Juu-u, tyttö 3kk ja jo raskausaikana mietittiin mahdollisuutta tehdä/saada toinen putkeen, aluksi tuntui synnytyksen jälkeen että ei nyt ihan heti mutta nyt on hirmuinen vauvakuume vai pitäskö sanoa että raskaus-synnytys-lisää-lapsia kuume
Asiaa ei yhtään auta se, että viime vuonna näihin aikoihin tyttö on alkunsa saanut ja joulunpyhien jälkeen tein plussatestin
Nyt olisi mainio aika raskautua, niin saisi taas lokoilla kesän äippälomalla, ah B)
Viimeksikään ei kello kädessä tyttöä yritetty vaan oltiin asenteella "noooo jos se nyt tästä tulee niin.." ja nyt on pikkasen taas livennyt sinne suuntaan, mies meinaa vähän toppuutella että ei nyt vielä, tosin sanoi että ei nyt vielä ihan suunnitelmallisesti tehdä mutta myönsi että olisi kivaa jos toinenkin tulisi
Saa nähdä miten homma etenee.. minä totesin hänelle, etten ainakaan käy kumeja ostamassa :xmas: ..tähän asti kun mentiin niillä mitä oli jäljellä viime vuodelta ja äippäpakkauksessa tulleita, heh. Hormoniehkäisyn olin lopettanut jo jonkun aikaa ennen raskautumista viime vuonna enkä sitä muutoinkaan aio enää ikinä käyttää. Menkkoja ei ole ja täysimetyksellä ollaan vielä. Vuosi sitten tyttö tärppäsi heti ekasta tilaisuudesta. Nythän tuon imetyksen ja menkkojen puuttumisen myötä ei vissiin mitkään parhaimmat mahdollisuudet ole raskautua, mutta ainahan sitä voi kokeilla.. itse olen vähän sillä mielin, että kenties tämän loppuvuoden voisi olla ilman ehkäisyä, jos tärppäisi niin hyvä mutta jos ei, niin sitten voisi jättää myöhempään.. minulla on vuosi koulua jäljellä ja aion olla jokatapauksessa kotona v. 2008 asti joten ensi vuonna olisi hyvä ajankohta muutoinkin toiselle lapselle.. jos ei nyt tärppää tässä pian, niin sitten varmaan kävisin ensin sen koulun loppuun.. nooh, katsellaan mitä tuleman pitää ja käykö se mies niitä kumeja ostamassa
:wave: