyhyesti sanottuna niin verkostomarkkinointibisneksen idea on siinä että myydään uusille myyjille niitä aloituspakkauksia ja aloittajat myy/antaa sen lähipiirilleen

muuta myyntiä on minimaalisen vähän ja siksi sitä osuvasti kutsutaankin pyramidihuijaukseksi
 
"vieraana"
kyllä mää sen verran seurasin sitä vm-huijausta että pääsin ymmärrykseen että miten siinä hommassa voi tienata

joka on se että et edes yritä myydä niitä tuotteita vaan yrität rekrytoida lisää myyjiä oman organisaatios haaraan
Niin, puhut siis vain jostain tietystä firmasta? Sillä yhden firman perusteella et voi vetää johtopäätöksiä koko vm -kentästä, johon EDELLEEN kuuluu muitakin toimintamalleja, kuin pyramidipelit.
 
[QUOTE="vieraana";30307743]Niin, puhut siis vain jostain tietystä firmasta? Sillä yhden firman perusteella et voi vetää johtopäätöksiä koko vm -kentästä, johon EDELLEEN kuuluu muitakin toimintamalleja, kuin pyramidipelit.[/QUOTE]

oon kyllä tutustunu enempi kuin yhteen ja kaikissa on sama perusajatus
 
[QUOTE="vieraana";30307778]Hmmm.. Nyt on ihan pakko kysyä, että kuinka monen firman sopparipaperit olet lukenut, vai perustuuko tämä sinun "tietosi" pelkkään suomi24;n vm-palstaan?[/QUOTE]

4 systeemiä oon säälistä kolunnu läpi kun se mun sukulainen yritti muakin rekrytoida

piti olla kieli keskellä suuta ettei menny välit
 
minä taas en ihmettele sitä että sinä halua kertoa totuutta vaikka sen alalla olevana oiken hyvin tunnet
Et ihmettele siis että en halua kertoa totuutta? Jos en halua kertoa totuutta miksi mun pitäisi valehdella? Tai miksi mun edes pakko olla alalla joka ei tuo mulle yhtään mitään? Jos näen että joku homma epäkannattava tai tuo liian vähän niin se lähtee saman tien, en vitsi tuhlata aika moiseen.
 
Et ihmettele siis että en halua kertoa totuutta? Jos en halua kertoa totuutta miksi mun pitäisi valehdella? Tai miksi mun edes pakko olla alalla joka ei tuo mulle yhtään mitään? Jos näen että joku homma epäkannattava tai tuo liian vähän niin se lähtee saman tien, en vitsi tuhlata aika moiseen.
no tottakai sää uskot pyramidihuijaukseen niin kauan kuin kuvittelet että saat houkuteltua verkostoosi uusia uhreja

mutta jos mää oon väärässä niin laita näkösälle jonkun vm-tsydeemin sopparit niin ruoditaan ne porukalla rivi riviltä läpi
 
Viimeksi muokattu:
"vieraana"
No ei se misään papareissa ole miten ko hommissa pitäisi toimia ;). Pitäisi katso koulutukset käydä läpi tai en tiedä missä ihme firmoissa olet oikein ollut ja mitä näit paprereissa.
Kyllä Milanna joka firmalla on omat sopparipaperit (myynti-, toiminta-, tms. ehdot, tai muut säännöt) ja kaaviot, miten esim. tulot muodostuu. ;) Käytännön toteutus on sitten taas ihan eri asia. Jos olet alalla ammattilainen, pitäs sun niistä papereista kyllä aika pitkälle osata "lukea rivien välistä", miten sun pitää hommaa tehdä, vaikka sulle lätkästäis minkä firman paperit kylmiltään eteen.
 
mää oon jo liian vanha tommosiin mutta sääliks käy niitä jotka höyrähtää
No mitä säälittävä on jos joku vitsi töitä tehdä, nauttia työstä ja saada vielä rahaakin?

Toisalta mua jostain syystä monet pitävät säälittävänä, ainakin jotka näkevät mitä teen, niin se on muiden mielestä todella säälittävä, harvoin kotona, liika töitä mitä mä tästä saan ja jopa mietivät saanko mä mitään kaikista mitä teen ja miksi suunnittelen lisää ja lisää. Voin vain sanoa että kaikki mitä teen tuo minulla sanotaan niin edes jotain, olen onnellinen että teen kaikenlaista mitä myös kehittää minuakin, pääsen aina matkoille, olisi ulkomaat tai vain ympäri suomi, käyn hyvissä ravintoloissa, tapan uusia mukavia ihmisiä, eli nautin kaikista mitä teen ja kun se vielä minulle tuokin jotain.
 
[QUOTE="vieraana";30307824]Kyllä Milanna joka firmalla on omat sopparipaperit (myynti-, toiminta-, tms. ehdot, tai muut säännöt) ja kaaviot, miten esim. tulot muodostuu. ;) Käytännön toteutus on sitten taas ihan eri asia. Jos olet alalla ammattilainen, pitäs sun niistä papereista kyllä aika pitkälle osata "lukea rivien välistä", miten sun pitää hommaa tehdä, vaikka sulle lätkästäis minkä firman paperit kylmiltään eteen.[/QUOTE]

Tottakai on, mutta tarkoitan että ilman koulutusta yksin on vaikea ottaa ja saada selville ko hommasta jotain.
 

Yhteistyössä