kyllä mää sen verran seurasin sitä vm-huijausta että pääsin ymmärrykseen että miten siinä hommassa voi tienataKrut kirjoitin väärin
Tarkoitin mitä ihmiset oikein luulevat että millä tavalla sillä tienaa. Vain onko senkin väärin kirjoitettu . Tarkoitan ettei rahaa tulee itsestään vaan töitä pitäisi tehdä ja että itsellä ihan hyviä kokemuksia on ollut aina, kun töitäkin tehnyt ja teen.
Millä tavalla sä sen seurasit ;D?kyllä mää sen verran seurasin sitä vm-huijausta että pääsin ymmärrykseen että miten siinä hommassa voi tienata
joka on se että et edes yritä myydä niitä tuotteita vaan yrität rekrytoida lisää myyjiä oman organisaatios haaraan
Niin, puhut siis vain jostain tietystä firmasta? Sillä yhden firman perusteella et voi vetää johtopäätöksiä koko vm -kentästä, johon EDELLEEN kuuluu muitakin toimintamalleja, kuin pyramidipelit.kyllä mää sen verran seurasin sitä vm-huijausta että pääsin ymmärrykseen että miten siinä hommassa voi tienata
joka on se että et edes yritä myydä niitä tuotteita vaan yrität rekrytoida lisää myyjiä oman organisaatios haaraan
No joopa joo ;D. Ihme kun et ollut alalla ja tiedät noin hyvin....?oon kyllä tutustunu enempi kuin yhteen ja kaikissa on sama perusajatus
minä taas en ihmettele sitä että sinä halua kertoa totuutta vaikka sen alalla olevana oiken hyvin tunnetNo joopa joo ;D. Ihme kun et ollut alalla ja tiedät noin hyvin....?
Hmmm.. Nyt on ihan pakko kysyä, että kuinka monen firman sopparipaperit olet lukenut, vai perustuuko tämä sinun "tietosi" pelkkään suomi24;n vm-palstaan?oon kyllä tutustunu enempi kuin yhteen ja kaikissa on sama perusajatus
Et ihmettele siis että en halua kertoa totuutta? Jos en halua kertoa totuutta miksi mun pitäisi valehdella? Tai miksi mun edes pakko olla alalla joka ei tuo mulle yhtään mitään? Jos näen että joku homma epäkannattava tai tuo liian vähän niin se lähtee saman tien, en vitsi tuhlata aika moiseen.minä taas en ihmettele sitä että sinä halua kertoa totuutta vaikka sen alalla olevana oiken hyvin tunnet
No ei se misään papareissa ole miten ko hommissa pitäisi toimia . Pitäisi katso koulutukset käydä läpi tai en tiedä missä ihme firmoissa olet oikein ollut ja mitä näit paprereissa.4 systeemiä oon säälistä kolunnu läpi kun se mun sukulainen yritti muakin rekrytoida
piti olla kieli keskellä suuta ettei menny välit
no tottakai sää uskot pyramidihuijaukseen niin kauan kuin kuvittelet että saat houkuteltua verkostoosi uusia uhrejaEt ihmettele siis että en halua kertoa totuutta? Jos en halua kertoa totuutta miksi mun pitäisi valehdella? Tai miksi mun edes pakko olla alalla joka ei tuo mulle yhtään mitään? Jos näen että joku homma epäkannattava tai tuo liian vähän niin se lähtee saman tien, en vitsi tuhlata aika moiseen.
Katso mä en ollut ikinä pyramidihuijaus-alalla . Mutta verkkostomarkinointi tehnyt ja teen. Eikä mun tarvitse uskoa mihin vaan ennen kun näen ja näen sen mitä itse ja kukin tienaa.no tottakai sää uskot pyramidihuijaukseen niin kauan kuin kuvittelet että saat houkuteltua verkostoosi uusia uhreja
mää oon jo liian vanha tommosiin mutta sääliks käy niitä jotka höyrähtääKatso mä en ollut ikinä pyramidihuijaus-alalla . Mutta verkkostomarkinointi tehnyt ja teen. Eikä mun tarvitse uskoa mihin vaan ennen kun näen ja näen sen mitä itse ja kukin tienaa.
Kyllä Milanna joka firmalla on omat sopparipaperit (myynti-, toiminta-, tms. ehdot, tai muut säännöt) ja kaaviot, miten esim. tulot muodostuu. Käytännön toteutus on sitten taas ihan eri asia. Jos olet alalla ammattilainen, pitäs sun niistä papereista kyllä aika pitkälle osata "lukea rivien välistä", miten sun pitää hommaa tehdä, vaikka sulle lätkästäis minkä firman paperit kylmiltään eteen.No ei se misään papareissa ole miten ko hommissa pitäisi toimia . Pitäisi katso koulutukset käydä läpi tai en tiedä missä ihme firmoissa olet oikein ollut ja mitä näit paprereissa.
No mitä säälittävä on jos joku vitsi töitä tehdä, nauttia työstä ja saada vielä rahaakin?mää oon jo liian vanha tommosiin mutta sääliks käy niitä jotka höyrähtää
En myy näitäkään. Olen ollut mukana monesti mukana monissa en aloittanut edes kannattavuuden takia. Kahdessa ollut jonkin verran jotka siis kannattaa.Veikkaan Milanna että tuotteet joita yriyät veriostomarkkinoiden myydä on sisustus- ja laihdutustuotteita. Yksi tuttava on epätoivoissaan höyrähtänyt samaan.
Oikealla yrittämisellä tienaa paljon enemmän, paljon vähemmällä työllä. Verkostomarkkinointi sopii ihmiselle joka ei välitä rahasta vaan haluaa mieluisaa ajanvietettä.No mitä säälittävä on jos joku vitsi töitä tehdä, nauttia työstä ja saada vielä rahaakin?