Onko sinusta normaalia jos 21-vuotias seurustelee 15-vuotiaan kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MB:
Pöh ihme tuomitsioita olette.. Missäs ne kaikki puumanaisten iloiset kannattajat nyt on? Tämähän on ihan samaa asiaa.. Tosin noilla nyt on vielä normaali ikäero..
Täysi-ikäisten seurustelu on vähän toinen juttu.. en hyväksy mitään alaikäisiin puumailuakaan.
 
tiina
Minulla oli 14-vuotiaana 19-vuotias poikaystävä, eikä siinä mitään, hetken hengailtiin mutta edes sängyssä ei oltu.
Kaverini seurusteli 13-vuotiaana 23-vuotiaan miehen kanssa, se oli jo vähän.. seurustelivat kyllä vuosia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MB:
Pöh ihme tuomitsioita olette.. Missäs ne kaikki puumanaisten iloiset kannattajat nyt on? Tämähän on ihan samaa asiaa.. Tosin noilla nyt on vielä normaali ikäero..
Tuo tyttö on reilusti alaikäinen. Sitten kun on täysi-ikäinen niin ei mitään hätää, muuten vastustan rajusti. Yleensähän puumanainen on noin neljänkymmenen ja mies 20-30v, ei missään nimessä alaikäinen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:
Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessä :) eli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta :)
sama ikäero kun mulla ja mun miehellä :) tosin mä olin 22 ja hän 32 kun ruvettiin yhdessä olemaan.. :)
Tämä on ihan ok, niinkuin varmaan tiedät. Mutta tuo aiempi ei ole normaalia, vaikka miten päin pyörittelisi.
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:
Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessä :) eli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta :)
sama ikäero kun mulla ja mun miehellä :) tosin mä olin 22 ja hän 32 kun ruvettiin yhdessä olemaan.. :)
Eli kummatkin täysi-ikäisiä.
Ollessasi 12-vuotias ja miehesi 22v, uskotko että hän olisi alkanut seurustelemaan kanssasi?
 
kohtaa totuus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samaa mieltä. Tunnen aika paljon tuon ikäisiä miehiä, eikä ne ole kiinnostuneita alkaa suhteeseen ylakouluikäisten tyttöjen kanssa. He ovatkin ihan normaaleja ja fiksuja nuoria miehiä.
Hohhoijaa. Voisin vaikka lyödä vetoa, että semmoiset kehittyneet 15 vuotiaat tytöt kelpaisivat parikymppisille miehille. Jotkut eivät uskalla vain myöntää, eli sinunkin "fiksut" tuttavasi kuuluvat siihen joukkoon.

Ei kannata sulkea silmiään siltä tosiasialta, että nuoruus innoittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kohtaa totuus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samaa mieltä. Tunnen aika paljon tuon ikäisiä miehiä, eikä ne ole kiinnostuneita alkaa suhteeseen ylakouluikäisten tyttöjen kanssa. He ovatkin ihan normaaleja ja fiksuja nuoria miehiä.
Hohhoijaa. Voisin vaikka lyödä vetoa, että semmoiset kehittyneet 15 vuotiaat tytöt kelpaisivat parikymppisille miehille. Jotkut eivät uskalla vain myöntää, eli sinunkin "fiksut" tuttavasi kuuluvat siihen joukkoon.

Ei kannata sulkea silmiään siltä tosiasialta, että nuoruus innoittaa.
Näitäkin miehiä toki on,jotka ihan tarkoituksella "jahtaavat" todella nuoria tyttöjä ja oma nimityskin heille taitaa olla :kieh: Mun tuttavapiirissä ollaan tästä asiasta puhuttu ja aika yksimielisesti ovat miehet olleet sitä mieltä että lapset eivät kiihota seksuaalisesti.
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja kohtaa totuus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samaa mieltä. Tunnen aika paljon tuon ikäisiä miehiä, eikä ne ole kiinnostuneita alkaa suhteeseen ylakouluikäisten tyttöjen kanssa. He ovatkin ihan normaaleja ja fiksuja nuoria miehiä.
Hohhoijaa. Voisin vaikka lyödä vetoa, että semmoiset kehittyneet 15 vuotiaat tytöt kelpaisivat parikymppisille miehille. Jotkut eivät uskalla vain myöntää, eli sinunkin "fiksut" tuttavasi kuuluvat siihen joukkoon.

Ei kannata sulkea silmiään siltä tosiasialta, että nuoruus innoittaa.
Minun vanhin poikani on 20-vuotias ja joku aika sitten eräs 16-vuotias tyttö piiritti häntä kovasti, kun kysyin missä mennään niin poikani sanoi tytön olevan kiva mutta itselleen liian nuori.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:
Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessä :) eli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta :)
Ei ole ihan normaalia aikuisen miehen käytöstä seurustella 14v kanssa. Ei todella ole. Mieltymys alaikäisiin, sille on nimityskin.
Muslimi?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kohtaa totuus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samaa mieltä. Tunnen aika paljon tuon ikäisiä miehiä, eikä ne ole kiinnostuneita alkaa suhteeseen ylakouluikäisten tyttöjen kanssa. He ovatkin ihan normaaleja ja fiksuja nuoria miehiä.
Hohhoijaa. Voisin vaikka lyödä vetoa, että semmoiset kehittyneet 15 vuotiaat tytöt kelpaisivat parikymppisille miehille. Jotkut eivät uskalla vain myöntää, eli sinunkin "fiksut" tuttavasi kuuluvat siihen joukkoon.

Ei kannata sulkea silmiään siltä tosiasialta, että nuoruus innoittaa.
No ehkä fantasioissa, mutta niitähän ei tartte aina toteuttaa.
 
vieras
Mikä siinä on kun miehet eivät voi kunnioittaa suojaikärajaa. Tuollaisista tapauksista kannattaa aina tehdä rikosilmoitus. Minä ainakin tekisin jos oma tyttö kyseessä.
 
onnellinen
Onpa täällä tuomitsijoita!
Itse olin 14 ja mieheni 19 kun alettiin seurustelemaan vuoden tuntemisen jälkeen. Ainakin silloin 7 vuotta sitten se oli ihan normaalia kaveripiirissäni että ikäiseni tytöt seurustelivat täysi-ikäisten kanssa. Saman ikäiset pojathan ovat vielä ihan lapsia, täysi-ikäiset taas samalla tasolla kuin teini-tytöt. Puolestaan 18-vuotiaat naiset voivat olla kiinnostuneempia vielä vanhemmista niin mitä 18-vuotiaille miehille jää?

Alussa meillä oli kyllä vähän vaikeuksia, miehelle oli välillä aika rankkaa että olin niin nuori mutta parissa vuodessa se meni ohi, onneksi. Mutta olemme siis edelleen 7 vuoden jälkeen yhdessä kunnon mieheni kanssa ja ikäero ei tunnu missään :)

En ole vielä äiti mutta voisin ajatella niinkin päin että vähän vanhemmalla voi olla jo enemmän järkeä päässä, ennemmin 15-16 vuotias poika hyväksikäyttää ja hylkää kuin täysi-ikäinen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu harmaana:
En hyväksy. Toinen on lapsi, alle suojaikärajan ja toinen aikuinen. Tuossa ei pitäisi olla mitään epäselvää.
En hyväksy myöskään, mutta toinen on kylläkin teini, ei lapsi. Mutta samaa mieltä kanssasi.
 
vieras
Onhan tuossa ikäeroa ja toinen jo aikuinen mies, toinen teini. Kaveri alkoi olemaan 15,5 v. 18 v. kanssa ja se oli musta ihan ok, olivat kyllä samalla tasolla ja ovat sitä vieläkin.
 

Yhteistyössä