mikko 84
Kiitos syyllistämisestä teille ketkä sitä teette.
Olen selvästikkin todella huono mies enkä ansaitse naista itselleni.
Joo aina oppii uutta.Sanonpa vaan, että on seksuaalisuudeltaan erilaisia ihmisiä. Toiset haluavat enemmän kun toiset. Eikä oo kummallekaan hyväksi jos on tullut valittua niiltä osin epäsopiva puoliso.
Sinä itse olet syyllistänyt tyttöystävääsi. Ja mistä hyvästä? Siitä, että hän haluaa toteuttaa itselleen sopivaa seksuaalisuutta.Kiitos syyllistämisestä teille ketkä sitä teette.
Siitä sitten vain kaltaistasi naista hakemaan. Onnea etsintään. Toivottavasti myös tyttöystäväsi löytää itselleen hyvän miehen, jonka mielestä kerta viikossa on sopiva määrä seksiä viikossa.Yhtä normaalia on haluta seksiä useamman kerran viikossa kun olla haluamatta.
Itse en pysty elämään koko loppuelämää ihmisen kanssa kenen kanssa halut eivät kohtaa...
Ole hyvä.Kiitos piristyksestä
No nyt tiedät. Tiedoksesi, että sekin on normaalia, että seksiä on vain pari kertaa vuodessa tai ei moneen vuoteen. Silloin kun se molemmille sopii.En ole tiennyt että se on normaalia ettei halua toista ihmistä kun 4 krt kuukaudessa.
Olen luullut että se on epänormaalia.
No siltähän tuo kuulostaa, että odotat...En vaan pidä likaisesta asunnosta ja kun meillä menee ristiin vapaapäivät niin sillon minulla on aikaa siivoilla ja valmistaa ruoat ja olen tehnyt niin myös siksi että näin vähennän puolison taakkaa kotona että meille jäisi enemmän yhteistä aikaa mutta puolison mielestä odotan pillua vaan palkkioksi siivoamisesta...