Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

• Viestiketjun aloittaja pau84 harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Äitipeikko: :hug:

Täällä kp30. Eilen tuli ovistikkuun enää todella haalea viiva kun edellispäivänä oli vielä kontrollia vahvempi, eli ovis on saattanut vasta olla eilen tai toissa päivänä. No katsellaan. On kyllä jotenkin turhauttavaa kun taas kaksiviikkoa piinaa tiedossa... :p

Lellu

SuburanTrubra
Äitipeikolle hali :hug:
tällasta tää on.. :/ ,mut toivotaan että seuraavalla kerralla tärppää.kuinka monta yritystä teillä on takana? meil on vissiin neljä...vai viis..mut ei "kovin" montaa silti,et eihän täs vielä toivoaan täydy menettää.

mä en tiiä kuinka innokas oon nyt yrittää ku tuntuu,et se tosiaan on vaan enää sitä YRITTÄMISTÄ.ei olis ikinä pitäny päättää mitään,ni vois olla vähän vapautuneemmin tän asian suhteen... jotenki mun ajatukset vaan tahtoo pyörii sen yrityksen ympärillä ja tunnen jo nyt (!!) kauheeta huonommuuden tunnetta ku meille ei annetakaan sitä toista lasta...sen myötä aattelen sit jo kaikkee,et mitä jos meiän ei kuulukaan saada enempää lapsia ja että me ei eletäkään onnellista elämää jne jne...tosi hölmöö...ajattelen liikaa sitä,et "kaikel on tarkotuksensa.."

no mutta onneks on edes tuo yks ihana tytteli joka on mun päivien valo ja ilo! :heart: semmonen mussukka se on...ja kuukauden päästä jo 1-vuotias :eek: :eek: :)

näin muuten unta että mulle suututtiin tässä pinossa kun joku laskeskeli että Minea on jo VUODEN :LOL: ja mua hävetti :ashamed: että kun ei tuo pieni ole, ystävänpäivänä tosiaan tuli vuosi täyteen. kuumeilun kyllä alotin kun Minea oli 2kk, mieskin heltyi kun neiti oli 10kk...

tänne ei mitään uutta. kaikki ollaan nuhakuumeessa ja yöt menee itkeskellen. ei siis seksi kiinnosta pätkääkään. isäntä lähtee tänään töistä suoraan viihteelle luvan kanssa ja itte saan Minean huomenna nonnalaan hoitoon ja meen siskoni luo kattomaan leffaa, saunomaan ja syömään jotain hyvää.
eiköhän se tästä kun saa vähän rentouduttua. eipä kyllä kiirettä ole... on vaan niin ikävä masussa potkivaa vauvaa. välillä ihan naurattaa että vaikka mies kuinka vannottaa että VAIN kaksi lasta meille niin tuskin mun vauvakuume loppuisi vaikka toinen meille joskus suotaisiinkin.
eikös naisilla ole yleensä krooninen vauvakuume?

juu, mutta nyt pihalle neidin kanssa. jaksamisia kaikille :wave:

SuburanTrubra
mullakin tää oli tippunu jo kauas...

joo,meillä ei kans mitään uutta...menkkoja odotellessa.pari kertaa hommailtiin tässä kierrossa ennen ovista,joten ei varmana tärppää.

ja meille tuli viime lauantaina mopsi-koira,ni ei paljon oo peitot heilunu senkään takia... :/

noh,ens kierrossa paremmal onnella...toivotaan...

1.äitipeikko (tytär 14.2.2006).
2.rinkinki (tyttö 5/06)
3. mindi ** yk1 ** prinsessa 04/06
4.Tilli
5.SuburanTrubra
6.Äitsy80
7.Lellu1 (Poika 8/06)
8.Friesia (Tyttö 10/06)
9.kesäonni (poika 0606)

Mie kans!!! :wave:

Mitenkähän sitä aina unohtaakin tähän pinoon kirjottaa, nyt täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja useammin muistaa tämäkin pino =)

Täällä yk 4 lähti käyntiin muutama päivä sitten mutta olen aika pessimistinen raskaurumisen suhteen niin kauan kun imetän vaikka eihän sitä koskaan tiedä ;)

Kevät tekee tuloaan onneksi kohinalla niin saa nauttia ihanista ilmoista =) Toisaalta mua ei haittaa vaikka ei vielä ole kolmonen ilmoittanutkaan tulostaan, olpahan saanut junnu olla rauhassa vauva. On niin ihana seurata miten omat lapset kehityy koko ajan, esikko opettelee mielellään jo kirjaimia ja tietääkin niitä jo mukavasti :heart: Junnu seisoskelee koko ajan tukevemmin ja vauhtia löytyy kovasti :heart:

Mukavaa viikonloppua :wave:

hei taasen pitkästä aikaa, ja sori kun en oo piiitkään aikaan kirjottanu. tässä ollaan hypätty taasen osastolla, saatu likalle astma-diagnoosi, alotettu 3-vuorotyö ja tyttö alottanu päiväkodissa.. ihan pää pyörällä, kierrosta, oviksesta, limoista yms ei oo haisuakaa, menkat on ollu viimeks viimekuun lopulla, et eiköhän ne pian taas tuu..
ootellaan, ootellaan.. :D

LELLU1heitäs mua yy-viestillä,on asiaa, enkä löydä sun tekstejä mis oisit kirjautunu B)

-pau ja tyty 10kk

Löytyihän tämä ketju vielä täältä. Itsekään en ole varmaan yli kuukauteen käynyt. Niinkuin Äitipeikko kirjoitteli, ei tuo omakaan vauva, enää niin pieneltä ja vauvalta tunnu, ikää pojalla hetken päästä on 11 kk:tta.

Eipä taida toisen ja kolmannen lapsen välille tulla sitä suunniteltua 1,5 vuoden ikäeroa...

Kuukautiset on nyt kuitenkin alkaneet, ja ovat kahden kierron perusteella suht`säännölliset.

Täytyisi vain löytää aikaa sen kolmannen alulle saattamiseen, mies kun on vuorotöissä, ja kuopus on jälleen löytänyt tiensä meidän sänkyyn nukkumaan siinä puolen yön aikoihin viimeistään. :whistle:

kp 33/34 (JOS kierto pitää kutiaan). mukamas ällöttää. ja höpöhöpö, veikkaan psykosomaattisia oireita :whistle:

testin tein ja negaa näytti, tuossa ihan pari minuuttia sitten. mun tuurilla menkat alkaa torstaina kun sillon ois iltamenoa, mies lupasi jäädä Minean kanssa kotiin :D

Äitipeikolle :hug: ja parempaa onnea uuteen kiertoon!

Täällä ihmetellään minne ovis on eksynyt kun tikussa ovisplussa kp 12 ja nyt kp 16 eikä vieläkään lämmöt nousseet... :whistle:

Paulla tuntuu olevan kovin kiireinen elämäntilanne mut toisaaltahan se on hyvä ettei ehdi niin kovasti stressata vauvajutuilla =)

Täälläkin mukavasti joka päivälle ohjelmaa tälle viikolle niin aika menee keväisissä merkeissä mukavasti B)

tänne ei uutta. nyt tuntuu että on ollut enemmän touhua tuolla makkarissa, mikä ei haittaa yhtään. tosin tuskin on ovis osunut kohdalleen kun vastahan nuo menkat loppui.
miehellä oli työhuolia, mikä verotti voimia molemmilta aika paljon. nyt kun alkaa näyttää seKIN valoisammalta, jaksetaan yhdessä tehdä kaikenlaista kotona ja ulkona. kelitkin olleet aivan loistavat.

ja ilmeisesti se kevätväsymys ei helpota sitten millään kun taas olen kuin nukkuneen rukous. väsyttää penteleesti. jospa se kesään mennessä helpottaisi.

Heippa vaan tännekkin pitkästä aikaa! :wave:
Meillä yk3 menossa ja ovis tuloillaan. Nyt kp11/27-32.
Niinpä se meidänki tytsy on jo 11kk, ei oo mikään vauva enää... :( Äkkiä aika kuluu.
Ei mitään ihmeitä kuulu tänne.
Plussaonnea kaikille! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 12:08 äitsy80 kirjoitti:
Kiitos =) Nyt vaan toivon että haamu vahvistuu kunnonplussaksi niin voin iloita asiasta kunnollakin jo vähän ja varovaisesti :D :heart:
plussa se on haamukin :flower: kaikilla ei haamu voimistu ikuna ja silti on lapsi tullut :D käy veritestissä varmentamassa jos epäilyttää.

onpas täällä taas hiljasta :eek: taitaa porukka nauttia kauniista keleistä (täällä tulee niin että ei meinaa jalat maassa pysyä).

tänne ei uutta. karmea kevätväsymys ja nyt muka oksettaa, mutta johtunee väsymyksestä. kalenterista laskettuna ovis sunnuntaina. miehellä sillon vapaata ja tyttö menee hoitoon... :whistle: lauantaina päästään kahdestaan leffaan miehen kanssa, ihan luksusta.

En ole käynyt lukemassa ketjua sen jälkeen kun sanoin hyppääväni pois.

Mutta voisin tulla takasin :whistle:

Tilanne on se, että tyttömme on nyt 8kk vanha.. ja syksyllä aloitan, jos nyt suinkin ne opinnot alkavat kyseisessä paikassa (ja hyvältä kuulemma näyttää) opintojeni viimeisen vuoden verkko- ja työssäoppimispainotteisena.. eli käytännössä olisin vuoden päästä valmistunut, joten kun seuraavaa lasta oli kaavailtu valmistumisen tienoille niin jos homma hoituukin tällä tavoin, niin tässähän voi kohta jo raskautua ;)

Toukokuussa selvinnee, uskaltaako heittää ehkäisyvermeet nurkkaan.. menkatkin kun ovat alkaneet! :)

Yhteistyössä