onko noloa tai tyhmää jos käy ravintolassa...

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
jonkun kanssa ja vain toinen syö, toinen ottaa sit vain juotavaa ja ehkä jotain pientä alkupalaa?? onko ihan tyhmää?

Vai pitäiskö se toinen käydä yksin syömässä ja toinen odottaa jossakin?

Siis minusta ja meiehstä olisi kyse, ja siljan laivalla, mies haluaa syödä illalla,minä en (En jaksa alkaa selittää miks en halua syödä ).

No heh! Voithan sanoa tarjoilijalle, että säästösyistä minä syön huomenna :) Ei vaan, ihan rauhassa voit jättää syömättä, mutta seisovaan pöytään ette voi mennä, ellet halua maksaa salaatista yli 20e!

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
jonkun kanssa ja vain toinen syö, toinen ottaa sit vain juotavaa ja ehkä jotain pientä alkupalaa?? onko ihan tyhmää?

Vai pitäiskö se toinen käydä yksin syömässä ja toinen odottaa jossakin?

Siis minusta ja meiehstä olisi kyse, ja siljan laivalla, mies haluaa syödä illalla,minä en (En jaksa alkaa selittää miks en halua syödä ).

Mulla vähän sama tilanne, tänään ollaa menossa ja mua vaan yksinkertaisesti ahdistaa ravintolassa syöminen, ei mennä koskaan maissakaan. Hyvä kun uskaltaudun edes koko laivalle, jännitän aina reissuja mielettömästi.

Ollaan joskus aikaisemmin tehnyt näin, esikoinen oli silloin mukana ja mies ja esikoinen söi ja mä otin kahvin, silloin tarjoilijat katsoi meitä kyllä vähän ikävästi :/ ja tää oli chicosissa, eli ei niiiin hieno ravintola, niin jännittää vähän miten ne sit suhtautuu laivalla, varmaan siinä á la carte ravintolassa käydään. No pitää miettiä vielä.......

Jos mulla ei ole erityisen nälkä tai muuten tee mieli syödä, niin valitsen jotain alkupalalistalta. Useinhan niissä lukee myös, että pikkunälkään :) Ja salaatinhan voi aina tilata, tosin ne on kyllä usein ihan ylihinnoiteltuja...

Mihin laivalle meette?Tukholmaan jos menee siljalla niin alimmassa kerroksessa on ala carte ravintola jossa voi valita koko menuun tai syödä vain alkupalat seisovasta pöydästä tai vaikka vain jälkkärit seisovasta pöydästä ja pääruoka siis valitaan ruokalistalta ja tuodaan pöytään.

Ei todellakaan ole noloa!
Ollaan usein tehty niin, kun mä en syystä tai toisesta ole halunnut syödä, että mies syö ja mä otan vaan limun, jotain pientä alkupalaa tms.
Niin tekee moni muukin, joten rohkeasti vaan ap!

Ei ole noloa. Voishan sitä aatella vaikka et sulla on allergioita tai muuten vaan erityisruokavalio..ja siinähän ei ole mitään hävettävää! =)
Vaikka loppujen lopuksi se, miksi et halua syödä ei muille kuulu!

Yhteistyössä