Mulla oli ekat menkat heti jälkitarkastuksen jälkeen, synnytyksestä jotain 1,5 kk. Sitten söin minipillereitä 3 kk ja sen aikana oli yhdet menkat ja heti lopettamisen jälkeen yhdet. Noi minipillerit sotki kierron aika totaalisesti ja mulla oli aluks kaikenmaailman tiputteluvuotoa. Oli vähän turhaa toi pillerikokeilu kun kuitenkin alettiin nyt yrittämään toista, mut toisaalta pitihän sitä jotain ehkäisyä käyttää, kun alko noi menkat niin pian enkä nyt ihan vielä 2 kk synnytyksestä halunnut tulla raskaaksi =)
Mulla loppu just menkat, joten pitäis kai muutaman päivän päästä intoutua tositoimiin
Ootteko muut yrittelijät testaillu ovista? Mä en ekan kohdalla testannut kertaakaan (sai alkunsa toisella kierrolla pilsujen lopettamisen jälkeen), mut nyt vähän kiinnostais testata, kun tuo kierto hakee vielä paikkaansa. Mut ehkä jätän vielä ainakin yhdeks kierroks tilaamatta testit, kun ei tässä nyt mikään paniikki tuon raskautumisen suhteen vielä ole. Vaikka täällä kuumeilenkin kovasti
Tavallaan vähän ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta haluisin hirveesti raskautua, mutta toisaalta taas pelottaa, että miten sitä jaksaa ensinnäkin sen raskauden, kun ekan kohdalla oli valtava väsymys koko raskauden ajan + kuvotus alkuajat + liitoskivut + närästykset + turvotukset + muut kolotukset ja entäs sitten, jos pitäis hoitaa yhtä aikaa kahta pientä...