hehheh
Miten mulle tulee tästä rasittavata ap:sta mieleen se mies1 vai mikä se oli Tod. ärsyttävä ja rasittava. En ihmettele jos ei kaltaisen seura kiinnosta _ketään_ naista.
Näinkö sinulle on käynyt? Tämäkö on syynä katkeruuteesi koko naissukupuolta kohtaan?Se, että seksihalut laskee suhteen ikääntyessä suurinpiirtein 100 --> 0 ja sille ei mitään halua tehdä, on suorastaan valehtelua ja vittuilua. Itse en pidä sitä millään tavalla normaalina ja hyväksyttävänä jos ensin annetaan persettä kuin viroilainen huora ja sitten parin vuoden päästä saisi kissojen ja koirien kanssa etsiä kumppanista seksihaluja. Tällöin on täysin oikeutettua jättää kumppani.
Niin?Älä jauha paskaa. Vähintään 50% vastauksista olisi tällaisia:
"kyllä miehelle aina pillu kelpaa", "olisko pettänyt sua", "onko testot kunnossa"
Kummassakin on tanko oleellisessa osassa toimintaa?Onko mikko84 vaatinut naistaan autoremonttiin kanssaan? Vertaat seksiä ja naisen tanssiharrastusta? OK.
Et puhu asioista, vaan teet tyhjänpäiväisiä yleistyksiä.Ei. Olen ainakin sata kertaa kirjoittanut, että puhun täällä asioista, en itsestäni.
Onko sinulla libido laskenut nollaan kun noin puolustelet AP:n halutonta hengenheimolaistasi? Onko miehesi varmasti ollut uskollinen ja oletko tehnyt asialle mitään? Oletko masentunut tms.?
Kokeile ehdottaa vaikka viikonloppulomaa Keski-Eurooppaan tai risteilyä tms. Itse en tykkäisi kylpylälomasta, puistattaa ajatuskin. Kai sinne vois mennä seuraksi, mutta mies sais kyllä sinne altaaseen ja hierottavaksi mennä ihan yksinOlisi kivaa vaihtelua ettei aina talvi/syyslomat mene television ääressä kun sitä samaa harrastetaan vapaapäivätkin.
Kylpylään lähtökään ei kiinnostanut viikon lomalla eikä puolisolla ollut ehdottaa mitään tekemistä tilalle vaikka tyrmäsi ehdotukseni...
Tottakai. Kaikilla on oikeus lopettaa suhde, jos siltä tuntuu. En tiedä, mitä "normaalilla" tarkoitat, mutta se on kyllä aika tavallista, että alkuaikojen "seksiä monta kertaa päivässä" tulee muuttumaan - jo senkin takia, että ihmiset haluavat lopulta elämässään tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä. Mutta jokainen toki päättää, mikä sopii itselle. Jos joku haluaa edelleen seksiä joka päivä eikä kestä sitä, että kumppanin kohdalla tilanne muuttuu, niin hän sitten päättää itse, haluaako jatkaa suhdetta vai ei. Yksinkertaistahan tuo on.Se, että seksihalut laskee suhteen ikääntyessä suurinpiirtein 100 --> 0 ja sille ei mitään halua tehdä, on suorastaan valehtelua ja vittuilua. Itse en pidä sitä millään tavalla normaalina ja hyväksyttävänä jos ensin annetaan persettä kuin viroilainen huora ja sitten parin vuoden päästä saisi kissojen ja koirien kanssa etsiä kumppanista seksihaluja. Tällöin on täysin oikeutettua jättää kumppani.
Kyse ei ole siitä ettenkö antaisi hyvää seksiä kun olen siitä kuullut jo monta vuotta että se on parasta mitä hän on saanut sillä pidän huolen siitä ettei kumppani jää ilman orgasmia ikinä!
Ehkäpä sitten vaan kaikkia naisia ei kiinnosta seksi niin paljoa.
Verratakkaan naisia ei saisi mutta olin ennen parisuhteessa missä seksiä harrastettiin lähes joka päivä vuoskaudet eikä ikinä kummankaan tarvinut valittaa seksin puutteesta.
Se oli luonnollinen asia jota molemmat halusi.
Ei vaan mee jakeluun se kun usein syy on raskaat työt ja ajanpuute ettei kerkiä harrastamaan seksiä mutta sitten saattaa katsoa televisiota yhteensä 4h päivässä, aamulla 2h ja illalla 2h, mutta ei 10min aikaa läheisyydelle.
Aamulla ei voi rakastella kun on kuiva suu ja päivällä menee meikit pilalle jos tulee hiki ja illalla voikin olls jo liian myöhä Argh !
Joko on tai ei ole.Tuskin tämä kaikkea haluaisi muuttaa, totaalisesti.
Koittakaa nyt ajatella ämmät tätä toisinpäin. Mies pelaa pelikonetta joka päivä 4 tuntia, paitsi tietysti vapaapäivinä kokoajan ellei hetkeksi poistu lenkille hakemaan lähikaupasta olutta. Ei käy ystävillä eikä sukulaisissa eikä innostu seksiin naisen kanssa joka yrittää vietellä ja miellyttää miestä. Kaiveletteko tuossa tilanteessa naisesta vikoja vai toteatteko, että ämmän syy ja varmaan ennenkin on suhteet kaatuneet vaativan akan takia?