Itse olin 17v kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa, hän oli 21v tuolloin. Oikeastaan kaikilla tuntemillani pariskunnilla (omassa ystävä/sisaruspiirissä) on vähintään neljä vuotta ikäeroa, parhaimmillaan 12 vuotta (kauhistuin aluksi, mutta tyyppi ei vaikuta yhtään niin vanhalta kuin ikä antaa olettaa..). Olen kuullut myös 18v ikäerosta (tunsin pariskunnan vasta keski-ikäisenä, joten en osaa tuohon sen kummempaa sanoa, oli vissiin ollut N 18v ja mies 36v alussa..).
Tuohon tapaukseen sanoisin, että riippuu ihan älyttömästi ko. miehestä, 21v ei välttämättä ole ihan niin aikuinen kuin voisi kuvitella.. ja jos kerran ovat vanhempienkin kanssa olleet aisasta samaa mieltä niin miksi ei? Vai onko sinulla jokin syy epäillä, että vanhemmilla puutteellinen moraali tmv?
Ikä on vain numero, ihminen sen ratkaisee. Varsinkin vielä parikymppisenä kun ei olla elämää niin kamalasti nähty välttämättä. (Monet parikymppiset miehet asuu vielä vanhempien nurkissa, tiedän näitäkin tapauksia) Eriasia jos joku ihan oikeasti aikuinen (esim. yli 25v tai yli 30v) tai muuten hämärä vaikka olisikin nuorempi kiertelee alle 18v tyttöjen ympärillä.