Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

• Viestiketjun aloittaja pau84 harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Äitipeikko, en käynyt, testailin kotona kunnes alkoi vuoto muuttuen vuorokauden kuluttua runsaaksi ja viiva oli jo haaleampi :( Mutta nyt uusi kierto ihan hyvillä mielillä menossa =)

Nejalle onnea :flower: :heart: , toivottavasti meilläkin viides yk toisi tulosta. Kummasti tuo lisää uskoa kun joku onnistuu =) Milloinkas sulla olisi sitten laskettu aika, meneekö joulukuun puolelle??<br><br>

On se kumma kun heti ilmestyy raskausoireita kun vauvakuume nousee :D

Mulla oli taannoin rintatulehdus ja nyt on sitten toista rintaa aristellut viime päivinä, lähinnä tuosta nänninpäästä. Ja väärä imuote kuulostaisi hassulta, kun se on jo yli 7kk ollut ihan ok?? :/ Nooh, kaippa tuo psyykkinen puolikin alkaa painaa päälle, vaikka todellisuudessa ekassa raskaudessa ei ollut muuta oiretta kuin väsymys ja senkin tajusin vasta plussan jälkeen :whistle:

Laskelmoin tässä että jos tärppäisi heti, niin la olisi tammikuussa joten pitää tässä kuukausi, pari vielä odotella ja sitten uskaltautua ihan kunnolla hommaan jotta tulisi mieluummin enemmän kevät kuin talvivauva :)

Ehkäisyt on siis yhä kuvioissa mutta kumit on helppo sitten viskata nurkkaan. Periaatteessa voisin olla raskaana nytkin, jos olisi tärpännyt kun ei tähänkään mennessä ihan tarkkoja olla oltu asian kanssa.. ;)

Nellukka83
Täällä myös älytön vauvakuumeilu päällä :) Meillä entuudestaan kaksi lasta.. tytöt 2v.2kk ja 6kk.. vauvakuume iski heti toisen synnytyksen jälkeen uudestaan ja nyt ois kolmas toiveissa!
Onko muilla jo menkat alkanu synnytyksen jälkeen.. mulla ei vielkään. Siks vähän epäilen, ettei raskaus vielä oo mahdollinen, mut toivoahan aina voi :D

Minä kans kuumeilen kolmannesta.. Ennestään on kaks tyttöä toinen 3v3vko ja toinen 3,5kk. Ja eilen kun uskaltauduin iskälle mainitsemaan vauvahaaveista, niin iloisena yllätyksenä iskä sanoi, että on itsekkin vakavasti miettinyt asiaa yssikseen. =)

Meillä on vaan yksi hidaste tässä matkalla, ku minä vielä imetän osittain ja kun minulla on PCO ja tuskin tulen raskaaksi ilman clomeja ja clomeja ei saa syödä imetyksen aikana.. Eli mun täytyis päästä imetyksestä eroon, niin vois alkaa syödä niitä pillereitä... Meillä on siis kumpikin lapsi saanut alkunsa clomien voimin ekasta kierrosta, muuten ollaan oltu ilman ehkäisyä koko seurustelun ajan (reilu 10v.) ja ei oo tärppiny...

Olipa kiva, ku pääsin purkamaan tän asian johonki.. Kirjoittelen eräällä toisella palstalla ja siellä on ukon sisko ja mun serkku jotka lukee mun kirjoituksia, niin siellä en ole asiasta voinut puhua.. :D

Heippa Pau :wave: (Muistatko mut vielä kuumamammoista?)

Näinhän se on... Meidän kundi täyttää sunnuntaina 4kk ja täällä sitä vaan pyöritään :whistle: no nyt mä olen järkeillyt tän homman niin että ollaan varattu ens helmikuuhun lapin reissu(joka siis jo maksettu, eikä vois oikeen peruakkaan), eli ainkaan vielä ei olis viisasta raskautua, kun ei nyt ihan viimesillään viittis tuhatta kilometriä autossa istua. Mutta olen antanut itselleni (ja miehelle jolla myös ihan hirvee vauvakuume) luvan, että sen jälkeen kumiukot lentää nurkkaan ja uusi vauva on enemmän, kun tervetullut. :D

Äitipeikolle :hug:

Täällä ovis ilmeisesti ohitettu, ainakin lämpöjen perusteella. Ovistesti näytti kyllä vieläkin plussaa mitö ihmettelenkin suuresti.

Äitienpäivää ennen pitäisi menkat alkaa ja äitienpäivänä testaan mikäli tarvetta on, tuskinpa vaan :/

Äitipeikko: :hug:

En ole tänne muistanut ilmoittaa, että PLUSSAA tuli vappuaattona :heart: .

Jos kaikki menee hyvin niin meidän pikkuisesta tulee isoveli 1v5kk iässä. Vähän hirvitää, mutta hirvittäköön. :kieh: Aivan ihana tunne. :heart:

Lellu

mitäs tänne? onpa hiljaista, taitaa kaikki ulkoilla päivät pitkät...

tänne ei uutta. nyt menossa kai kp 28/36. vähän kierto heitellyt, viimeksi oli menkat vappuna. ens kuussa alan kattoa löytyykö ovista, kun epäilen etten ovuloi lainkaan.

mies vaihtoi työpaikkaa joten on yöt töissä nykyään. ihan mukava kun se on sitten päivät kotona. peitot viuhuu kun tyttö nukkuu partsilla päikkyjä :whistle: toisaalta nää aamut on hankalia kun mies nukkuu työväsymystä pois.
onneks on olleet nätit kelit niin on voitu oleilla pihalla paljon.

plussaonnea kaikille!

Tuli tehtyä aika monet negat viime viikkojen aikana.. Kp oli 38, kun luulin että menkat alkoi mutta vuoto rajoittuikin yhteen wcpaperin pyyhkäisyyn. Haa, "näinhän oli viime raskaudessakin" ja testiä kehiin mutta negaa. Mietin myös, että pitäisiköhän sitä kohta sortua ostamaan ovulaatiotesti :snotty:

kaikki on edelleen näköjään pihalla :D kp 35/33-36. koko ajan jänskättää että millon alkaa vuoto. eilen tuli viiru verta, ei sen enempää. tissit kipeenä ja tietty ipana ois helteellä koko ajan rinnoilla. väsyttää, ketuttaa, oksettaa ja nälättää. eli aika normia :kieh:

Onkohan Emilynin kierto saanut päätöksen suuntaan tai toiseen jo?? Tietenkin plussa olisi se mukavempi päätös asiaan ;)

Äitipeikolle kovasti myös plussatuulia toivottelen, oletko jo testaillut?? =)

Mullakin kierto lähenee taas loppuaan ja suunnilleen viikon päästä tiedän aas miten kävi =)

Mitäpä mahtaa kuulua Paulle ja muille jotka tähän ketjuun ovat aikoinaan kirjoitelleet??

Kai munkin on nyt tänne tultava! Elikkäs kuumeiltu on jo kauan aikaa, suurinpiirtein siitä saakka ku esikoinen oli puolivuotias.. Mutta nyt alkaa se todellinen kuumeilu, sillä sunnuntaina syön viimeisen minipillerin ja sit alkaan meillä kakkosen yritys! Saas nähdä kauan kestää, esikoinen tuli nimittäin tuosta noin vaan.. Mulla on itseasiassa kauhee lapsettomuuden pelko vaikka tuo yksi on jo. Hassua.

Pientä taustatietoa- Meillä on poika pian 1v2kk ja naimisissa ollaan.. Asutaan Tampereella ja kaksplussalla aloin kirjoitteleen ku alkoi esikoista odottaan eli syyskuussa tulee jo 2 vuotta kaksplussaa mulla. Huh ku aika rientää! Nykyään meidän kaksplussalla odotusaikana alkanut keskustelu on siirtynyt "yksityiselle" puolelle ja ollaan edelleen päivittäin kirjoittelemassa toisillemme! Tapaamisiakin on ollut! Nää vauvakuumepalstat on mulle sit taas ihan utopiaan kaikkine termeineen yms. Sen verran olen nyt kuitenki näitä parin kuukauden aikana lukenut että on alkanu hahmottua kiertopäivät tätit tjotit sun muut.

Minäkin täällä! :wave:
Yk(yrityskierto) 5 meneillään ja ovis aika pitäs olla käsillä. Ekaa kertaa oon käyttäny ovistestejä, mutta eipä ne ainakaan vielä oo ovista ennustanu. Tais olla ihan turha hankinta, turhaa ressiä vaan... :snotty: Kumminki melkeen päivittäin kierron ajan tulee puuhasteltua. ;)
anuuu81 mä oon kirjotellu n.2,5 vuotta täällä. Vauvakuumeisissa alotin ja odotuspuolella sitte jatkettiin. Mekin ollaan siirrytty "yksityiselle"puolelle ja ollaan tapailtukin.
Plussa tuulia kaikille ja äitipeikolle :hug:

En kyllä näemmä ole maaliskuun jälkeen ehtinyt tähän ketjuun edes kirjoittamaan, mutta nyt ajattelin kuitenkin laittaa viestin. Testi näytti plussaa lauantaina. Laskettu aika näyttäisi olevan tammi-helmikuun vaihteessa. =)
Kyllä te muutkin vielä perässä tulette tuonne odotuspuolella.

Yhteistyössä