Ap, naisesi on tehnyt siis romanttisia aloitteita ja muita vastaavia juttuja 2v sitten ihan spontaanisti, mikä siis kahdessa vuodessa on muuttunut? Onko esim naisen työstä tullut vaativampaa, henkisesti rankempaa? Oliko 2v sitten seksiä useammin, nyt kerran viikkoon? Mua häiritsee myös että puhut itsestäsi koko ajan että teet kaiken oikein ja naisesi on vain sanonut rakastavansa sinua ja että olet upein mies hänelle, mutta et sano naisestasi samaa, mitä sinä näet naisessasi? Jos hän todella ajattelisi että olet niin upea, eikö tilanne olisi toinen? Voiko olla, että nainen on masentunut (jolloin seksi ei varmasti innosta samalla tavalla), painostat häntä liikaa, vaikka huomaamattakin tai jotain on tapahtunut, joka on muuttanut suhdetta. Miksi erositte kesällä, miksi palasitte takaisin yhteen?
Helppo on myös sanoa, että libidot ei ihan kohtaa, jos kerta viikkoon ei riitä toiselle. Kerta viikkoon on ihan "normaalia", mitä se nyt ikinä onkaan. Mutta itse useimmin enemmän haluavana osapuolena ymmärrän, että se turhauttaa. Kummallista, ettet ole kuullut pareista, joissa seksiä on vain muutaman kerran vuodessa, jos sitäkään. Suorastaan huvittavaa, että kaikki tuttavapiirisi naiset ovat muka aktiviisempia, mistä sinä sen tiedät?
Mutta ongelma on suurin siinä, ettei asioista puhuta. Koita siis edelleen saada naisesi puhumaan, ilman syyllistämistä, painostusta tms. Itse tykkään siitä, että mies puristaa takamuksesta vaikka kesken kotitöiden, mutta tilanne olisi varmasti toinen, jos takana olisi jatkuva painostus. Meillä seksiä on kerrasta kolmeen viikossa, joskus haluaa enemmän, joskus saattaa mennä stressin tai väsymyksen takia viikkoja ilman! Sinä et selvästikään ole kokenut sellaista stressiä, joka väsyttää niin että seksi ei ole päälimmäisenä mielessä.
Koita saada nainen puhumaan ja tehkää asialle jotain sen perusteella. Jos koet että tilanne ei parane niin mieti, miksi olette yhdessä.