Onko normaalia käytöstä parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja mikko 84
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmiess
Niinpä, se tuolta ehkä paistaa rivien välistä.

Olen tästä kantapäät-vastakkain-jos-ei-suju -asiasta samaa mieltä myös niiden naisten kohdalla jotka tulee tänne itkemään että mies on narsisti, jos se on sellainen ja sellainen ja tällainen ja tuollainen.

Oli mikä oli, mutta jos ei homma toimi, niin pakkoko siinä suhteessa on olla...
Aivan. Tätä täällä ei suurin osa tajua. Aina on vika miehessä jos yhtään uskoo kirjoituksia tosiksi.
 
hei kuulkaashei
Aivan. Tätä täällä ei suurin osa tajua. Aina on vika miehessä jos yhtään uskoo kirjoituksia tosiksi.
Niin paitsi sun mielessä vika on naisessa.

Mun mielestä vian ei tartte olla missään muussa kuin että kaksi ei saa sitten olojaan ja olemisiaan sopimaan yhteen. Niin mun mielestä niiden ei sillon sitten tartte yhdessä olla.

Nimimerkki monta (tai no, muutaman) sammakkoo suudeltu ennen kuin löysin prinssin... :D
 
myykky
Mun exä oli tollanen. Siivosi, kokkasi, teki kaiken eteeni kun oli reissuhommista kotona. Hoisi lapsia, ei vongannut ei vaatinut.
Seksielämä lopahti 5vuoden jälkeen. En tiedä.. kai mä "veltostuin"
Vieras meka kyllä mulle kelpas (jep. Olin niin paskamainen)
 
myykky
Lähti kesken... heh.. joo vieras kyllä kelpasi. En kokenut msillousta miestäni millään lailla viehättävänä. Se oli ok, eikä seksissäkään vikaaollut, vaan oksetti koko touhu.
No erottiin. Hyvä että erottiin.
Uusi kumppani ei siivoa, kokkaa tai tee juuri mitään kotihommia. Laosia hoitaa kyllä (meillä jo yhteisiäkin lapsia siis)
Mutta seksi luistaa! En tiedä. Omituista. Ehkä oon aktiivisempi kun olenkotonakin kotihommissa yms aktiivinen. Koen itseni eritavalla tärkeäksi arkihommissa.
Löysinkö vaan sen jonka kanssa sitten synkkaa vihdoin vai muuttuiko mun asenne kun ukko ei ole vässykkä (mitenkään exääni mollaamatta, hän on ihana ihminen)
 
"hellu"
Vain yksi ainoa kirjoittaja toi julki saman kuin itse ajattelin lukiessani koko pitkän ketjun läpi: AP on keksinyt koko jutun. On hokenut tuota mantraansa monen päivän ajan suunnilleen samanlaisena. Itse mietin moneen kertaa, että mikä tässä suhteessa olikaan pielessä?? Onko jotain vai eikö ole, kun joka toisessa lauseessa kaikkea yhteistä ihanaa on ja sitten ei taas olekaan. En kestäisi noin pikkumaista miestä kovinkaan kauaa, joka laskee "no niin minä tein nyt tätä, sinun vuoro on tehdä nyt sitä." Huoh.
 
"vaimo"
Niin paitsi sun mielessä vika on naisessa.

Mun mielestä vian ei tartte olla missään muussa kuin että kaksi ei saa sitten olojaan ja olemisiaan sopimaan yhteen. Niin mun mielestä niiden ei sillon sitten tartte yhdessä olla.

Nimimerkki monta (tai no, muutaman) sammakkoo suudeltu ennen kuin löysin prinssin... :D
Juuri näin. Mikään pakko ei ole olla yhdessä sellaisen kumppanin kanssa, jonka kanssa elo ei tunnu mukavalta ja oma olo ahdistaa. Eroaminen on helppoa vielä siinä vaiheessa, kun ei ole lapsia.
 
"vaimo"
[QUOTE="hellu";30713393]Vain yksi ainoa kirjoittaja toi julki saman kuin itse ajattelin lukiessani koko pitkän ketjun läpi: AP on keksinyt koko jutun. On hokenut tuota mantraansa monen päivän ajan suunnilleen samanlaisena. Itse mietin moneen kertaa, että mikä tässä suhteessa olikaan pielessä?? Onko jotain vai eikö ole, kun joka toisessa lauseessa kaikkea yhteistä ihanaa on ja sitten ei taas olekaan. En kestäisi noin pikkumaista miestä kovinkaan kauaa, joka laskee "no niin minä tein nyt tätä, sinun vuoro on tehdä nyt sitä." Huoh.[/QUOTE]

Ei välttämättä ole keksitty juttu. Kyllä näitä tyyppejä riittää, jotka eivät kuuntele yhtään muita, vaan näkevät maailman vain siitä omasta suppeasta näkökulmastaan ja pitävät siitä kiinni maailman tappiin asti.
 

Yhteistyössä