Jos perhe ei osaa koskaan sanoa mitä haluaa syödä, tai sit vastaus on "ihan sama"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tULiLAtVA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tULiLAtVA

Jäsen
24.12.2011
141
0
16
niin eiks sillon voi tehdä vaikka vaan itelleen jonkun ruoka-annoksen ja kun muut tulee nälissään kysyyn mitä ruokaa niin voin vastata et en mä tiedä? Ihan sama? :xmas:

Meillä mä hoidan ruuanlaiton 95%, mutta mua suorastaan ketuttaa se ruokien pähkääminen! Teen kyllä mitä vaan, mutta en jaksa miettiä kauppalistoja enkä tykkää käydä kaupassa.

Tänäänkin taas kysyin, et mitä te haluatte syödä ens viikolla? (Aloin valmiiks tehdä kauppalistaa) niin yks vastaa et "en oo aatellu" ja toinen, et "ihan sama".

Ei sit syödä mitään. Piste. :stick:

No minä pidän silloin tällöin viikkoja, joilloin laitan vaan omia kasvisruokiani ja kun jossain vaiheeesa mies kyselee, että onko OIKEAA ruokaa, niin vinkkaan vinosti, että toki on kaupat ja kaapit pullollaan ja muutkin sitä voivat tehdä.

Musta ainakin olis huomattavasti ärsyttävämpää, jos joutuisin tekemään kaikille ruoat ja sitten vielä kehtaisivat esittää jotain vaatimuksia siitä, mitä ruokaa sen pitäisi olla!

[QUOTE="eee";25323642]Musta ainakin olis huomattavasti ärsyttävämpää, jos joutuisin tekemään kaikille ruoat ja sitten vielä kehtaisivat esittää jotain vaatimuksia siitä, mitä ruokaa sen pitäisi olla![/QUOTE]

Jälkikäteen mullekaan on ihan turha tulla rutkuttamaan, sitä ruokaa on mitä on, mutta etukäteen tykkään kysellä kun en voi sietää kauppareissuja ja kauppalistojen suunnittelua :D

[QUOTE="eee";25323642]Musta ainakin olis huomattavasti ärsyttävämpää, jos joutuisin tekemään kaikille ruoat ja sitten vielä kehtaisivat esittää jotain vaatimuksia siitä, mitä ruokaa sen pitäisi olla![/QUOTE]

Sama täällä! Mä teen kaikki ruuat meillä, ja joskus joku sanoo että olis kiva kun joskus olis pizzaa/ryynimakkaraa/pinaattilettuja/karjalanpaistia ja sitten joskus sitä teen. Mutta ei sen kummempia vaatimuksia ole tullut, enkä kauheasti mieti mitä teen, kaupasta ostan mitä sattuu olemaan tarjouksessa ja kotoa löytyy ainakin perunoita, porkkanoita, tuoretta vihannesta, papuja, makaronia, kaurahiutaleita.

Mä mieluummin ruokin väkeni sellaisella ruoalla joka oikeasti maistuu ja kelpaa heille niin ettei ettei muruakaan mene hukkaan.

• Tykkää
Reactions: Jarnuska
Toi on niin ärsyttävää. Kun ollaan menossa kauppaan tai kaupassa ja kysyy että mitä mies sieltä haluais ostaa niin ei mitään erityistä. Sit kun päästään kotiin ja olen lastannu kaikki kamat jääkaappiin niin tulee kyselemään että mitä siellä olis sellaista mitä voisi syödä iltapalaksi. arggghhhh!!!!!

mä oon ratkassu asian laittamalla miehen hoitamaan ostokset.kirjaan vain kaikkein tärkeimmät listaan ja sitten kohdan viikon ruuat... eli sen on pakko ostaa jotain mistä haluaa ruokaa.

No mulla ei ole tapana kysellä kuin erittäin harvoin, käytännössä ei koskaan. Minä mietin ruuat ja sen mukaan kirjoitan listaa miehelle, joka käy isosa kaupassa (minä käyn pari kertaa viikossa pienessä lähikaupassa) että meillä syödään sitä mitä kokki laittaa. Jos ei maistu (tätä ei ole vielä tapahtunut) niin sitten olkoot syömättä. :D

Teen yleensä sopan ja laatikkoruuan viikolla se riittää arkipäiviksi.

teen vaihtelevasti erilaisia soppia, laatikoita.....mitä mieleen juolahtaa.

Surffailen netistä yleensä reseptit....

Yhteistyössä