Kyllä musta ainakin on ihanaa kun mies tulee välillä puristamaan pepusta/hyväilemään tai suutelemaan niskaa kun touhuan jotain keittiössä. Tai välillä vaan halaa ja pussaa. Suhteessa kuuluu mun mielestä olla läheisyyttä ilman erotiikkaa, erotiikkaa ilman seksiin pyrkimista, erotiikkaa joka tähtää/johtaa seksiin, molemminpuolisia aloitteita sekä kaikenlaista seksiä. Joskus on kiva vaan ottaa toiselta suihin tai saada pikapano. Joskus pidemmän kaavan mukaan. Mä en käsitä miksi ihmiset suhtautuu seksiin niin ankeesti, mutta mun ei tarvitsekaan. Kaikkien seksuaalisuus on oma henkilökohtainen asia enkä tuomitse ketään. En kuitenkaan pidä siitä, että tosi monet täällä, joille kerran viikossa on ok, on heti huutamassa kovaan ääneen että SE JOS MIKÄ ON NORMAALIA. Tottakai se on normaalia myöskin, meitä on moneen junaan. Mutta älkää antako turhaan aloittajalle sellaista kuvaa, että kaikki naiset olisivat yhtä rauhallisia seksiasioissa. Kyllä niitä "reippaitakin" naisia löytyy. Toivon tosiaan, että aloittaja löytää joskus sellaisen naisen, jonka kanssa halut menee yhteen
Ainahan se kiima ajan kanssa laantuu, mutta kyllä parisuhteesta pitää pitää huolta ja yksi osa sitä on se, että varaa myös seksille aikaa ja jaksamista. Kun kerroit siitä mitä teette viikonloppuisin/vapaapäivinä, niin vaikutti tosiaan siltä, että naisesi pistää seksin kanssasi päivän viimeisimmäksi asiaksi. Eli kaikkein vähiten tärkeäksi. Ei kiva. Sano, että vaadit pariterapiaa tai sit ero. Jos ei suostu terapiaan, niin ei taida tyyppiä muutenkaan paljon kiinnostaa. Täällä on turha jankata asiasta sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät vaan käsitä.