Jos lapsesi vaihtaisi sukupuolta aikuisena, niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
miten reagoisit, tai kuvittelisit reagoivasi?

Tuli vaan mieleen, kun pari kolme päivää sitten tapasin erään tutun, jonka aikuinen tytär on nykyään aikuinen poika. Hän puhui täysin luontevasti pojastaan, siitä että menee viikonloppuna "Jussia" tapaamaan tämän asuinpaikkakunnalle, jne. Kun sukupuolenvaihdos tehtiin, hän ilmoitti vaan että "Niina" on sitten nykyään "Jussi", pitkän ja raskaan prosessin jälkeen.

Mun mielestä tuo on hieno suhtautuminen :). Itse en tiedä miten suhtautuisin. En ainakaan lastani hylkäisi, mutta olisi siinä varmaan aika totuttautuminen, kun olen synnyttänyt tytön ja pojan, ja mulla olisikin yhtäkkiä (tai eihän se yhdessä yössä tapahdu) kaksi poikaa tai kaksi tyttöä.

Kaikkea sitä tulee miettineeksi... :xmas:

En tiedä miten suhtautuisin. Mutta varmaan ajan kanssa samoin kuin tuo Ravistettavan tuttu. Aikaa varmaan veisi (ja kaikki itsekkäät ajatukset siitä että saako itse lastenlapsia ym). Ei se ainakaan ole mikään syy väheksyä tai hylätä omaa lasta :o

Kuvittelisin yrittäväni tukea lastani eräässä hänen elämänsä tärkeässä prosessissa. Mun tyttäreni muuttuisi pojakseni ja ajatus varmasti vaatisi kyllä totuttelua, mutta lopulta... Hänhän on se sama ihminen jonka olen oppinut tuntemaan :)