Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

• Viestiketjun aloittaja pau84 harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Nostampa tätä kun on taas uusia jotka pohtii samaa asiaa.

Rica: Joo mä ajattelin siinä synnytys pöydällä, että ikinä en tule enää eikä varsinkaan käynnistetä mun synnytystä... niin se aika kultaa muistot. =)

Tervetuloa parsa81 :heart:

Toivottavasti Lellu olisit oikeessa ja saisin tosiaan selvän plussan tai edes sen selvän negan. Kävitkö apteekin kautta hakemassa testin ja oletko mahdollisesti jo testannut?? Jäi niin vaivaamaan ne sun mainitsemat parit asiat joten nyt kyllä yllytän sua testaamaan koska toihan kuulostaa lupaavalta :D
Mulla vaan on jotenkin sellanen tunne että voisin ollakkin raskaana...samanlainen tunne oli myös aiemmissa raskauksissa jo ennen testin tekoa eikä tulos silloin yllättänyt. Saapa nyt nähdä pitääkö tunne paikkansa vai olenko tulossa hulluksi :LOL:

Äitsy80: En mä käynyt... en jaksanut lähteä sitten kauppankaan kun kävi vieraita ja olis pitänyt tuo mun "pöyry" pesemässä on aivan rasvaiset ja likaiset hiukset. Juu mä yritän nyt jotenkin asennoitua siihen, että kyllä ne menkat sieltä tulee kun kerkiää. :D Saa nähdä milloin uskallan sen testin ostaa. Mulla ei le kyllä yhtään sellainen tunne, että raskaana olisin. Silloin kun olin niin sen vain jotenkin tiesi. Mä oli silloin ihan pallo hukassa ja vahtailin vain seiniä. :kieh:

No eipä meillä tosian sinne ole pitkä, että voitais virallisesti se yritys uudelleen aloittaa. Kyll meille vielä ainakin se pari lasta saa tulla. Töihin ei ole niin kiire, joten ei haittaa vaikka tulis nopeastikin. :D Että on pää sekaisin. Onkohan tää vauvakuume jotenki kroonista. Tuleekohan mulle koskaan sellaista aikaa, että ei olis vauvakuumetta? Kaerikin tuossa tuumas mulle kun Luukas syntyi, että no nyt sä sait en josta sa olet aina puhunut... :D Kaveripiirissä mut tunnettiin aina siitä, että puhuin toisten vauvoista jne. Tiedän, että hän ainakin ymmärtä ja on iloinen jos lisää lastenlapsi tulee. samoin isä. Se on ihan myyty tuosta Luukaksestakin.

Juu taas menee maratooni kirjoitteluksi jos ei lopeta. Pakko mennä suihkuun ja nukkumaan, että jaksaa taas aamulla. :kieh:

Lellu ja Luukas

Nostetaan nyt tätä.

Mitään uutta ei tälle rintamalle. En ostanut vielä eilenkään testiä. Katsotaan nyt mitä aika näyttää.

Äitsy80, vieläkö olet testaillut?

Meinaatteko muuten käydä varhaisultrassa? Ajattelin vain, että jos nyt olis raskaana niin ei olis kyllä mitään hajua siitä milloin olis la. Tai no veikkaan että heinä-elokuulla... ja poika on tosiaan syntynyt 10.8.06. :LOL:

Tänä aamuna sain advancella samanlaisen haamun joka selveni kun aikaa oli kulunut parisenkymmentä minuuttia...näkyi siis jo erittäin haaleana testiajan sisälläkin mutta olisin olettanut sen jo vahvistuneen :(
Eli taidan olla mestari saamaan jotain joka testiin ilman merkitystä. Tein nimittäin marketin pregnent testin aamupäivällä ja saan siihenkin ns. viivanpaikan :eek: eli tosi haalean kontrolliviivan vahvuisen viivanhäivähdyksen, ei siis pelkkö läpikuultava alue. Mutta taitaa minulla vaan olla kyky saada omituisia juttuja testeihin, eli tällä hetkellä en jaksa uskoa olevani raskaana vaikka sellainen tunne edelleen toisaalta onkin. Mutta huomenaamulla ajattelin vielä kertaalleen kokeilla tuota advancea ja mikäli haamu siinäkin huhuilee niin ensi viikolla marssin apteekkiin :whistle:

Lellu1: koetappas nyt kipittää sinne apteekkiin ja tehdä testi ;)

Meillä tyttö 2v7kk ja miehelle itselleen tuli vauvakuume.Menimme 25.11.2006 9vuoden yhdessä olon jälkeen.Nyt itse opiskelen ja koulu loppuu ens vuoden elokuussa mutta nyt jo alamme uutta vauvaa tekemään.Molemmilla vauvakuume ja tyttökin haluaa jo pikkuveljen.Tsemppiä teille sinne.

No niin testin tein ja ihan puhdas nega se mun mielestä on. :) Viivanpaikka nähdään kumpikin, mutta väriä siinä ei ole yhtään. Silloin kun olen saanut aikoinaan ekan haamun tuosta Luukaksesta niin silloin erottui hieman väriäkin. Tää on muuten ensimmäinen testi (rfsu:n raskaustesti anttilasta) jossa näen sen viivan paikan. Tai sitten en ole vain aikaisemmin niin tarkasti luuraillut kuin nyt :kieh: :whistle: . Mä olen aina ihmetellyt kuinka joku voi nähdä jonkun viivanpaikan, mutta tuossa taitaa tosiaan olla sellainen. Se tavaallaan niinkuin kuultaa siitä läpi, ei siis yhtään mitään väriä.

No helpottaa kyllä oloa huomattavasti kun nyt varmuudella tulee ainakin se vuoden ikäero lapsille... :) Toisaalta olo on hieman haikea. :ashamed: :p :/ :) :D Miksei niitä positiivisia tuloksia halua nähdä vaikka aina oli tilanne mikä tahansa. (siis minulla :D )

Muuten Äitsy: Mä en nyt muista kirjoitinko jo aiemmin, mutta mulla ei tosiaan se advance testi tummunut yhtään vaikka tein eri päivinä. Sitä tosiaan piti katsoa aluksi hyvässä valossa, että siitä tosiaan sen vivan erotti. Viiva vain selkeytyi päivä päivältä. Eli ilmeisesti se ei välttämättä tummukkaan... minä niin täällä toivon sulle plussaa. Kuinkas paljon teidän lapsille tulis ikäeroa jos nyt olisit raskaana?

Lellu ja Luukas

Viivanpaikat on kyl hämääviä joissain testeissä kun osa niistäkin saattaa tarkoittaa positiivista ja osalla ne on negoja. Olisin niin toivonut sulle plussaa vaikka eihän toivoa ole vielä menetetty, eihän ;)

Huomenaamulla yritän taas saada selvyyttä tähän omaan tilanteeseeni, ja mikäli näin ei käy niin ensi viikolla tosiaan haen sen apteekin raskaustestin. Meillä esikko täyttää huomenna neljä ja kuopus tuli tänään puoli vuotta eli nuorimmaisten ikäeroahan tulis, mikäli nyt olisin raskaana, vuos ja kaks kuukautta.

Nyt unten maille toivoen et huomenna saisin vaikka sen selkeän plussan tai edes sen puhtaan negan :kieh: Makoisia unia!

Juu kyllä mä uskon, että ihan nega tuo meillä on. Nyt vain odotellaan sitten menkkoja tai sitten joskus ilman menkkoja sitä plussaa. Aion kyllä tuhlata tuon toisen testin tuosta paketista lähipäivinä, muuten se polttaa niin kuin raha välillä kukkarossa.... :kieh:. NIin ja tuon viivanpaikan takia nyt vois vielä varmistaa jostain aamupissasta.

No nyt pitää vissiin mennä maate.

Lellu

No hei!

Testin tein nyt aamupissasta ja en ole enää ollenkaan varma, joten uusi testi haetaan lähipäivinä. Siinä näkyy hieman selkeämmin se viivanpaikka ja nyt kun se sallittu puolituntia on menny yli kun se pitäis tarkistaa viimeistään niin se näkyy vielä selkeämmin. Uskon kuitenkin että negaa on, mutta taidan hakea sen aptekin oman testin. Tietääpä sitten varmasti. :whistle:

Aina vaan lupaavammalta alkaa vaikuttaa Lellu1, toivottavasti vahvistuu seuraavaan testaukseen kunnon plussaksi ;)

Joo, luuli saavani tilanteeseen selvyyden mutta toisin kävi. Eipä kyllä näinkää ole vielä kaynyt kuten aamulla, eli taas advancen testi ja heti kun pissa alkoi kulkea sitä tikkua pitkin, testiviiva ikäänkuin hyppäsi sieltä esiin oikein vitivitivalkoisena! Ja jäi näkyviin ja näkyy yhä. Ihan samalla tavalla kun kaksi kertaa aiemmin plussanneena menkat jo viikon myöhässä, testiin on heti pissan kulkeutuessa ilmestynyt plussa mutta tähän ilmestyi niin kirkkaanvalkoinen viiva. Ei siis mikään perinteinen viivanpaikkakaan koska ei ne ole tuollaisia olleet. Taisi kohdalleni sattua jokin maanantaikappale testeistä :eek:

Nyt tässä odottelen että saan mennä tekemään uuden testin...ja ensi viikolla sen apteekin testin :ashamed:

Äitsy80: Mitäs muita testiä sä olet kokeillu kuin noita advance testejä? vai oletko testannut vain niillä? Se taitaa muuten olla melko erikoinen testi kun ne mun plussat oli silloin todella haaleita ja siinä ensimmäisessä viivassa oli olevinaan ympyrä päällä, kuten on muuen nyt tuossa mun viivanpaikassakin. Niin ja siinä on hiemna muuten haaleanpunaista väriä... ota nyt sitten selvää. No sitä ei sais enää katsoa, mutta kun se selkeytyi niin todella hyvin heti sen puolentunnin sisään niin nyt en tiedä itkiskö vai nauraisko. Pelottaa taas ihan mielettömästi ja iskee välillä "paniikki". Pelkään, että sieltä tuleekin plussa ja pelkään myös sitä, että ei tulekaan. Ihan sekoaa pää. Miehellekin eilen illalla sanoin, että mä olen varmaan ihan hullu kun hieman petyin kun ei tullu plussaa. Nyt kun ei enää tiedä mitä tuo testi tarkoittaa niin ottaa niin paljon masun pohjasta, notta. :kieh: Mä aion lähteä apteekkiin vielä tänään ja huomenna ollaan varmaan viisaampia.

äitsy80 harmaana
Merketista ostetulla pregnent stickillä sain eilen sen haalea haamun ihan testisjassa, aconin kasettimalliin sain alkuviikosta haamuista haamuimman joka muuttui testiajan jälkeen seläksi ja punertavaksi. Eli taidan mäki hipsiä jo tänään sinne apteekkiin kun noi advancet tuntuu olevan niin omituisia vaik niihinkin sen haamun olen saanut :eek:

Ja noi sun ajatukset pettymyksistä ja peloista, ihan niinkiun olisin ite kirjoittanu sun tekstin. Tismalleen samoja ajatuksia täällä pyörittelen päässäni...No ehkä huomenna sit viisatutaan yhdes ;)

Ei hyvää päivää
Mul on jo neljä lasta ja ku tää vimppa syntyi vannoin itelleni et EI ENÄÄ KOSKAAN!!!!!

Nyt taas tulee sellaset vauva fibat et ois kiva ku ois vauva... nuorin nyt 1v4kk, sit 3v, 12v ja 15v. nää on kahes sarjas vanhemmil ja nuoremmil eri isät!

Mä pelkään synnytykses supistuksia ja luulen kuolevani niihin, joten veikkaan et nää 4 on ne mitä meil tulee olee! mut never say never :LOL:

jos joku vois luvata 1000% et 5. syntyy sectiol, en empis enää kauaa... Vanhimmat ei kyl enää vauvoja meidän perheeseen haluis...

Lellu1, mites sun testailun kävi?? Täällä jännityksissä olen odotellut et käyt kertoilemassa uutisia =)

Juu, en jaksa uskoa olevani raskaana niinkuin tuonne toisellekkin puolelle jo kirjoittelin :'( Olisi haamun lyllä jo pitänyt vahvistua. Eilen sain kyllä rfsu:n testiin haamun testiajassa mut tähän testiin kun ei tunnu olevan luottamista niin tänä aamuna sain advanceen samanlaisen haamun kun aiemminkin. Alan epäillä kemiallisen raskauden mahdollisuutta :(

Huomenaamulla haaskaan vielä ton analyz exact-testin ja toivottavasti se ei aiheuta lisää murheita vaan antais selkeän tuloksen. Pettymys kyllä melkoinen mutta täytyy vaan toivoa et jossain vaiheessa sit onnistuis.

Juu-u, tyttö 3kk ja jo raskausaikana mietittiin mahdollisuutta tehdä/saada toinen putkeen, aluksi tuntui synnytyksen jälkeen että ei nyt ihan heti mutta nyt on hirmuinen vauvakuume vai pitäskö sanoa että raskaus-synnytys-lisää-lapsia kuume :D

Asiaa ei yhtään auta se, että viime vuonna näihin aikoihin tyttö on alkunsa saanut ja joulunpyhien jälkeen tein plussatestin ;)

Nyt olisi mainio aika raskautua, niin saisi taas lokoilla kesän äippälomalla, ah B)

Viimeksikään ei kello kädessä tyttöä yritetty vaan oltiin asenteella "noooo jos se nyt tästä tulee niin.." ja nyt on pikkasen taas livennyt sinne suuntaan, mies meinaa vähän toppuutella että ei nyt vielä, tosin sanoi että ei nyt vielä ihan suunnitelmallisesti tehdä mutta myönsi että olisi kivaa jos toinenkin tulisi :D

Saa nähdä miten homma etenee.. minä totesin hänelle, etten ainakaan käy kumeja ostamassa :xmas: ..tähän asti kun mentiin niillä mitä oli jäljellä viime vuodelta ja äippäpakkauksessa tulleita, heh. Hormoniehkäisyn olin lopettanut jo jonkun aikaa ennen raskautumista viime vuonna enkä sitä muutoinkaan aio enää ikinä käyttää. Menkkoja ei ole ja täysimetyksellä ollaan vielä. Vuosi sitten tyttö tärppäsi heti ekasta tilaisuudesta. Nythän tuon imetyksen ja menkkojen puuttumisen myötä ei vissiin mitkään parhaimmat mahdollisuudet ole raskautua, mutta ainahan sitä voi kokeilla.. itse olen vähän sillä mielin, että kenties tämän loppuvuoden voisi olla ilman ehkäisyä, jos tärppäisi niin hyvä mutta jos ei, niin sitten voisi jättää myöhempään.. minulla on vuosi koulua jäljellä ja aion olla jokatapauksessa kotona v. 2008 asti joten ensi vuonna olisi hyvä ajankohta muutoinkin toiselle lapselle.. jos ei nyt tärppää tässä pian, niin sitten varmaan kävisin ensin sen koulun loppuun.. nooh, katsellaan mitä tuleman pitää ja käykö se mies niitä kumeja ostamassa :D

:wave:

Tervetuloa vaan tänne emilyn, hyvä kun löysit oikean pinon mistä vinkkasin =)

Meillä kuopus on nyt siis 6 kk ja kuumetta on ollut jonkin aikaa jo ilmassa ja jos luet pinoa taaksepäin niin testaamani haamut saivat toiveita jo nostettua pinnalle mutta tällä hetkellä olen aika pessimistinen asian suhteen...Eli "yritys" ja kuume jatkuvat!

Minä myös imetän viela, tosin kiinteät on ollu kuvioissa kolmisen viikkoa ja yösyötöt olivat välillä pari kuukautta poissa mutta kuluneen parin viikon aikana taas on öisin tissitelty. Varmaan osittain senkin takia kun poju niin kovasti oppii uusia asioita, ryömimään pari viikkoa sitten ja nyt yrittää nousta istumaan, tuovat öihin levottomuutta ja tissille on hyvä sit nukahtaa. Vuoden ikään ajattelin imetellä joka tapauksessa jos vaan pojalle kelpaa.

Noh toivotaan että peli ei ole meidän imettäjien osalta aivan toivoton :D <br><br>

No niin pääsimpä taas reissusta koneen ääreen... mitä olenko kenties pitänyt jotain jännityksessä. No apteekin oma testi tehty ja ihan selkeä nega on. Taitaa tosiaan olla tuo rfsu:n testi ihan pyllystä :p . No miehen kans tuossa mietittiin sitä testiä jonka tein joku aamu niin haettiin vielä uudet saman merkkiset testit ja katsotaan tekeekö se saman... ei kai me mitenkään hulluja olla. Jäi kuitenkin sen verran vaivaamaan ja huomen aamulla uudelleen saman merkkinen testi. Ilmeisesti siinä testissä on se viivanpaikka ja jostain syystä siihen sitä väriä tulee sen 5min jälkeen.

Kylläpä Äitsy80 sulle noita haamuja nyt pukkaa. Jokohan joku testi antais selkeämmän.

Lellu ja Luukas (joka sai muuten viikonloppuna ean hampaan... :D )

äitsy80 harmaana
Tulehan Lellu keromaan miltä se rfsu näyttää huomenna, voihan se olla että se on mahdollisesti herkempi kuin tämä apteekin testi, ei menetetä toivoa vielä =)

En sitten malttanutkaa tehdä sitä testiä tänään vaan ajattelin sinnitellä tuonne loppuviikkoon...Mullakin on yksi rfsu:n testi tuolla jemmas ja sen ajattelin tekaista huomenaamulla :ashamed:

Toivotaan parasta mahdollista tulosta meille molemmille :D

Juu huomen aamulla taas palailen... Mä kyllä uskon, että negaa mulla on, mutta siinä on viivanpaikka. Se vain sekoittaa, että siinä ensimmäisessä rfsun testissä ei näkynyt seuraavana aamuna enää mitään ja siinä toisessa oli selvästi viiva ja hieman väriäkin. Se väri vain tuli vasta n. 20min kuluessa. Typerä testi. sekoittaa ihmisten päänupin. :p

Siinä tosiaan on erittäin selvä viivanpaikka, sellaisen mäki tänä aamuna taas sain ja nyt uskon että raskaana en ole ja nämä advancet, turhan toivon luojat kuuluvat samaan kastiin rfsu:n testien kanssa eli ei koskaan enää kumpiakaan! :kieh:

Tällä hetkellä olo ehkä hieman pettynytkin mutta toisaalta nyt voisin ajatella et odottelis niin kauan et menkat alkaa ja sit taas jättäis ehkäisyn pois jos tässä välillä sellaisen ottais käyttöön...Tosin niitä menkkoja voi saada odottaa kauanki...en tiiä mikä olis järkevää :( Olis vaan paljo helpompaa "piinailla" kun tietäis vähä et milloin olis järkevää esim. testata jne.

Voipi olla et hetken päästä oon jo toista mieltä ja yritys saa jatkua :D Joka tapauksessa ajattelin täällä teitä muita viesteiilläni hairiköidä :kieh: <br><br>

Hei!

Juu kyllähän se vähän kirpaisee, vaikka periaatteessa ei mitään yrityst olekaan ollu käynnissä. :)

Meilläkin käytetään kyllä varmaan noita "aikuisten ihmisten seurusteluvälineitä " :)kieh:) siihen asti kun varsinainen yritys alkaa, joka tapahtuu ilmeisesti sitten keväämmällä. Minipillerit mulla tuolla odottaa, mutta päätettiin tosiaan, että ne saa jäädä. Jos nyt sitten kumit jostain syystä ei pidä tai unohtuu :)whistle:) nin siitä ei mitään stressiä oteta.

Nyt vain odotellaan sitten taas menkkoja saapuvaksi.... kerran mulla on ollu, mutta jonnekin piiloon ne nyt on jäänyt. :p

Yhteistyössä