Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

  • Viestiketjun aloittaja pau84 harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Onnea Tillille!

Nyt ne pillerit sit sunnuntaina loppui, mutta en mä kyllä tätä menoa ole ikinä raskaana.. Mies nimittäin ollut työreissussa ja kuinka ollakkaan saadaan kämppä täyteen vieraita tänään.. Lähtevät vasta maanantaina ja sit onki jo pian juhannus ja ahtaudutaan vanhempieni mökille jolta mies lähtee juhannussunnuntaina viikoksi Lappiin. Että :'( Ei taida näillä petitouhuilla lasta tulla. No, toisaalta ei se varmaan tee pahaa et tulis eka semmoset luomumenkat niin vois alkaa laskeen jotain kiertoja tms.
 
Heippa taas pitkästä aikaa. Täällä hiljaista. Nyt mulla sit alkoi eka jännääminen.. Jos kiertoni on ennallaan niin viikon päästä sais menkkoja odotella saapuvaksi. Kuinkahan nopeaa testi näyttää plussaa jos on näyttääkseen? Pitääkö odottaa et on menkat myöhässä? Yritystä ei kyllä kauheesti ole ollut, mutta toiveet on korkealla siitä huolimatta sillä luulin tunnistaneeni ovulaation.
Mikäs tilanne muilla on?
 
anuuu81, herkimmät testit näyttää mahdollisen plussan jopa 3 päivää ennen menkkoja. mutta yleensä kannattaa oottaa päivä tai pari jos ei menkkoja näy, JOS malttaa.

tänne ei uutta. alkaa tympiä kun kaverit ilmottelee vauvauutisia. onnellinen tietty heidän puolestaan, mutta aika tulee itku kurkkuun.
 
oisin vaan kyselly teiltä muilta kuumeisilta pienten/pienen lapsen äideiltä, että miten nopeasti teillä palasi seksihalut/ovatko ylipäänsä palanneet ja kuinka aktiivisesti ehditte/jaksatte/haluatte vällyjen väliin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu81:
Heippa taas pitkästä aikaa. Täällä hiljaista. Nyt mulla sit alkoi eka jännääminen.. Jos kiertoni on ennallaan niin viikon päästä sais menkkoja odotella saapuvaksi. Kuinkahan nopeaa testi näyttää plussaa jos on näyttääkseen? Pitääkö odottaa et on menkat myöhässä? Yritystä ei kyllä kauheesti ole ollut, mutta toiveet on korkealla siitä huolimatta sillä luulin tunnistaneeni ovulaation.
Mikäs tilanne muilla on?

Anuuu81

Jaahas, jaahas!!
:hug: Pidän peukkuja ylhäällä!! Toivottavasti plussa napsahtaa yhtä helposti kuin meillä. Varoituksen sana kuitenkin.. tää on aika raskasta olla siis raskaana ja omata pieni lapsi, mutta kaiken kestää ja jaksaa kyllä!! :hug:
 
Täällä kanssa yksi erittäin vauvakuumeinen 11-kuisten kaksospoikien äippä :wave:
Kuumeilu alkoi siinä vaiheessa kun pojat lähti liikekannalle ja löi kun salama kirkkaalta taivaalta :whistle:
Pienoisena ongelmana kuitenkin se ettei isäntä ole vielä lämmännyt vauva-ajatukselle :ashamed:
Kuitenkin salaa haaveilen joska viimeistään ensivuonna (ja mieleellään alkuvuodesta) hänkin olisi ajatukselle jo lämmennyt :heart:

Anuuu81 minä testasin acon 10:llä pojista vahvan plussan 10pvän päästä hedelmöitymisestä eli noin 4pvä ennen menkkoja. Voi toki olla että mulla oli hormonipitoisuudet kaksinkertaiset kun vauvojakin oli masussa kaksi ;)

köpömummo kyselit seksihaluista?! Meillä aloitettiin petipuuhat ehkä 1kk synnytyksestä ja alussa olikin aktiivista kun isäntä pisti pillit ja pallit pussiin rv 25 ja siitä eteenpäin ei siis seksiä ollut :whistle:
Sit mulla oli tossa ehkäisy (Nuvaring) käytössä 4 kiertoo ja se vaikutti kyllä mun haluihin selleen ettei oikeen haluttanu mut ainaa oon silti valmis kun isäntäki ;)
Nimittäin meillä on isäntä joka pihtaa :eek:
Voitteks kuvitella miten rasittavaa :kieh: Tällähetkellä ollaan ehkä kerran 2vkossa ja itestä tuntuu niin turhauttavalle että miks näin köyhäs seksielämässä tarvii ees ehkäsyä (kumia) käyttää :/
Nojoo,toisile se riittää..ite olisin vaan aktiivisempi ;)
 
toi on kieltämättä rasittavaa jennyli. seukkasin ennen "pihtarin" kanssa ja tuli oikein paha mieli kun mies kieltäytyi koko ajan. mulle tuli tuosta suhteesta jopa vähän traumaattinen olo, että onko mussa jotain vikaa. tajusin myöhemmin että kyse on vaan eri viriliteetin ihmisistä... nykään en enää halua seksiä ihan yhtä usein kuin parikymppisenä, mistä lie johtuukaan. ehkä laatu korvaa määrän

itselläni meni seksihalut tosi pitkäksi aikaa (mulle 6 kk on pitkä aika) synnytyksen jälkeen, vaikka paikat parani tosi nopeasti. Sekstailtiin kuitenkin varmaan ekan kerran joskus n. 5 viikkoa synnytyksestä ja aina kun miehen mieli teki, vaikka mua ei kauheesti napannutkaan. Musta on parempi puuhailla aina, ettei sitten jää ja unohdu koko homma omasta mielestä, aikoina jolloin ei kauheesti haluta. Nyttemmin seksi on jopa parempaa kuin ennen lasta, raskausaikana mies tosin kävin ihan superkuumana, tykkäsi masusta niin.

Nykyään sekstaillaan kun vaan mahdollista, ja toivotaan että tärppäisi pian. Mies taitaa haaveilla mun jättirinnoista ja masusta, joita piti aivan ylihaluttavina. Mä olin silloin "hei haloo", mutta mikäs siinä. Eipä jäänyt traumoja että raskaana olisi jotenkin vähemmän kiinnostava. Lapsikin tuli seksin ansiosta ennen laskettua ulos, sen verran aktiivisesti puuhattiin loppumetreille, hih. :D :D
 
Jooh,erilainen viriliteettitaso meillä tosiaan tuppaa olemaan ja meneppä vonkaamaan päivätolkulla niin ei varmaan saa :kieh:
Tämä tuli mulle jotenki yllätyksenä että mies on pihtari :eek: Ja vielä nuorimies :whistle:
No toisten mielestä kerran viikos tai kahdessa on hyvin mutta mulla alkaa kyllä jo sen viikon jälkeen pinnaa kiristää :whistle:

Tuolloin raskausaikana ei tuo mun ukkoni saanu mitään kiihokkeita rinnoistani taikka masusta. Oon hoikka ja pienirintainen joten itsestäni oli ainakin kivaa kun oli hetken isommat ryntäät (no isot ja isot A/B kupista C/D kuppiin).
Meillä kävi päinvastoin niin että kun masu alkoi oikein kasvamaan ja vauvat tuli konkreettisemmiksi potkuineen päivineen,isäntä alkoi jänistää.
Olihan meillä muuta hellittelyä jne. mutta ei yhdyntää.
Ja sitten loppupuolella muakin supisteli jo niin paljon ettei se seksi sitten itellekään enää olis maistunu ;)
Mä nyt toivon että tää olis isännällä joku hiljaisvaihe taas menossa ja kohta taas innostuis :p
Ikinä meillä ei oo päivittäin höylätty ehkä max. 2-3krt viikko.

Se oli jännää miten ehkäisyrengas vei multa kaikki haluntunteet mut heti kun sen lopetin niin johan alko halut palaamaan :p Tietty sit sinänsä kurja kun haluttaa ja toinen pihtaa |O

Niin ja nuo pääkallopaidat on Lindexiltä ostettu joskus ihan alkukesästä. Oli vielä halpoja 5e/kpl. Mutta enpä oo enää tuommosia siellä nähny...harmittaa kun olis voinu isompaaki kokoo jemmaan ostaa :snotty:

Toivottavasti teillä köpömummo pian kuumeilu tuottaa tulosta :heart:
Minkäs ikäinen teidän esikoinen nyt on?
Itse joudun tyytymään vielä pelkästään haaveiluun :ashamed:
 
nega tuli just testistä. vähän harmittaa. toki toivoa vielä on, kun kp 30/31, tai jotain, eikä tädit näy eikä kuulu.

mulla ollut ehkäisyn kanssa aina ongelmia, siksi otin kuparinkierukan synnytyksen jälkeen. siitä vasta ongelmia olikin. vuodot olivat kuin vesiputoukset ja kivut täysin käsittämättömät. aika venäläistä rulettia ollaan harrastettu aina, enemmän tai vähemmän. kumituksesta en tykkää yhtään.

miehet on nykään ihan outoja. kuulen jatkuvasti kavereiltakin miesten haluttomuudesta. harvemmin siitä puhutaan julkisesti. miksihän näin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja köpömummo:
Jennyli, mistä olet löytänyt noita pääkallopaitoja, jotka pojillasi päällä? ovat muuten supersuloiset kuvassa..
ei lapselle saa pääkalloa pukea, hysss ;) meilläkin on ipanalla varmaan viisi erilaista pääkallopaitaa. samoin kyllä äitillä ja iskällä :D ostettu on netistä, Prismasta ja HenkkaMaukalta.

varsinkin sisukas.net ja LeatherHeaven myy netissä laadukkaita pääkallotuotteita. niin ja Hellsinki Rock Shop.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joppana:
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu81:
Heippa taas pitkästä aikaa. Täällä hiljaista. Nyt mulla sit alkoi eka jännääminen.. Jos kiertoni on ennallaan niin viikon päästä sais menkkoja odotella saapuvaksi. Kuinkahan nopeaa testi näyttää plussaa jos on näyttääkseen? Pitääkö odottaa et on menkat myöhässä? Yritystä ei kyllä kauheesti ole ollut, mutta toiveet on korkealla siitä huolimatta sillä luulin tunnistaneeni ovulaation.
Mikäs tilanne muilla on?

Anuuu81

Jaahas, jaahas!!
:hug: Pidän peukkuja ylhäällä!! Toivottavasti plussa napsahtaa yhtä helposti kuin meillä. Varoituksen sana kuitenkin.. tää on aika raskasta olla siis raskaana ja omata pieni lapsi, mutta kaiken kestää ja jaksaa kyllä!! :hug:

Kiitos! Nyt ei vaan napsahtanut plussa vielä.. Menkat alkoi lauantaina aamulla että sillee... No, eipä sitä paljo ehditty yrittääkkään... Mut nyt on sit hyvä yrittää ku voi paremmin laskee kiertoa (ekat menkat pillereitten jälkeen) ja sit mikä tärkeintä mulla on nyt tuo mies enemmän saatavilla ku ei ole ketään tulossa kylään tai hän missään reissussa..
 
Nostelen... Täällä kiertopäivä 12/27(-28). En nyt ihan varma ole koska tarkalleen ovis olis mut kai sen pitäis olla nyt? Viime kierrossa oli selvät tuntemukset, mut nyt ei mitään.. Tai no toissapäivänä ehkä jotain mutten osaa sanoa. Mites usein sitä pitäis oikein päästä petipuuhiin että olis mahista onnistua?
 
Meillä on neljä lasta. Esikoinen 6v, Toinen 3,5v, Kolmas 2v3kk ja Nelonen 8kk. Ja vauvakuume kasvaa päivä päivältä. Mieskin haluaa vielä ainakin yhden vauvan. Mutta vielä ei aleta yrittään, kun on kuopus noin pieni. Mutta vauvakuume on jo aika valtava! :heart:
 
että kuumetta on. Olen ihan ihmeissäni, kun esikoinen ei ole vielä kahtakaan kuukautta, mutta toista jo kaipailen. Tuo vauva on vaan kerrassaan niin ihana ja rakas, että haluaisin hänelle nopeasti sisaruksen.

Tottakai yritän ajatella järkevästi, ja järjellä ajatellen olen sitä mieltä, että on ihan pakko odottaa ihan oman terveydenkin kannalta, en tiedä jaksaisinko toista raskautta kovinkaan pian. Vaikka mulla ei silloin mitään suurempia ongelmia ollutkaan, niin raskauden vaivat on vielä tuoreessa muistissa, puhumattakaan synnytyksestä!!!

Taidan jäädä vaan haaveilemaan vielä ainakin toistaiseksi, tosin en pahastu jos haave toteutuukin pian =)
 

Yhteistyössä