Onko normaalia käytöstä parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja mikko 84
  • Ensimmäinen viesti
"miumau"
Minulle kelpaisi hieronta tai montakin viikonloppua sängyssä.... ! Meilläpäin mies on vaan se väsynyt osapuoli, joka huolehtii velvollisuutensa mutta siihen se jääkin. Tekee kyllä kovasti töitä, että ymmärrän väsymyksen mutta kumminkin.

Kurjaa, että tuollaiset miehet menevät hukkaan. :)
 
"123"
Itse olen ollut suhteessa missä miehelle seksi oli pakkomielle. Ja se vonkaaminen ja jo pelkkä tieto siitä että mies vain nyt odottaa että milloin pääsee pukille on to del la ahdistavaa ja uuvuttavaa.
Oli todella ristiriitainen fiilis kun odotti että työpäivä loppuu, mutta sitten kun se loppui, niin tulikin se fiilis että voi hitsit, onko mun nyt sitten pakko mennä kotiin?

Ja tuo mies halus just noita kahden tunnin sessioita, eikä niissä todellakaan ole mitään hauskaa jos itse ei semmosta halua tai jaksa. Siihen pitää henkisesti valmistautua ja etenkin sitten jälkeenpäin kun huomaa ettei mies ole tyytyväinen siihen lahnailuun (tai nukkumiseen, siihenhän se menee jos on tarpeeksi väsynyt), niin ei tule muuta kuin huono fiilis molemmille. Ja tuosta lähtee sitten se oravanpyörä liikkeelle, ongelma vain pahenee ja pahenee.
 
huono neuvoja
Otas kuule ukko enemmän aikaa itselles, lähde vähän poikien kanssa viikonloppu reissuille, pistä pari viikonloppua elämä risaseks ja lopeta se tossun alla nyhvääminen. Itse en ainakaan kestä jos toinen osapuoli on koko ajan miellyttämässä, enemmän tunteita ja haluja herättää pieni erossa olo ja sopivalla tavalla renttumaisuus. En nyt tarkoita mitään pettämishommia vaan ihan omaa aikaa omien kavereiden kesken, hauskanpitoa, ilman jatkuvaa yhteydenpitoa parisuhteen toiseen osapuoleen. Pieni irtautuminen tekee hyvää molemmille, antaa naisellekkin aikaa ajatella millaista on ilman sinua ja sitä kun et tee hänen puolestaan kaikkea ja jos kotiin palatessa sinua ei ole kaivattu, niin sitten voit hyvällä omalla tunnolla pakata kamat ja ottaa eron. Ei kai siinä sen kummempaa oo. Niin ja herran jestas riidelkää, riita puhdistaa ilmaa, kun saa suoraan sanottua mikä painaa, vaikka se kuulostaakin pahalta. Meillä ainakin ollu aina helpompaa riidellä suumme puhtaaks, mököttää pari tuntia ja sitten sopia, kun se että yritettäis "keskustella" asioista. En ymmärrä miksi riitelyä niin hirveesti yritetään välttää, jos parisuhde on vankalla pohjalla se kestää pahimmatkin riidat ja heti ensimmäisen erimielisyyden takia ei tarvitse olla eroomassa.
 
  • Tykkää
Reactions: nymfomaani
ohhohhoo
Ainoat fiksut vastaukset tähän on tulleet meemiltä ja effectiltä. Parisuhteenne kuulostaa epätasapainoiselta. Itse elin suunnilleen samanlaisessa suhteessa 10 vuotta miehen kanssa, joka keksi aina syitä haluttomuudelleen. Milloin kuormittava työ, milloin masennus jne. Ajattelin, että koska rakastan, pysyn vierellä ja uskollisena ja teen enemmän kotitöitä. Hyväksyin myös sen, että hän luontaisesti halusi vähemmän seksiä ja lopuksi edes kerran viikossa olisi riittänyt, mutta sitten homma muuttui noin kerran kuussa meininkiin... No, parin vuoden kuluttua sain kiinni suhteesta ja heitin urpon pihalle. Siihen loppui vihdoin mun rakkaus ja ymmärrys. Halukkuus vaihtelee tosi paljon eri ihmisillä ja se on toki ihan normaalia ja silloin pitää vain tehdä valinta siitä ,että onko tämä sitä mitä haluan/kestän/siedän. Punnita mitä saa suhteesta ja mitä ei. Seksuaalisuus on itselleni ainakin tärkeä asia ja olisi kyllä kurjaa jos toinen ei haluaisi kuin kerran viikossa. Toki eri elämänvaiheet pitää ottaa huomioon, mutta sen tilanteen vaikutuksen tiedät parhaiten itse, siitä on kenenkään vaikea sanoa vain sinun kertomasi perusteella ja vaikka kuulisimmekin molempia osapuolia, niin ratkaisut ovat silloinkin jokaisen kuuntelijan omia. "Minä en kyllä" tai "no kyllä minä ainakin" Minusta kaksi asiaa on kuitenkin kuviossanne vinksallaan. 1. Sanoit, että naisesi ei suostu edes harkitsemaan pariterapiaa. Tämä kuulostaa todella julmalta ja itsekkäältä. Jokaisen aikuisen pitäisi ymmärtää kyllä heti, että jos toinen sitä ehdottaa niin siinä ei todellakaan vängätä vastaan. Se tarkoittaa, että toinen ei voi hyvin. Ja kuka ei haluaisi suhteessa puolisonsa voivan hyvin? Jos noin pienellä asialla voisi siihen vaikuttaa? Minulle ainakin tulisi hätä ja huoli toisen puolesta ja sanoisin, että lähdetään heti!
2. Kotityöt. Ne pitää jakaa jos molemmat ovat töissä. Yhdessä pitäisi pystyä sopimaan mikä on ok siivoustaso.
Tsemppiä vaikeaan tilanteeseen!
 
  • Tykkää
Reactions: nymfomaani
"vaimo"
[QUOTE="123";30705783]Itse olen ollut suhteessa missä miehelle seksi oli pakkomielle. Ja se vonkaaminen ja jo pelkkä tieto siitä että mies vain nyt odottaa että milloin pääsee pukille on to del la ahdistavaa ja uuvuttavaa.
Oli todella ristiriitainen fiilis kun odotti että työpäivä loppuu, mutta sitten kun se loppui, niin tulikin se fiilis että voi hitsit, onko mun nyt sitten pakko mennä kotiin?

Ja tuo mies halus just noita kahden tunnin sessioita, eikä niissä todellakaan ole mitään hauskaa jos itse ei semmosta halua tai jaksa. Siihen pitää henkisesti valmistautua ja etenkin sitten jälkeenpäin kun huomaa ettei mies ole tyytyväinen siihen lahnailuun (tai nukkumiseen, siihenhän se menee jos on tarpeeksi väsynyt), niin ei tule muuta kuin huono fiilis molemmille. Ja tuosta lähtee sitten se oravanpyörä liikkeelle, ongelma vain pahenee ja pahenee.[/QUOTE]

Tämä on aivan totta.

Minulta onnistui yksi mies tappamaan halut kokonaan, kun hän vonkasi jatkuvasti seksiä. Olisi pitänyt olla oma-aloitteinen ja tehdä sitä ja tätä. Eipä siinä sitten enää itseä huvittanut, kun oli jatkuvia vaatimuksia ja odotuksia. Jos seksiä ei herunut silloin, kun mies halusi, niin sitten oli joka kerta riita pystyssä. Lopulta alkoi jo pelkäämään iltoja, että saako nukkua rauhassa vai meneekö taas tappeluksi.

Kummasti halut palasivat, kun vaihtoi mieheen, joka antoi olla oma itsensä, eikä suuttunut, vaikka ei joskus haluttanutkaan. Painostaminen ja seksistä riitely on nopein tapa tuhota toisen halukkuus.

Nykyään minä olen halukkaampi osapuoli liitossani, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa vonkaamaan, riitelemään tai painostamaan toista osapuolta, vaan kunnioitan sitä, ettei halut aina käy yksiin.
 
mikko 84
[QUOTE="123";30705783]Itse olen ollut suhteessa missä miehelle seksi oli pakkomielle. Ja se vonkaaminen ja jo pelkkä tieto siitä että mies vain nyt odottaa että milloin pääsee pukille on to del la ahdistavaa ja uuvuttavaa.
Oli todella ristiriitainen fiilis kun odotti että työpäivä loppuu, mutta sitten kun se loppui, niin tulikin se fiilis että voi hitsit, onko mun nyt sitten pakko mennä kotiin?

Ja tuo mies halus just noita kahden tunnin sessioita, eikä niissä todellakaan ole mitään hauskaa jos itse ei semmosta halua tai jaksa. Siihen pitää henkisesti valmistautua ja etenkin sitten jälkeenpäin kun huomaa ettei mies ole tyytyväinen siihen lahnailuun (tai nukkumiseen, siihenhän se menee jos on tarpeeksi väsynyt), niin ei tule muuta kuin huono fiilis molemmille. Ja tuosta lähtee sitten se oravanpyörä liikkeelle, ongelma vain pahenee ja pahenee.[/QUOTE]

Selvennettäköön että en minä halua joka kerta jotain 2h sessioita vaan se oli vastaus niille että en minä mikään 10min mieskään ole, mutta joskus pikarakastelukin on kivaa..

Minusta sopiva rakastelu on n.30-45min riippuen paljonko on aikaa mutta jos on paljon aikaa ja intoa ja siihen yhdistää tunnin hieronnat ja lämmittelyt niin kyllähän siinä sillon menee yhteensä 1-2h mutta ei semmosia usein jaksa ja johan niihin kyllästyisi jos jatkuvasti olisi pitkiä sessioita.....
 
mikko 84
Otas kuule ukko enemmän aikaa itselles, lähde vähän poikien kanssa viikonloppu reissuille, pistä pari viikonloppua elämä risaseks ja lopeta se tossun alla nyhvääminen. Itse en ainakaan kestä jos toinen osapuoli on koko ajan miellyttämässä, enemmän tunteita ja haluja herättää pieni erossa olo ja sopivalla tavalla renttumaisuus. En nyt tarkoita mitään pettämishommia vaan ihan omaa aikaa omien kavereiden kesken, hauskanpitoa, ilman jatkuvaa yhteydenpitoa parisuhteen toiseen osapuoleen. Pieni irtautuminen tekee hyvää molemmille, antaa naisellekkin aikaa ajatella millaista on ilman sinua ja sitä kun et tee hänen puolestaan kaikkea ja jos kotiin palatessa sinua ei ole kaivattu, niin sitten voit hyvällä omalla tunnolla pakata kamat ja ottaa eron. Ei kai siinä sen kummempaa oo. Niin ja herran jestas riidelkää, riita puhdistaa ilmaa, kun saa suoraan sanottua mikä painaa, vaikka se kuulostaakin pahalta. Meillä ainakin ollu aina helpompaa riidellä suumme puhtaaks, mököttää pari tuntia ja sitten sopia, kun se että yritettäis "keskustella" asioista. En ymmärrä miksi riitelyä niin hirveesti yritetään välttää, jos parisuhde on vankalla pohjalla se kestää pahimmatkin riidat ja heti ensimmäisen erimielisyyden takia ei tarvitse olla eroomassa.
Hyviä olettamuksia.
Meillä on 4vuoden aikana ollut välillä aivan järkyttäviä riitoja että naapuritkin pitelee korvia mutta ei jatkuva riitelykään tervettä ole ja nykyään vältän semmosia.

En ole tossun alla ja osaan ottaa itselle aikaa.
Vuosi sitten otin niin paljon aikaa itselle että otin oman asunnon 3 kuukaudeksi ja palasimme lopulta takaisin yhteen ja hetken aikaa meni hyvin makuhuoneen puolella mutta pikkuhiljaa se on taas puolison halut hiipuneet vaikka muuten suhteessa menee hyvin.

Teen yksin välillä viikon reissuja sukulaisille kun puoliso ei halua mukaan lähteä että kyllä osaan omaa aikaa ottaa enkä tarvitse kysellä lupia keltään.

Se että haluan olla hyvä/kiva mies puolisolle ei tarvitse tarkoittaa että olen tossun alla.. Tyylini on vain olla mukava omalle naiselle ja tehdä asioita hyvää hyvyyttäni sen eteen ja jos toinen ei osaa arvostaa niin pakkaan laukut.
 
Hyviä olettamuksia.
Meillä on 4vuoden aikana ollut välillä aivan järkyttäviä riitoja että naapuritkin pitelee korvia mutta ei jatkuva riitelykään tervettä ole ja nykyään vältän semmosia.

En ole tossun alla ja osaan ottaa itselle aikaa.
Vuosi sitten otin niin paljon aikaa itselle että otin oman asunnon 3 kuukaudeksi ja palasimme lopulta takaisin yhteen ja hetken aikaa meni hyvin makuhuoneen puolella mutta pikkuhiljaa se on taas puolison halut hiipuneet vaikka muuten suhteessa menee hyvin.

Teen yksin välillä viikon reissuja sukulaisille kun puoliso ei halua mukaan lähteä että kyllä osaan omaa aikaa ottaa enkä tarvitse kysellä lupia keltään.

Se että haluan olla hyvä/kiva mies puolisolle ei tarvitse tarkoittaa että olen tossun alla.. Tyylini on vain olla mukava omalle naiselle ja tehdä asioita hyvää hyvyyttäni sen eteen ja jos toinen ei osaa arvostaa niin pakkaan laukut.
Kukapas se kissan häntää nostaisi, ellei kissa itse.

Tiedätkö mikä mua häiritsee. Mua häiritsee ihan hirveästi, se, että sä olet mielestäsi täydellisyyden perikuva. Ne, jotka osaavat suhtautua itseensä realistisesti, eivät pidä itseään niin erityisen erinomaisina. Sinä kai yrität kovasti olla sitä, mitä oletat muiden haluavan sinun olevan. Se on häiritsevää ja ahdistavaa.
Ihmettelet mikset ole täydellinen, vaikka niin kovasti yrität muokkautua jokaisen naisen unelmaksi.

Tiesitkö, että sinun ei tarvitse yrittää niin kovasti.
 
mikko 84
Kuin moni nainen katselisi miestä joka ei tee alotteita ja sinusta tuntuu ettei mies halua sinua kun velvollisuudesta ?

Sitten jos itse joskus menet suutelemaan toista vaikka ihan keittiössä ja alat koskettelemaan ympäri kehoa seksuaalisesti ja toinen torjuu sinut välittömästi että ei ei nyt mitään tommosia niin olisko turhauttavaa ?

Viikon puutteen jälkeen yhteisenä vapaapäivänä odotat mielessä toivoen että joskohan se haluais sinua jossain vaiheessa ja tekisikin aloitteen koska itse et uskalla aloitetta tehdä enään pelkäen tulla taas torjutuksi. Sitten koittaa yö ja olet jo puolinukuksissa ja sängyssä saattaa jotain ehkä tapahtuakkin lopulta mutta sen jälkeen kun kaikki on ohi se on viikon odotus jälleen ja aina sielä makkarissa keskellä yötä eikä missään muualla mihinkään muuhun kellon aikaan.

Tää olis ihan ok kaikille naisille ?
 
mikko 84
Kukapas se kissan häntää nostaisi, ellei kissa itse.

Tiedätkö mikä mua häiritsee. Mua häiritsee ihan hirveästi, se, että sä olet mielestäsi täydellisyyden perikuva. Ne, jotka osaavat suhtautua itseensä realistisesti, eivät pidä itseään niin erityisen erinomaisina. Sinä kai yrität kovasti olla sitä, mitä oletat muiden haluavan sinun olevan. Se on häiritsevää ja ahdistavaa.
Ihmettelet mikset ole täydellinen, vaikka niin kovasti yrität muokkautua jokaisen naisen unelmaksi.

Tiesitkö, että sinun ei tarvitse yrittää niin kovasti.
En todellakaan ole täydellinen. Kaukana siitä.
Enkä voi mukautua jokaisen naisen unelmaksi koska minussa on paljon puutteita joita vaadittaisiin joka naisen unelmamiehelle..
Helpompi minun kanssa on silti seurustella kun nykyisen puolisoni kanssa joka ei halua joustaa tai miellyttää niin paljoa..
Kyllähän suhde toimii parhaiten kun molemmat joustaa ja tekee toisilleen kivoja asioita tai kehuu toisiaan tai haluaa toisiaan jolloin itsetuntokin pysyy hyvänä..
 
Kuin moni nainen katselisi miestä joka ei tee alotteita ja sinusta tuntuu ettei mies halua sinua kun velvollisuudesta ?

Sitten jos itse joskus menet suutelemaan toista vaikka ihan keittiössä ja alat koskettelemaan ympäri kehoa seksuaalisesti ja toinen torjuu sinut välittömästi että ei ei nyt mitään tommosia niin olisko turhauttavaa ?

Viikon puutteen jälkeen yhteisenä vapaapäivänä odotat mielessä toivoen että joskohan se haluais sinua jossain vaiheessa ja tekisikin aloitteen koska itse et uskalla aloitetta tehdä enään pelkäen tulla taas torjutuksi. Sitten koittaa yö ja olet jo puolinukuksissa ja sängyssä saattaa jotain ehkä tapahtuakkin lopulta mutta sen jälkeen kun kaikki on ohi se on viikon odotus jälleen ja aina sielä makkarissa keskellä yötä eikä missään muualla mihinkään muuhun kellon aikaan.

Tää olis ihan ok kaikille naisille ?
En mä tiedä olisko se turhauttavaa. Kai sillä toisella on oikeus haluta tehdä jotain muuta, vaikka mä kuinka sitä seksuaalisesti koskettelisin ympäri kehoa.
Suoraan sanottuna mun mielestä on ensisijaisesti ärsyttävää, jos joku tulee lääppimään, kun yritän keskittyä johonkin tekemiseen tai jonkin asian loppuunsaattamiseen.

Mun mielestä kerran viikossa on ihan hyvä saldo. Sängyssä seksi on yleensä helpointa, tyydyttävintä ja mukavinta, joten nykyään, vanhoilla päivilläni touhuan mieluiten sängyssä, en keittiön pöydällä, vaikka se nyt oliskin ihan hurjan villiä.
 
mikko 84
Se onkin erikoista että jos sanon että ihan omaksi iloksi pidän asuntoa puhtaana koska oma psyyke ei kestä jatkuvaa epäjärjestystä ja minusta on kiva tehdä toisten eteen asioita vaikka ruoka valmiiksi kun hän tulee töistä tai hakea toinen töistä autolla tai kävellä toista vastaan kun tulee töistä ja autan muitakin ihmisiä aina kun joku apua tarvitsee niin se tarkottaa sitä että pidän itseäni täydellisenä tai olen luuseri joka haluaa miellyttää vaan muijaansa ja siks tämmösestä luuserista ei voi kukaan muija tykätä kun oon niin lepsu ja tossu kun siivoilen ja kokkailen ja autan kotiaskareissa ja yritän vaan miellyttää ihan liikaa naista et pitäs olla vähän renttu ja vetää kännit ja vaikka välillä vähän räyhätä ja pieksää muijaa niin en ole niin helppo tapaus....
 
mikko 84
En mä tiedä olisko se turhauttavaa. Kai sillä toisella on oikeus haluta tehdä jotain muuta, vaikka mä kuinka sitä seksuaalisesti koskettelisin ympäri kehoa.
Suoraan sanottuna mun mielestä on ensisijaisesti ärsyttävää, jos joku tulee lääppimään, kun yritän keskittyä johonkin tekemiseen tai jonkin asian loppuunsaattamiseen.

Mun mielestä kerran viikossa on ihan hyvä saldo. Sängyssä seksi on yleensä helpointa, tyydyttävintä ja mukavinta, joten nykyään, vanhoilla päivilläni touhuan mieluiten sängyssä, en keittiön pöydällä, vaikka se nyt oliskin ihan hurjan villiä.
Noh sinunlaisia naisia ei varmaan ole suurinosa naisista jotka sanoo että seksi ei maistu kun kerran viikossa ja olis ärsyttävää jos joku äijä tulee lääppimään. Monet naiset valittaa kun ei mieheltä saa mitään huomiota..

Enkä tarkota jatkuvaa lääppimistä mutta vaikka tulis joskus vaan yllättäen suutelemaan ja koskettelemaan ilman että siinä mikään ruoka palaa pohjaan kuitenkaan, sen verran on tilannetajua....
 
Noh sinunlaisia naisia ei varmaan ole suurinosa naisista jotka sanoo että seksi ei maistu kun kerran viikossa ja olis ärsyttävää jos joku äijä tulee lääppimään. Monet naiset valittaa kun ei mieheltä saa mitään huomiota..

Enkä tarkota jatkuvaa lääppimistä mutta vaikka tulis joskus vaan yllättäen suutelemaan ja koskettelemaan ilman että siinä mikään ruoka palaa pohjaan kuitenkaan, sen verran on tilannetajua....
Jaa.

Sun on selkeästi vaikea sisäistää tai ymmärtää sitä, mitä sinulle sanotaan. Saat jotenkin kummallisesti käännettyä itsesi omassa mielessäsi uhriksi, martyyriksi ja hyväntekijäksi.
Hyvin, hyvin hyvin hyvin rasittava ja epämiehekäs piirre.
 
"Vieraana"
Kuulostat tosi samanlaiselta kuin mun mies, joka on kyllä paljon sua vanhempi. Ja itse taas kuulun niihin, joille riittäisi se kerran viikossa. En kuitenkaan jaksa miehen mökötystä, joten meillä on kyllä esim. suuseksiä, kun muuten ei jaksa/huvita. Mies tulee usein "kourimaan" juuri kun leikkaan vaikka keittiössä sipulia. Se on ihan hemmetin ärsyttävää! Eikä mies suostu sitä tajuamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
"vaimo"
Noh sinunlaisia naisia ei varmaan ole suurinosa naisista jotka sanoo että seksi ei maistu kun kerran viikossa ja olis ärsyttävää jos joku äijä tulee lääppimään. Monet naiset valittaa kun ei mieheltä saa mitään huomiota..

Enkä tarkota jatkuvaa lääppimistä mutta vaikka tulis joskus vaan yllättäen suutelemaan ja koskettelemaan ilman että siinä mikään ruoka palaa pohjaan kuitenkaan, sen verran on tilannetajua....
Minä taas väitän, että suurin osa naisista on juuri samanlaisia kuin Aivansamakin on. Myös minä.

Toki mieheltä on kiva saada huomiota, mutta ei siten, että siinä on aina taka-ajatus seksistä. Silloin se tuntuu vain ahdistelulta. Arkipäiväin kiireiden keskellä harvemmin tulee eroottisia ajatuksia mieleen.
 
"vaimo"
Jaa.

Sun on selkeästi vaikea sisäistää tai ymmärtää sitä, mitä sinulle sanotaan. Saat jotenkin kummallisesti käännettyä itsesi omassa mielessäsi uhriksi, martyyriksi ja hyväntekijäksi.
Hyvin, hyvin hyvin hyvin rasittava ja epämiehekäs piirre.
Näinpä.

Kannattaisi oikeasti kuunnella, mitä nainen haluaa ja/tai ei halua, ja myös kunnioittaa sitä, eikä kääntää kaikkea itseään vastaan kohdistuvaksi ilkeäksi käytökseksi.
 
ohhohhoo
Kyllä musta ainakin on ihanaa kun mies tulee välillä puristamaan pepusta/hyväilemään tai suutelemaan niskaa kun touhuan jotain keittiössä. Tai välillä vaan halaa ja pussaa. Suhteessa kuuluu mun mielestä olla läheisyyttä ilman erotiikkaa, erotiikkaa ilman seksiin pyrkimista, erotiikkaa joka tähtää/johtaa seksiin, molemminpuolisia aloitteita sekä kaikenlaista seksiä. Joskus on kiva vaan ottaa toiselta suihin tai saada pikapano. Joskus pidemmän kaavan mukaan. Mä en käsitä miksi ihmiset suhtautuu seksiin niin ankeesti, mutta mun ei tarvitsekaan. Kaikkien seksuaalisuus on oma henkilökohtainen asia enkä tuomitse ketään. En kuitenkaan pidä siitä, että tosi monet täällä, joille kerran viikossa on ok, on heti huutamassa kovaan ääneen että SE JOS MIKÄ ON NORMAALIA. Tottakai se on normaalia myöskin, meitä on moneen junaan. Mutta älkää antako turhaan aloittajalle sellaista kuvaa, että kaikki naiset olisivat yhtä rauhallisia seksiasioissa. Kyllä niitä "reippaitakin" naisia löytyy. Toivon tosiaan, että aloittaja löytää joskus sellaisen naisen, jonka kanssa halut menee yhteen :) Ainahan se kiima ajan kanssa laantuu, mutta kyllä parisuhteesta pitää pitää huolta ja yksi osa sitä on se, että varaa myös seksille aikaa ja jaksamista. Kun kerroit siitä mitä teette viikonloppuisin/vapaapäivinä, niin vaikutti tosiaan siltä, että naisesi pistää seksin kanssasi päivän viimeisimmäksi asiaksi. Eli kaikkein vähiten tärkeäksi. Ei kiva. Sano, että vaadit pariterapiaa tai sit ero. Jos ei suostu terapiaan, niin ei taida tyyppiä muutenkaan paljon kiinnostaa. Täällä on turha jankata asiasta sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät vaan käsitä.
 
  • Tykkää
Reactions: nymfomaani
Mrs Bean harmaana
Onko aloittaja koskaan oikeasti miettinyt mitkä asiat sitä omaa puolisoa kiinnostaa? Mitä asioita se oma puoliso tykkää tehdä rentoutuakseen? Mistä asioista puolisolle tulee hyvä olo? Voisko sitten tehdä näitä asioita yhdessä ja aidosti kiinnostuen puolisoa ilahduttavista asioista, ilman odotuksia seksistä? Rivien välistä paistaa aloittajan oletus, että koska hän itse pitää joistain asioista, niiden samojen asioidenhan on silloin ilmanmuuta ilahdutettava ja rentoutettava kaikkia muitakin. Ehkä puoliso on lakannut puimasta niitä aloittajan kanssa, jos aloittaja ei ota eri mielenkiinnon kohteita tosissaan vastaan, vaan kääntää ne aina päälaelleen?
 
mikko 84
Kyllä musta ainakin on ihanaa kun mies tulee välillä puristamaan pepusta/hyväilemään tai suutelemaan niskaa kun touhuan jotain keittiössä. Tai välillä vaan halaa ja pussaa. Suhteessa kuuluu mun mielestä olla läheisyyttä ilman erotiikkaa, erotiikkaa ilman seksiin pyrkimista, erotiikkaa joka tähtää/johtaa seksiin, molemminpuolisia aloitteita sekä kaikenlaista seksiä. Joskus on kiva vaan ottaa toiselta suihin tai saada pikapano. Joskus pidemmän kaavan mukaan. Mä en käsitä miksi ihmiset suhtautuu seksiin niin ankeesti, mutta mun ei tarvitsekaan. Kaikkien seksuaalisuus on oma henkilökohtainen asia enkä tuomitse ketään. En kuitenkaan pidä siitä, että tosi monet täällä, joille kerran viikossa on ok, on heti huutamassa kovaan ääneen että SE JOS MIKÄ ON NORMAALIA. Tottakai se on normaalia myöskin, meitä on moneen junaan. Mutta älkää antako turhaan aloittajalle sellaista kuvaa, että kaikki naiset olisivat yhtä rauhallisia seksiasioissa. Kyllä niitä "reippaitakin" naisia löytyy. Toivon tosiaan, että aloittaja löytää joskus sellaisen naisen, jonka kanssa halut menee yhteen :) Ainahan se kiima ajan kanssa laantuu, mutta kyllä parisuhteesta pitää pitää huolta ja yksi osa sitä on se, että varaa myös seksille aikaa ja jaksamista. Kun kerroit siitä mitä teette viikonloppuisin/vapaapäivinä, niin vaikutti tosiaan siltä, että naisesi pistää seksin kanssasi päivän viimeisimmäksi asiaksi. Eli kaikkein vähiten tärkeäksi. Ei kiva. Sano, että vaadit pariterapiaa tai sit ero. Jos ei suostu terapiaan, niin ei taida tyyppiä muutenkaan paljon kiinnostaa. Täällä on turha jankata asiasta sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät vaan käsitä.
Aivan totta. Eipä täälä montaa asiallista vastausta tulekkaan :D
Ja loputtomasti täälä saa jankata ihmisten kanssa ketkä on erityylisiä ihmisiä kuin minä.

Toisille seksi ei tunnu merkitsevän juuri mitään parisuhteessa ja tiedän tapauksia missä nainen antaa luvan miehelle käydä vieraissa ettei tarvitse itse harrastaa seksiä miehen kanssa.

Kuten sanoin jo aikasemmin jo seksi ei ole minulle pelkkää seksiä vaan myös läheisyyttä niinkun vaikka halaaminen mutta rakastellessa pääsee kumppania niin lähelle kun vaan voi päästä.

Edellisessä suhteessa olin 7 vuotta eikä meillä laantunut seksi eikä kummankaan tarvinut koskaan valittaa ettei saa seksiä vaan molemmat halusi sitä luonnostaan.
Välillä saatto olla minullakin hetkiä kun en olisi jaksanut harrastaa seksiä exän kanssa mutta harrastin silti koska hän halusi eikä se koskaan pahalta uhrautumiselta tuntunut :D
Aina ei voi halut kohdata juuri samaan kellonaikaan molemmilla niin välillä sitä tulee "uhrauduttua" vaikkei olisi super kiimassa itse mutta ikinä ei siitä ei ole tullut paha olo minulle :) siis kun olin edellisessä pitkässä suhteessa....

Verratahan naisia ei ikinä saa mutta kyllähän se välillä harmittaa ettei edellisessä suhteessa ollut mitään vastaavia ongelmia seksin kanssa enkä ikinä olisi voinut kuvitella että jonkun kanssa se voisi muodostua ongelmaksi :(
 
mikko 84
Onko aloittaja koskaan oikeasti miettinyt mitkä asiat sitä omaa puolisoa kiinnostaa? Mitä asioita se oma puoliso tykkää tehdä rentoutuakseen? Mistä asioista puolisolle tulee hyvä olo? Voisko sitten tehdä näitä asioita yhdessä ja aidosti kiinnostuen puolisoa ilahduttavista asioista, ilman odotuksia seksistä? Rivien välistä paistaa aloittajan oletus, että koska hän itse pitää joistain asioista, niiden samojen asioidenhan on silloin ilmanmuuta ilahdutettava ja rentoutettava kaikkia muitakin. Ehkä puoliso on lakannut puimasta niitä aloittajan kanssa, jos aloittaja ei ota eri mielenkiinnon kohteita tosissaan vastaan, vaan kääntää ne aina päälaelleen?
Kyllä me teemme päivittäin juuri niitä asioita mistä puoliso tykkää ja rentoutuu kuten kahvinjuonti hyvien ohjelmien parissa sohvalla köllötellen vierekkäin tai sylikkäin.
Kivaa se on minustakin enkä sitä tee vain miellyttääkseen toista mutta tottakai kaipaan suhteeseen muutakin....
 
"vaimo"
Aivan totta. Eipä täälä montaa asiallista vastausta tulekkaan :D
Ja loputtomasti täälä saa jankata ihmisten kanssa ketkä on erityylisiä ihmisiä kuin minä.
Se ongelmasi juuri onkin. Sinä vain jankkaat sen sijaan että kuuntelisit näitä erityylisiä ihmisiä, jotka yrittävät puhua sinulle järkeä. Sinulla ja naisellasi on selvästikin eroavaisuuksia seksuaalisuudessa, johon tosin veikkaan sinun painostuksesi myös vaikuttavan negatiivisesti. Kuuntele siis erilaisia näkökantoja ja ota niistä onkeesi tai etsi sellainen nainen, jonka kanssa libidot kohtaavat.

Tosin elämäntilannekin vaikuttaa halukkuuteen. Olet varmasti pahin mahdollinen mies siinä vaiheessa, kun tuore äiti on puolikuollut väsynyt vauvan valvomisista. Et ymmärrä yhtään toista, vaan kitiset vain toista tyydyttämään omia tarpeitasi välittämättä siitä, mitä mieltä toinen on. Sinun mielestäsi vain oma näkökantasi on asiallinen. Kasva aikuiseksi ja ala ottaa muutkin huomioon kuin oma napasi.
 
mikko 84
Olen vain vuosien aikana tajunnut että minun on alettava ajattelemaan itseäni enkä aina vaan muita ja omasta mielestä olen 4 vuoden aikana tehnyt kaikkeni suhteen eteen ja yrittänyt ratkaista ongelmia ettei tarvitsisi erota koska sitä en todellakaan haluaisi mutta kumppani ei halua koskaan juurikaan keskustella ongelmista koska niitä ei ole eikä todellakaan lähde terapiaan jne joten ei minulle jää muuta vaihtoehtoa kun varmaankin erota että voisin joskus viellä olla onnellisemmassa parisuhteessa.

Seksi ei ole ainut suhteemme ongelma ja joku tossa aikaisemmin huomasikin että puolisoni ei ole oma-alotteinen oikeen monenkaan asian suhteen josta koituu lisää ongelmia...
Vaikka muitakin ongelmia on aika paljon niin minulle seksi on parisuhteessa erittäin tärkeä asia vaikka se ei kaikille muille olekkaan ja jos se ei toimi eikä halut kohtaa eikä se ole vain hetkellistä niin se on yksistään jo aika paha juttu minulle siis....
 
mikko 84
[QUOTE="vaimo";30707299]Se ongelmasi juuri onkin. Sinä vain jankkaat sen sijaan että kuuntelisit näitä erityylisiä ihmisiä, jotka yrittävät puhua sinulle järkeä. Sinulla ja naisellasi on selvästikin eroavaisuuksia seksuaalisuudessa, johon tosin veikkaan sinun painostuksesi myös vaikuttavan negatiivisesti. Kuuntele siis erilaisia näkökantoja ja ota niistä onkeesi tai etsi sellainen nainen, jonka kanssa libidot kohtaavat.

Tosin elämäntilannekin vaikuttaa halukkuuteen. Olet varmasti pahin mahdollinen mies siinä vaiheessa, kun tuore äiti on puolikuollut väsynyt vauvan valvomisista. Et ymmärrä yhtään toista, vaan kitiset vain toista tyydyttämään omia tarpeitasi välittämättä siitä, mitä mieltä toinen on. Sinun mielestäsi vain oma näkökantasi on asiallinen. Kasva aikuiseksi ja ala ottaa muutkin huomioon kuin oma napasi.[/QUOTE]

On se hyvä kun minulle kerroit tuon asian.

Meillä ei ole lapsia niin millä perustelet 2vuoden haluttomuuden ?

Luuletko ettei mulla ole tilannetajua että kun minun naisella olisi tuo kuvailemasi tilanne niin minä vonkaisin täpöllä seksiä ?
En mikään idiootti ole mutta kiitos nyt valaistukseta.
 

Yhteistyössä