Onko normaalia käytöstä parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja mikko 84
  • Ensimmäinen viesti
"..."
HAHHAAA!! Päivän paras!

"kieriskelee lattialla käppyrällä" ..huhhuh.. tirsk.. :D

Ei vaan, ota ap ritolat ja mahd nopeasti. Jos oikeesti teet noin mitä kerrot niin eihän kukaan voi ainakaan tehdä enempää enään? Ja jos ei kelpaa niin ei kelpaa jatkossakaan.
Mene, juokse!
https://www.youtube.com/watch?v=CRvZMG85qaI

edit. ei näemmä lainaukset yms toimi.
Onko jollakulla muka oikeasti aikaa joka päivä siivota, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa ja käydä salilla töiden jälkeen???
Miten lyhyttä päivää teette?
 
[QUOTE="...";30705009]Onko jollakulla muka oikeasti aikaa joka päivä siivota, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa ja käydä salilla töiden jälkeen???
Miten lyhyttä päivää teette?[/QUOTE]

Ei mulla ainakaan ole. Enkä jaksais kaikkia tehä jokapäivä.
Työpäiväni vaihtelevat 8-24h/päivä.
 
"..."
Teen epäsäännöllistä 3-vuorotyötä että ei ne yövuorot ja siihen perään iltavuorot ole herkkua.

Kissan oksennukset lattialla ei ole mukava näky tai kissan paskan haju asunnossa että vaikka kuin väsynyt olisin niin pakkohan ne on siivota !

En vaan pidä likaisesta asunnosta ja kun meillä menee ristiin vapaapäivät niin sillon minulla on aikaa siivoilla ja valmistaa ruoat ja olen tehnyt niin myös siksi että näin vähennän puolison taakkaa kotona että meille jäisi enemmän yhteistä aikaa mutta puolison mielestä odotan pillua vaan palkkioksi siivoamisesta...
No kieltämättä kuulostaa siltä, että odotatkin.
Ehkä tuo on se ongelma. Vaimostasi tuntuu, että teet kaikkia noita pikkujuttuja vain siksi, että haluat häneltä panoa. Ja etenkin jos olette asiasta monesti puhuneet, niin voi olla, että hän kokee kaikki lähentymisyritykseksi vain pillunvonkaus-esitykseksi.

Oikeasti sinun pitäisi saada elämääsi jotain muuta sisältöä, niin et olisi niin kiinni tuossa yhdessä asiassa. Epätoivoinen pillun vonkaaminen ei herätä kenessäkään muuta kuin ällötystä. Kun saat elämääsi muuta sisältöä ja menoja, etkä ole koko ajan kärttämössä pillua, alat vaikuttamaan houkuttelevammalta kuin mitä nyt olet epätoivoisena kärttäjänä.
 
mikko 84
"Hyökkäätkö sinäkin kenties heti alapäähän? Mikset menisi naisen viereen katsomaan sitä telkkaria ja pikkuhiljaa hyväilet ja suukottelet ja lopulta se johtaa seksiin. Vai sanooko naisesi puolen tunnin hyväilyn jälkeen, ettei kiinnosta?

Minut pitää ainakin lämmitellä siihen seksiin, ei minua sillä tavalla paneta vaan se pitää saada aikaan."

Kyllä me katsomme sylikkäin töllöä erittäin paljonkin enkä ensimmäisenä hyökkää alapäähän.

Sängyssäkin asiat on niin päin että minä lämmittelen puolison ympäri kehoa ja suuseksilä mutta hän ei lämmittele mua välttämättä muuten kun heti koskemalla sinne alapäähän tai sitten ei koske mua ollenkaan vaan pyytää sisään kun olen saanut hänet lämpimäksi vaikka pitäisin itsekkin että minuakin kosketeltais tai edes suudeltas kunnolla eikä vaan käydä kaluun kiinni tai pyydetä sisään.
 
"Meevi"
[QUOTE="...";30705017]No kieltämättä kuulostaa siltä, että odotatkin.
Ehkä tuo on se ongelma. Vaimostasi tuntuu, että teet kaikkia noita pikkujuttuja vain siksi, että haluat häneltä panoa. Ja etenkin jos olette asiasta monesti puhuneet, niin voi olla, että hän kokee kaikki lähentymisyritykseksi vain pillunvonkaus-esitykseksi.

Oikeasti sinun pitäisi saada elämääsi jotain muuta sisältöä, niin et olisi niin kiinni tuossa yhdessä asiassa. Epätoivoinen pillun vonkaaminen ei herätä kenessäkään muuta kuin ällötystä. Kun saat elämääsi muuta sisältöä ja menoja, etkä ole koko ajan kärttämössä pillua, alat vaikuttamaan houkuttelevammalta kuin mitä nyt olet epätoivoisena kärttäjänä.[/QUOTE]

Musta tuntuu, että nainen tässä käyttää tässä miestä lähinnä hyväksi. Odottaa täyttä palvelua, ja pitää parisuhdetta itsestäänselvyytenä. Sitten kiristää seksielämällä. Ei tuo ole normaalia.

Kyllä mulla ainakin hälytyskellot sois päässä, jos huomaisin että mies elää puutteessa ja joutuu jatkuvasti vonkaamaan. Sitten pitäisi keskustella takentavasti, tai korjata omaa käytöstään. Kyllä se nainen tässä näkee epäkohda, eu vain jaksa tai kiinnosta sitä korjata..
 
  • Tykkää
Reactions: nymfomaani
mikko 84
Kuules ne pillun vonkaamiset on unohdettu aikoja sitte kun en halua edes pillua vonkaamalla vaan niin että toinenkin haluaa minua ihan vapaaehtoisesti.

Kuule ihan hyvää hyvyyttäni ja omaksikin iloksi pidän asunnon kunnossa niinkun moni ihminen tekee ketkä on oppinu asumaan puhtaassa kodissa.

Nainen kun tulee kotiin menen vastaan ovelle ja suutelen, kysyn miten meni töissä enkä pillua vonkaa.
Kuten sanoin mä en halua mitään pillua velvollisuudesta vaan haluan niin että toinen haluaa ihan vapaaehtoisesti...

Hyvin taas miestä syyllistetään täälä ja haukutaan tossuksi ja epätoivoseksi vonkaajaksi :D

Tää kun olis naisen kirjotus niin ei takuulla kukaan syyllistäs ja haukkus huhhuh....
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
mikko 84
Saan syyttää itseäni kun otin naisen joka ei ole asunut aikasemmin yksin vaan suoraan äitin luota muutti luokseni.

Siivoamme toki välillä ihan vuorotellenkin tai joskus yhdessäkin.

Kokkaamme myös välillä vuorotellen mutta itse kokkaan ehkä 75% ja ylläpidän itse asunnon siisteyttä lähes 100%.
Ylläpito on työläämpää kun kerran kuukaudessa kunnon siivous mitä puoliso suosii....
Kotoa olen oppinut ylläpitämään siisteyttä.
Kivempaa se on elää kun on perussiistiä kokoajan.
 
dddd
Kuules ne pillun vonkaamiset on unohdettu aikoja sitte kun en halua edes pillua vonkaamalla vaan niin että toinenkin haluaa minua ihan vapaaehtoisesti.

Kuule ihan hyvää hyvyyttäni ja omaksikin iloksi pidän asunnon kunnossa niinkun moni ihminen tekee ketkä on oppinu asumaan puhtaassa kodissa.

Nainen kun tulee kotiin menen vastaan ovelle ja suutelen, kysyn miten meni töissä enkä pillua vonkaa.
Kuten sanoin mä en halua mitään pillua velvollisuudesta vaan haluan niin että toinen haluaa ihan vapaaehtoisesti...

Hyvin taas miestä syyllistetään täälä ja haukutaan tossuksi ja epätoivoseksi vonkaajaksi :D

Tää kun olis naisen kirjotus niin ei takuulla kukaan syyllistäs ja haukkus huhhuh....
Miksi et sitten ymmärrä, että naisellesi kerta viikossa riittää ja on normaali määrä?
 
njoo
Tätä ketjua lukiessa ei nyt muistu mieleen, että kerroitko kuinka monta krt viikossa on sulle hyvä määrä seksiä? Kerroit myös, että rakastelette välillä 2 tuntia putkeen? Mulle tulee mieleen myös, että ehkä nainen ei siksi jaksa seksiä yhtä viikkokertaa enempää, koska 2h on aika HURJA PANO jo :D Jos seksi kestäisi vaikka 20-45min per kerta voisi nainen jaksaa seksiä useamminkin viikossa? Mä ainakin saattaisin toimia juuri näin ja nainen oon.
 
mikko 84
Tätä ketjua lukiessa ei nyt muistu mieleen, että kerroitko kuinka monta krt viikossa on sulle hyvä määrä seksiä? Kerroit myös, että rakastelette välillä 2 tuntia putkeen? Mulle tulee mieleen myös, että ehkä nainen ei siksi jaksa seksiä yhtä viikkokertaa enempää, koska 2h on aika HURJA PANO jo :D Jos seksi kestäisi vaikka 20-45min per kerta voisi nainen jaksaa seksiä useamminkin viikossa? Mä ainakin saattaisin toimia juuri näin ja nainen oon.
Oon kertonu monta kertaa että minulle riittäisi esim. jokatoinen päivä rakastella tai sitten edes yhteisillä vapaapäivillä rakastelisi useammin.
Useammin kuitenkin kun kerran viikossa keskellä yötä puolinukuksissa.

Se 1-2h sisältää jo hieronnat ja esileikit eikä pelkkää jyystämistä 2h tietenkään ja se olikin vastaus niille ketkä luulee että 10min riittää minulle joka kerta....

Väillä pikaseksiä ja välillä pidemmän kaavan mukaan tai joskus vapaapäivillä rakastelisi vaikka koko viikon edestä useamman kerran...
 
oon tuo äsköinen kirjoittaja
Oon kertonu monta kertaa että minulle riittäisi esim. jokatoinen päivä rakastella tai sitten edes yhteisillä vapaapäivillä rakastelisi useammin.
Useammin kuitenkin kun kerran viikossa keskellä yötä puolinukuksissa.

Se 1-2h sisältää jo hieronnat ja esileikit eikä pelkkää jyystämistä 2h tietenkään ja se olikin vastaus niille ketkä luulee että 10min riittää minulle joka kerta....

Väillä pikaseksiä ja välillä pidemmän kaavan mukaan tai joskus vapaapäivillä rakastelisi vaikka koko viikon edestä useamman kerran...
No en minä ainakaan jaksaisi joka toinen päivä rakastella 1-2h sessiota esileikkeineenkään. Joka toinen päivä kyllä kelpaisi 30-45min sessio esileikkeineen.
 
Hhhmmm...
Tuntuu olevan pattitilanne teillä. Me olimme aiemmin hyvin aktiivisia seksin suhteen. Sitten tuli vaikeampi hetki parisuhteessa jolloin myös seksi väheni. Asioita selviteltiin yms. mutta silti seksi jäi vähemmäksi. Minulla naisena jäi asioita ns. päänperukoille jotka aika ajoin nostaa päätään. Koin myös jossain vaiheessa että puolisoni vonkaa tekemällä kotihommia yms. Jotenkin olen kyllästynyt sänkyyn kun ennen sekstailtiin vaikka missä ( lapset tuli taloon).

Siis oletko varma ettei naisellasi ole jotain jäänyt hampaankoloon? Tai ettei hän koe lähestymistäsi/kotihommia yms. vonkaamiseksi? Tai onko hän kuitenkin kyllästynyt seksielämäänne?
 
"..."
Oon kertonu monta kertaa että minulle riittäisi esim. jokatoinen päivä rakastella tai sitten edes yhteisillä vapaapäivillä rakastelisi useammin.
Useammin kuitenkin kun kerran viikossa keskellä yötä puolinukuksissa.

Se 1-2h sisältää jo hieronnat ja esileikit eikä pelkkää jyystämistä 2h tietenkään ja se olikin vastaus niille ketkä luulee että 10min riittää minulle joka kerta....

Väillä pikaseksiä ja välillä pidemmän kaavan mukaan tai joskus vapaapäivillä rakastelisi vaikka koko viikon edestä useamman kerran...
Omalta kohdalta voin sanoa, että tuo olisi liikaa. Ehkä sitten, jos ei kävisi töissä, niin jaksaisi, mutta ei muuten. Enkä kyllä viikonloppunakaan jaksaisi/kiinnostaisi kyöhnätä sängyssä koko päivää, vaan silloinkin kerta per päivä riittää.

Edelleen neuvoisin sinua hankkimaan elämääsi muitakin kiinnostuksenkohteita. Hanki vaikka joku kiva harrastus, niin ajatusmaailmasi vähän laajenee ja saat muitakin kiinnostuksenkohteita seksin lisäksi.
 
....
Heh, mun käsittääkseni yleensä ne miehet jotka tekee kaikki kotityöt + maksaa vielä enimmät laskut : ovat niitä puutteessa eläviä. Joku onnekas nainen saa lokoisat oltavat ja miksi ihmeessä nyt tekisi itse mitään tai tai huomioisi miestä, jos tämä tekee kaiken muutenkin? Naista ei seksi kiinnosta, ehkä luonnostaan pärjää vähemmällä tai.. anteeksi nyt vain seksi ei kiinnosta tämä miehen kanssa, jonka kanssa on. Aika monet tarvii sen miehen elämää helpottaakseen eli yhteen on menty ns.järkisyistä. Ei siinä himot hyrrää silloin.. Pahoittelen.

Suosittelen etsimään enemmän kaltaisesi kumppanin. Tälläin hoituu ne kotihommatkin tasapuolisesti ja peitot heiluu. Ei sitä loppuelämäänsä kannata tuhlata väärän kanssa. Katkeroituu vaa siinä.
 
Mun mielestä kuulostaa järkyttävältä tilanteelta, siis miten törkeästi nainen laiminlyö suhdettanne.

Jos mietin itseni samaan tilanteeseen kanssasi, niin antaisin kumppanillesi enää yhden ainoan mahdollisuuden: istua kanssasi alas ja jutella kaikki suhteenne eri näkökulmat, epäkohdat, arvot, yms läpi. Jos hän ei voi/ehdi/jaksa heti puhua, sopikaa vähintäänkin päivä ja hetki, jolloin keskustelu käydään. Sinun ei tarvitse selventää etukäteen keskustelun luonnetta, tee vain selväksi että kyseessä on vakava keskustelu, joka on tärkeä läpikäydä.

Minä läväyttäisin pöytään kaikki nuo faktat, jotka olet tässä keskustelussa tuonut esille.
Ei naisen halut voi vähentyä siitä, että mies osoittaa arjessa huomioivansa ja tukevansa aktiivisen siivoamisen ja kokkaamisen avulla, tuollaisestahan luulisi JOKAIKISEN naisen osaavan olla kiitollinen!!! Vähintäänkin kiitosta odottaisin häneltä, tuollaiset naljailut että teet ne vain pillun takia on todella lapsellisia heittoja.

Jos nainen on nyt 28v, te olette olleet 4v yhdessä, ja hän on muuttanut suoraan lapsuudenkodistaan yhteen kanssasi, on tämä ensimmäinen itsenäistyminen hänellä tapahtunut vasta aikaisintaan 24-vuotiaana.
Minun korvaan se on myöhäinen ikä tänä päivänä muuttaa pois äidin helmoista. Toivottavasti se ei ole syy, miksi nainen on niin passiivinen teidän yhteisessä kodissa. Nuo kertomasi asiat (hänen siivousrytminsä 1 suursiivous/kk, antautuu sinun siivouksen varaan, pystyy itse elää sotkun keskellä...) ikävä kyllä antavat aika huonon kuvan naisen oma-aloitteisuudesta ylipäätään elämässä.

Pakko kommentoida myös tuota, että ainä hoidat pyykitkin kotona pääsääntöisesti. Minä en edes pystyisi/haluaisi antaa kumppanin hoitaa pyykkirumbaa kokonaan, sillä niin monet vaatteet vaativat erityyppisiä pesuohjelmia/käsinpesun, ja olen melkein kaikista vaatteistani leikannit pois pesulaput, niin mies ei voisi mistään edes tietää pesuohjetta jokaiselle vaatteelle erikseen. :D
 
  • Tykkää
Reactions: nymfomaani
dddd
Ei naisen halut voi vähentyä siitä, että mies osoittaa arjessa huomioivansa ja tukevansa aktiivisen siivoamisen ja kokkaamisen avulla, tuollaisestahan luulisi JOKAIKISEN naisen osaavan olla kiitollinen!!! Vähintäänkin kiitosta odottaisin häneltä, tuollaiset naljailut että teet ne vain pillun takia on todella lapsellisia heittoja.
Mistä päättelet, että naisen halut ovat jotenkin vähentyneet? Eiköhän kerta viikossa ole hänelle luontainen rytmi ja tarve. Siitä ylimenevä tuntuu vonkaamiselta, jos kerran itseä ei haluta.

Jos enemmän haluava ei kunnioita toisen halua ja haluamattomuutta, niin äkkiä se lipsahtaa painostamisen puolelle, eikä se suinkaan lisää toisen haluja vaan päinvastoin vähentää niitä. Jos seksistä tulee riitaa, niin silloin on tilanne jo paha, eikä sillä tyylillä ole ainakaan toivoa toisen libidoa kasvattaa.
 
asian vierestä
Jos nainen on nyt 28v, te olette olleet 4v yhdessä, ja hän on muuttanut suoraan lapsuudenkodistaan yhteen kanssasi, on tämä ensimmäinen itsenäistyminen hänellä tapahtunut vasta aikaisintaan 24-vuotiaana.
Minun korvaan se on myöhäinen ikä tänä päivänä muuttaa pois äidin helmoista. Toivottavasti se ei ole syy, miksi nainen on niin passiivinen teidän yhteisessä kodissa. Nuo kertomasi asiat (hänen siivousrytminsä 1 suursiivous/kk, antautuu sinun siivouksen varaan, pystyy itse elää sotkun keskellä...) ikävä kyllä antavat aika huonon kuvan naisen oma-aloitteisuudesta ylipäätään elämässä.

Pakko kommentoida myös tuota, että ainä hoidat pyykitkin kotona pääsääntöisesti. Minä en edes pystyisi/haluaisi antaa kumppanin hoitaa pyykkirumbaa kokonaan, sillä niin monet vaatteet vaativat erityyppisiä pesuohjelmia/käsinpesun, ja olen melkein kaikista vaatteistani leikannit pois pesulaput, niin mies ei voisi mistään edes tietää pesuohjetta jokaiselle vaatteelle erikseen. :D
Siivousasiaa on turha tähän sotkea, koska ihmiset ovat niin eri luonteisia. Itse siedän hyvinkin paljon sotkua ja mieheni sietää siivousinnottomuudestaan päätellen sitä vieläkin enemmän. Meillä on ainakin ihan normaalia, että vähän paremmin siivotaan noin kerran kuukaudessa, eikä sekään ole edes mikään suursiivous. Hyvä, jos pari kertaa kuukaudessa imuroidaan.
 
"Mie"
Vähän tuntuu siltä, että puolisosi hyväksikäyttää sinua tai sitten on vain ajattelematon, kun ei tee itse kodissanne mitään. Vonkaaminen vähentää haluja, mutta sitähän sinä et kirjoitustesi perusteella tee. Kunnon keskustelun paikka ja jos ei asiat muutu, niin eipä siinä paljon vaihtoehtoja taida jäädä. Olisipa mun mies kuin ap!!
 
mikko 84
Tuntuu olevan pattitilanne teillä. Me olimme aiemmin hyvin aktiivisia seksin suhteen. Sitten tuli vaikeampi hetki parisuhteessa jolloin myös seksi väheni. Asioita selviteltiin yms. mutta silti seksi jäi vähemmäksi. Minulla naisena jäi asioita ns. päänperukoille jotka aika ajoin nostaa päätään. Koin myös jossain vaiheessa että puolisoni vonkaa tekemällä kotihommia yms. Jotenkin olen kyllästynyt sänkyyn kun ennen sekstailtiin vaikka missä ( lapset tuli taloon).

Siis oletko varma ettei naisellasi ole jotain jäänyt hampaankoloon? Tai ettei hän koe lähestymistäsi/kotihommia yms. vonkaamiseksi? Tai onko hän kuitenkin kyllästynyt seksielämäänne?
Ei ole hampaankolossa mitään. On ihan onnellinen ja meillä on hauskaa yhdessä mutta seksi vain ei ole hänelle tärkeää ilmeisesti..

Tuskin se nyt kotihommia voi aina vonkaamisena pitää kun en minä edes ole ikuisuuksiin kotihommia tekemällä mitään vongannutkaan vaan tehnyt niitä ihan jo siksi kun puolisolle on fyysisesti ja henkisesti rankkaa duunia ja meille jää yhteistä aikaa enemmän vaikka sitten katsoa töllöä tai mitä vaan.
Mielessä tietysti toivon että jos vaikka näin toimimalla olisi suuremmat mahdollisuudet päästä lakanoiden väliin mutta en sitä osoita koska haluan että nainen haluaa ihan omasta tahdosta minua eikä minun toiveesta.
 
mikko 84
[QUOTE="...";30705285]Omalta kohdalta voin sanoa, että tuo olisi liikaa. Ehkä sitten, jos ei kävisi töissä, niin jaksaisi, mutta ei muuten. Enkä kyllä viikonloppunakaan jaksaisi/kiinnostaisi kyöhnätä sängyssä koko päivää, vaan silloinkin kerta per päivä riittää.

Edelleen neuvoisin sinua hankkimaan elämääsi muitakin kiinnostuksenkohteita. Hanki vaikka joku kiva harrastus, niin ajatusmaailmasi vähän laajenee ja saat muitakin kiinnostuksenkohteita seksin lisäksi.[/QUOTE]

En kirjaimellisesti tarkoittanut että pitäisi joka vloppu olla sängyssä koko päivä vaan sekin oli esimerkki että olisihan se joskus kivaa vaihtelua ja jos viikkoon ei harrasta seksiä ollenkaan niin pitäisihän se nyt jollain muulla korvata kun vaikka pikasella keskiyön rakastelulla ja sitten taas viikko ilman kun kerran koko vapaapäivä olisi siihen ollut aikaa.

Ei minulla ole mikään pakkomielle seksiin ja minulla on kyllä harrastuksia esim urheilu..

Tuntuu hullulta että se kun toivon elämään enemmän seksiä kun kerran viikkossa ja puolisolta alotteita, että tulisi vaikka joskus vain syliini sohvalla ja suutelisi kiihkeästi kertoen että haluaa minua niin minulla täytyy olla pakkomielle seksiin kun tommosia mietin.


Tottakai tuo asia on vaivannu ja mietityttänyt kun seksiä on niin vähän ollut jo viim. 2vuotta mutta sinun ohje on että unohda seksin harrastaminen ja ala keräämään vaikka postimerkkejä.
 
  • Tykkää
Reactions: nymfomaani
mikko 84
Heh, mun käsittääkseni yleensä ne miehet jotka tekee kaikki kotityöt + maksaa vielä enimmät laskut : ovat niitä puutteessa eläviä. Joku onnekas nainen saa lokoisat oltavat ja miksi ihmeessä nyt tekisi itse mitään tai tai huomioisi miestä, jos tämä tekee kaiken muutenkin? Naista ei seksi kiinnosta, ehkä luonnostaan pärjää vähemmällä tai.. anteeksi nyt vain seksi ei kiinnosta tämä miehen kanssa, jonka kanssa on. Aika monet tarvii sen miehen elämää helpottaakseen eli yhteen on menty ns.järkisyistä. Ei siinä himot hyrrää silloin.. Pahoittelen.

Suosittelen etsimään enemmän kaltaisesi kumppanin. Tälläin hoituu ne kotihommatkin tasapuolisesti ja peitot heiluu. Ei sitä loppuelämäänsä kannata tuhlata väärän kanssa. Katkeroituu vaa siinä.

Joo no me ollaan kyllä yhdessä oltu 4vuotta ihan siksi koska meillä on täysin samanlainen huumorintaju ym samaa mitä puolisoni olisi toivonut muilta miehiltään eikä siksi että hän minuun ihastui siksi että sai hyväksikäytettävän miehen...

Meillä on yhdessä erittäin hauskaa enkä itsekkään ole tavannut koskaan aikasemmin huumoriltaan samankaltaista ja paljon muutakin yhdistävää ja sehän se ottaakin päähän että sitten muut asiat ei voi toimia.

Olen itsekkin ollut joskus sitä mieltä että arvostuksen puutetta oltava kun ei ole ollut viellä paskan äijän kanssa niin ei osaa arvostaa hyvää miestä ja hyvää parisuhdetta mutta toisaalta jos libidot ei kohtaa niin eihän ketään voi pakottaa toista haluamaan useammin...
 

Yhteistyössä