Onko täällä muita jotka ovat Vm-alalla? :)

Niin ethän sä aiemminkaan mainostanut yrityksiäsi ja silti sait siitä syystä vuoden bannin.
Sain mä bannia kun täällä on mennyt överiksi ja joku ihana ihminen on linkittänyt mun ja miehen tiedot :). On toisalta hyvää että moden halusivat rauhoittaa tilannen. Mutta onko se auttanut? Koska kun en täällä ollut, täällä oli vaikka mitä minusta ja meistä. Asunkin kuulema muualla kun Suomessa.

Oikeasti pyydän ystävällisesti, jos ei ole muuta sanottava niin ei kannattaa joka mun keskustelu pilata, en mä vitsi jokaiselle teistä vastata erikseen samoja ja samoja asioita mitä oli jauhettu tuhanssia kertoja jo täällä. Kannattaa jo tosissaan keksiä jotain muuta kun samoista aiheista jauhata. Mitä sä itse saat tästä kun kyselet minulta saman asian jatkuvasti? Miten sinulle mun aloitus voi häiritseä? Täällä kun on tuhanssia aloituksia ja luulen jokaiselle löytyy joku sopiiva aihe mistä voi keskustella.
 
Viimeksi muokattu:
"vili"
En nyt puhuu näistä huhaa yrityksistä :). Nyt vakavista yrityksistä on kysymys.
Ainiii... Vittu anteeks IHAN OIKEESTI!!!!!
Sä kysyt kokemuksii ja mä kerron, mut et sä haluukkaan kuulla mitään mun huhaa kokemuksia.

Kaikki muut ja muiden kokemukset on aina jotain ihan huuhaa paskaa. Ainoat oikeat teot ja kokemukset ovat vaan sulla, miksi ees kyselet.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="vili";30303646]Ainiii... Vittu anteeks IHAN OIKEESTI!!!!!
Sä kysyt kokemuksii ja mä kerron, mut et sä haluukkaan kuulla mitään mun huhaa kokemuksia.

Kaikki muut ja muiden kokemukset on aina jotain ihan huuhaa paskaa. Ainoat oikeat teot ja kokemukset ovat vaan sulla, miksi ees kyselet.[/QUOTE]

Luitko minun aloitus oikein? Kysyn kokemuksia ko alalta ketkä olivat tai ovat töissä tai ketkä lopettivat ja miksi. Kysyin rehellisistä firmoista vaikka kiitos omasta kokemuksesta, siihen en voi muuta vastata kun että ikinä ei tarvitse lähteä mihin vaan, tutkia pitäisi firmoja ennen ja firmojen taustoja.
 
"vieraana"
Itse olen ollut ensimmäisessä konseptissa mukana jo 25 vuotta sitten. Matkalla on sitten tullut koetettua muutamaakin eri konseptia enemmän tai vähemmän aktiivisena, joissa viimeisimmässä olen ollut jo 4,5 vuotta aika aktiivisesti. Toimin lähinnä suoramyynniin- / markkinoinin puolella ja nuo pyramidisysteemit itsekin olen jättänyt rauhaan. Teen hommaa kanssa ihan harrasteluonteisesti työni ohella. Lähinnä mielenvirkistykseksi ja vastapainoksi työlle ja kotirumballe ja tietty palkkapussin jatkeeksi. Tuloja en kanssa viitti tänne laittaa, mutta niitä tulee sekä tuotemyynnistä, että oman tiimin ostoista. Mukaan olen lähtenyt omasta tahdosta ja koska olen mieltynyt tuotteisiin. Olen todella jalat maassa -tyyppi, eli minuun ei ole koskaan tehonneet ne palmun tai mersun kuvat taululla tai muutkaan ylitsepursuavat markkinointipuheet. Osaan ajatella omilla aivoilla, lukea papereita ja laskea, mikä kannattaa / toimii ja mikä ei.

Ja mikään näistä ei toimi pelkästään sohvalla istumalla, vaan töitä "palkkansa" eteen on tehtävä tässäkin lajissa. Jos teet vähän, ansaitsen vähän ja jos panostat enemmän saat myös sitä tienestiä enemmän. Minultakin aina kysystään, että miten paljon tästä voi tienata ja pakko se on aina kiliseisesti vastata, että sen verran, mitä hommaa teet. Jotkut maalaa dollarin kuvia paperille, mutta itse käytän mielummin realiteetteja ja kerron myyntikatteet ja käsken laskea itse, kuinka paljon pitää myydä / rekrytoida, että pääsee haluamaansa tulotavoitteeseen. Kaikilla kun ne tavoitteet on vähän erilaiset. Annan uusille työkalut ja neuvot kyllä, miten hommaa tehdään, mutta loppu on sitten ihan kiinni itsestä. Autan kyllä mielelläni, mutta puolesta en tee, vaan jokaisen on itse homma opeteltava ja ansaittava omalla työllään palkkionsa.

Tuo on kanssa yksi asia mikä mua ärsyttää, että kaikki konseptit niputetaan samaan ja kun nuo pyramidipelit ei toimi, niin sitten haukutaan kaikki muutkin siinä samalla. Se kun vaan ei mene niin, vaan verkostomarkkinointiin kuuluu useampia eri "tyylilajeja", joista suurin osa on ihan laillisia ja toimivia konsepteja. Huomaa, että hommaa arvostelee aina kiivaimmin ne, jotka ei ole päivääkään mukana olleet, eikä ole ottaneet koko asiasta selvää, vm:n eri osa-alueista puhumattakaan.

Kaikille tämä ei todellakaan sovi ja ketä homaa harkitsee, niin annan yhden neuvon; ottakaa ensin asiasta selvää, lukekaa tarkkaan myyntiehdot ja miten konsepti toimii ja istä ne tulot muodostuu. Onko pakkovelvoitteita, miten päsee irti, jos ei homma toimikaan jne. jne. Kysykää, kysykä, kysykää ja kyseenalaistakaa. Monessa firmassa kyllä harjoitetaan sitä, että nimi ptää siltä istumalta laittaa soppariin, mutta teidän ei todellakaan ole pakko. Mukaan pääsee aivan tasan varmaan myöhemminkin, jos vielä haluatte sen jälkeen, kun olette asiaa itseksenne ensin punninnut.

Mutta kollegoille (ja tuleville sellaisille) mukavaa ja työntäyteistä joulusesonkia!
 
Kiitos vieras mukavasta kirjoituksesta. Heti näkyy että olet tehnyt sen jo jonkin verran :). Myös mukava kuulla että tykkäät ja se on sinulle mukava kokemus. Näköjään teet sen harrastuksena muiden ohessa, niin kuin itsekin tällä hetkellä vaikka kuitenkin teen mitä tahansa niin haluan olla siinä hyvää ja pitää myös sen alalla tiimistä hyvää huolta vaikka kenen puolesta en myöskään teen mitään, mutta eteenpäin ohjaan aina/ autan, kun tiedän monille alku ei ole helppoa ja monet eivät tiedä miten tämä tehdään. Sen allalla myös paljon nähnyt ihmisiä jotka luule että rahaa tulee ovista ja ikkunoista heti, en ikinä ymmärtänyt mikä ajatus se on, kun ko hommassa menee niin että teet paljon ja saat paljon, teet vähän niin saat vähän, et tee mitään et saa mitään. Minua ko hommassa kiinnosta luvut, tykkään siis enemmän pelata isoilla panoksilla :)
 
yks sukulainen hakkas pari vuotta päätään seinään verkostomarkkinoinnin alalla 90-luvulla

en jaksa olla hämmästymättä siitä että vielä tänäkin päivänä jotku menee samaan halpaan
Mielenkiintoista missä sun sukulainen sitten on ollut? Itsellä ei ole kuin hyviä kokemuksia vain :) ja rahaakin tehnyt kun vaan vitsinyt pitää kiirettä. Ihmettelen miten ihmiset tosissaan luulevat että sillä tienaa.
 
Huojuva torni...
[QUOTE="vieraana";30303696]Autan kyllä mielelläni, mutta puolesta en tee, vaan jokaisen on itse homma opeteltava ja ansaittava omalla työllään palkkionsa.[/QUOTE]

Ja toki siinä sivussa se pakollinen siivu sinullekin, eikö vaan?
 

Yhteistyössä