Jooh,erilainen viriliteettitaso meillä tosiaan tuppaa olemaan ja meneppä vonkaamaan päivätolkulla niin ei varmaan saa :kieh:
Tämä tuli mulle jotenki yllätyksenä että mies on pihtari
Ja vielä nuorimies
No toisten mielestä kerran viikos tai kahdessa on hyvin mutta mulla alkaa kyllä jo sen viikon jälkeen pinnaa kiristää
Tuolloin raskausaikana ei tuo mun ukkoni saanu mitään kiihokkeita rinnoistani taikka masusta. Oon hoikka ja pienirintainen joten itsestäni oli ainakin kivaa kun oli hetken isommat ryntäät (no isot ja isot A/B kupista C/D kuppiin).
Meillä kävi päinvastoin niin että kun masu alkoi oikein kasvamaan ja vauvat tuli konkreettisemmiksi potkuineen päivineen,isäntä alkoi jänistää.
Olihan meillä muuta hellittelyä jne. mutta ei yhdyntää.
Ja sitten loppupuolella muakin supisteli jo niin paljon ettei se seksi sitten itellekään enää olis maistunu
Mä nyt toivon että tää olis isännällä joku hiljaisvaihe taas menossa ja kohta taas innostuis
Ikinä meillä ei oo päivittäin höylätty ehkä max. 2-3krt viikko.
Se oli jännää miten ehkäisyrengas vei multa kaikki haluntunteet mut heti kun sen lopetin niin johan alko halut palaamaan
Tietty sit sinänsä kurja kun haluttaa ja toinen pihtaa |O
Niin ja nuo pääkallopaidat on Lindexiltä ostettu joskus ihan alkukesästä. Oli vielä halpoja 5e/kpl. Mutta enpä oo enää tuommosia siellä nähny...harmittaa kun olis voinu isompaaki kokoo jemmaan ostaa :snotty:
Toivottavasti teillä
köpömummo pian kuumeilu tuottaa tulosta :heart:
Minkäs ikäinen teidän esikoinen nyt on?
Itse joudun tyytymään vielä pelkästään haaveiluun :ashamed: