Onko sinusta normaalia jos 21-vuotias seurustelee 15-vuotiaan kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kuulin juuri, että erään tutun 15-vuotiaalla teinitytöllä 21-vuotias poikaystävä ja hyväksyvät tämän täysin, aika outoa mun mielestä. Toinen kuitenkin ihan jo aikuinen ja toinen vielä lapsi.
 
mii
Riippuu ihan ihmisestä, ton ikänen mies ei yleensä ole henkisesti vielä aikuinen :) ainakaa omani ei ollu.. Eipä kyllä 15 v tyttökään. Riippuu tietenkin ihmisen luonteesta, en itse tuomitsis vielä mutta linnaa voi saada jos noin nuoreen sekaantuun noin "vanha"
 
No mulla menee ihan yli jo kun tuttu 15v seurustelee 19v kanssa. Toinen ihan kakara ja toinen hengaa vapaa-ajat baarissa. Ja vanhemmat on ihan tyytyväisiä. Tiedän sen pohankin ja ikäryhmälleen tyypillistä elämää viettää eli bileitä ja viinaa
 
juni
Mulla oli 16-vuotiaana 25-vuotias miesystävä. En pitänyt (tai pidä) sitä lainkaan pahana asiana, aika samoilla linjoilla mentiin.

Tosin jos mun tytär tekisi saman, pitäs asiaa miettiä uudemman kerran :)
 
hmj
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulin juuri, että erään tutun 15-vuotiaalla teinitytöllä 21-vuotias poikaystävä ja hyväksyvät tämän täysin, aika outoa mun mielestä. Toinen kuitenkin ihan jo aikuinen ja toinen vielä lapsi.
Ehkä ovat tavanneet tämän 21-vuotiaan, ja todenneet, että on jälkeenjäänyt, ja sopivaa seuraa 15weelle.
 
noh
Itse seurustelin hetken alaikäisenä (kuitenkin yli 15v. muistaakseni n. 17 vuotiaana) 23 vuotiaan MIEHEN kanssa. Koin kyllä itsekkin että hän on aikuinen ja minä ihan kokematon tytsy. Eikä se kauan kestänytkään, minä lopetin suhteen. Että onhan tuossa iso ikäero.. ja se alaikäisyys...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmj:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulin juuri, että erään tutun 15-vuotiaalla teinitytöllä 21-vuotias poikaystävä ja hyväksyvät tämän täysin, aika outoa mun mielestä. Toinen kuitenkin ihan jo aikuinen ja toinen vielä lapsi.
Ehkä ovat tavanneet tämän 21-vuotiaan, ja todenneet, että on jälkeenjäänyt, ja sopivaa seuraa 15weelle.
:LOL: :kieh:
 
vieras
Tiedän vastaavan. Asuvat yhdessä, mies ei tee muuta kuin lusmuilee ja nyt tyttökin haluaa lopettaa koulun ja "käpertyä oman kullan kainaloon" kuten facebookissa tilittää. En tajua vanhempia kun eivät lopeta tuota seurustelua, joka selvästi on tytön tulevaisuudelle vahingollista. Ihan varmasti on kohta paksuna! Mun tyttö ei tule alaikäisenä seukkaamaan aikuisten kanssa.
 
yöks
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:
Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessä :) eli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta :)
Kyllä 24-vuotias miehesi on olut sitten hiukan vajaa mieleltään, jos 14-vuotiaan kanssa alkanut seurustelemaan :x Mutta kiva jos diggaatte..edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina
noh
Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
Tulee lähinnä mieleen, että se jätkä ei kulje ihan täysillä. Miks aikuinen mies haluu hengata jonkun teinitytön kanssa? Ei saa ikäistään niin tyytyy yläastetyttöön.
Näin minäkin ajattelin silloin nuorena tytsynä.. Ihmettelin mitä hän musta haluaa!(Oonpas ollut sillon fiksu!)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:
Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessä :) eli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta :)
Kyllä 24-vuotias miehesi on olut sitten hiukan vajaa mieleltään, jos 14-vuotiaan kanssa alkanut seurustelemaan :x Mutta kiva jos diggaatte..edelleen.
Samaa mieltä. Tunnen aika paljon tuon ikäisiä miehiä, eikä ne ole kiinnostuneita alkaa suhteeseen ylakouluikäisten tyttöjen kanssa. He ovatkin ihan normaaleja ja fiksuja nuoria miehiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:
Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessä :) eli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta :)
Ihqua ja sitten susta tuli teiniäiti. Ei kukaan normaali 24v mies ala seurustelemaan 14-vuotiaan tytön kanssa. Hyi kun sylettää. Sitäpaitsi sun "ihana" miehes rikkoi suojaikärajaa eli sekaantui alaikäiseen. Mietipä sitä.
 
Ja yks syy tollaseen ihmeelliseen käytökseen voi löytyä siitä kun aikuinen mies on nuorelle tytölle auktoriteetti ja tyttö tietenkin haluaa miellyttää omaa kullannuppuaan ja mies saa mitä haluaa vaikkei se tytöstä oliskaan niin mukavaa... :(

Yleensä tollaset alaikäisten kanssa "seurustelijat" on hyväksikäyttäjiä tai sit jälkeenjääneitä.

Ja vanhemmat vielä hyväksyy tollasen toiminnan. Hyhhyh.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:
Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessä :) eli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta :)
Ei ole ihan normaalia aikuisen miehen käytöstä seurustella 14v kanssa. Ei todella ole. Mieltymys alaikäisiin, sille on nimityskin.
 
vieras
On normaalia!? Ei todellakaan ole normaalia. En ikinä hyväksyisi jos kysymys olisi omasta tytöstäni. Varokoot jos joku mies yrittääkin tyttööni koskea. Sen verran välitän tytöstäni, etten hyväksyisi tuollaista hyväksikäyttöä, nuori liha vain mielessä. Soittaisin poliisille alta aikayksikön, todellakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina

Yhteistyössä