mikko 84
Heh luuletko etten joskus ole kantanu naista sänkyyn heti kun on astunut ovesta sisään ja sitonu sänkyynAlkuperäinen kirjoittaja laaman nöyhtä;30708557:Mikko 84 kuulostaa ihan Mikko 8v4kk ikäiseltä mamman tissiposkinillittäjältä jonka kaveri saa leikkiä bionickleillä 2kertaa viikossa enemmän kuin Mikko itse!! Ryhdistäydy mies ja kaada se naaras vaikka heti eteisessä niin saatte puhtia tohon touhuun!!! Kukaan tollaselle vinkujalle anna....
Kyllä hän se tykkäsi mielettömästi tempauksesta mutta en tiedä suostuisiko enään siihen ja olisi se kiva että nainenkin tekisi mulle samoin joskus kun tulisin töistä tai mistä vaan kotiin joten en ole jaksanut vaivutua miettimään aina uusia keinoja piristää seksiä YKSIN.
Ei se miehen tehtävä ole naista kokoaikaa olla miellyttämässä ja keksimässä millon mitäki temppuja.
Edellisessä suhteessa nainen yllätti mut usein monellakin tavalla ja minä myös hänet ja siinä suhteessa keskusteltiin asioista mitä asioita haluaa niin ei tarvi arvailla mistä toinen tykkää...