Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

• Viestiketjun aloittaja pau84 harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Nostetaan nyt pinoa kun on ihan tippunut.

Täällä sitä vieläkin hieman ehkä pettynytkin tuosta testin tuloksesta, mutta onhan minulla tuo aivan ihana pieni mies ja siitä saa nyt nauttia ihan täysin sydämin. Tuolla se nyt nukkua tuhisee ja aina välillä pitää käydä vähän nuuhkimassa... :D Keväällä sitten aloitellaan kunnolla kuumeilemaan.

Äitsy80:Vieläkö olet testaillut? :D

Yksi kaveri synnyttää ihan minä päivänä tahansa ja tänään ihastelin hänen mahaansa, oih ja voih :D

Yritän vaan olla liikaa pyörittelemättä tätä raskausajatusta päässä ettei ihan vaivaa, menkkojakaan kun ei ole niin pohdin tässä vaan välillä jotain raskausoireita ilmaantuvan, tiedä sitten alkaako kohta ilmaantua jos liikaa ajattelee ;)

Wimmagimma
taidetaan sekottaa vauva- ja RASKAUSkuume! ei 1kk ikäsen äidillä voi olla vauvakuume...eiköhän se oo sillon toi jälkimmäinen.

mutta siis itse ilmottaudun...tyttö on nyt 8kk ja toista halajamme :)

äitsy80 harmaana
Pussailkaahan sit oikein urakalla et saatais niitä plussauutisia tähänkin pinoon :D

Tein varmistukseksi äsken sen analyz exactin ja negahan se oli viivanpaikkaa lukuunottamatta, eli alan olla varma et kaikissa testeissä jonkinlainen viivanpaikka on, jonka näkee kun tarkasti katsoo :kieh:

Tässä hieman pettyneenä ei auta kun myös pussailla ukon kans ahkerasti ja toivoa et jotain tulosta tuottaa jossain vaiheessa :LOL: Ja kun noita menkkoja ei kerta vielä ole synnytyksen jälkeen tullu niin eipä auta kun kerran kuukaudessa testailla niin näkee tuottaako pusuttelu tulosta, kun ei tässä sitten kuitenkaan sitä ehkäisyä aleta käyttää.

Teitkös sä Lellu varmistukseksi testiä näiden rfsu:n viivanpaikkojen jälkeen??

Oli mukavaa huomata et tässä pinossa oli ollut oikein aktiivista elämää tän päivän aikana, toivottavsti jatkossaki ollaan yhtä aktiivisia!

Huoh, aamulla heräsin hirveään oksu oloon ja oli pakko käydä oksentamassa :x Kävi jo sitten mielessä vaikka mitä ;) Enpä ole ikinä aiemmin toivonut pahoinvointia :LOL: ..mutta saa nähdä oliko vaan jostain muusta johtuvaa vai kenties... B)

Emilyn: Kuulostaapa hyvältä... voiko oksentaminenkin kuulostaa hyvältä :LOL: . :whistle: Oletkos sä muuten tuolta elokuisita..siis 2006

Äitsy80:en mä ole sitten viitsinyt enää testailla. Eiköhän tuo negaa ole. siinä testissä vain on se viivanpaikka. Se yksi testi mietityttää vieläkin, johon tuli ihan selkeä viiva ja se haalean punainen väri..... Pitää katsoa taas ensikuun alussa uutta testausta, jos ei menkkoja näy.

Mua väsyttää aivan mielettömästi, mutta jotenkin en enää osaa nukkua päivisin silloin kun Luukas nukkuu.

Olen tuolla vauvapuolen elokuu ketjussa jonkun verran piipahdellut.

Juuh, oksentaminen kuulostaa hyvältä ;)

Tätä vaan pohdin, että kun ei ole niitä menkkoja, että missä vaiheessa se plussa sitten testissä näkyisi? :eek: :D

Nooh, kattellaas nyt kuitenkin rauhassa vielä viikkoa eteenpäin, millasena olo jatkuu B)

äitsy80 harmailee
Emilyn, samaa mäkin oon pohtinu et mitenkä sitä tässä tertejä tekee kun niitä menkkoja ei oo ja olenkin tehnyt monta turhaa testiä kun nää advancet antoi aina jonkinlaisen haamun. Ja nyt sit päädyin et kerran kuukaudessa testaisin tästä päivästä eteenpäin.

Mutta toi pahoinvointi on sulla kyllä merkki mahdollisesta raskaudesta joten et kai meinaa viikkoa pitää itseäsi ja meitä täällä jännityksissä :p
*yllyttää testaamaan pikimmiten*
:D

Niin mua muuten ihan mielettömästi on alkanut ottaa päähän kun noita menkkoja ei kuulu. Olis kyllä hieno jos ehtis tässä tulla ennen tuota kevättä, parit menkat niin tietäis vähän tuosta kierrosta jotain. Sitten pystyis hieman piinailemaankin.. :kieh: Nii nyt on kp84, laskin juuri. :whistle: Ikinä ei ole kyllä tällaista kiertoa ollu. Tekis kuulkaa koko ajuan vain testailla... :LOL:

Mua myös palelee, joka oli viimeksi merkki raskaudesta B)

Nohnoh, mutta jalat maassa vaan, ehkä pahoinvointini johtuu eilisistä syömisistä tuttavien luona (vaikkakin ihan perusruokaa oli, mutta eihän sitä tiedä jos jokin ärsytti vatsaa) ja huomenna ei ole pahoinvoinneista kenties tietoakaan.. niin ei sitä heti viitsi rientää testiä ostamaan.

Enkä myöskään kestä näitä haamupotkuja!! Aaaagh, yhtä raskausoiretta vaan koko aika (mitään potkujahan nyt ei voisi mitenkään olla kun tyttö 3,5kk vanha)

Kun en halua turhaan innostua, oletan että pahoinvoinnista ei huomenna ole tietoakaan, jos, niin sitten voisin harkita testiä vaikkapaaa.. maanantaina :D

täällä yksi kuumeilija ja esikoinen kohta 10kk. nyt sain isännältä luvan kuumeilla oikein kunnolla :D
kahdet menkat on olleet vasta, kierto 38 päivää. nyt on menossa kp 45/38, menkkoja ei näy. pari viikkoa oksettanut, heikottanut ja väsyttänyt. testit järjestään negatiivisia. :/

Lellu1 harmaana
Äitipeikko:Tervetuloa mukaan. Täällä yritetään vielä hieman siirtää tuota yritystä kun poika on vasta sunnuntaina 4kk, mutta äkkiä tää aika menee. huhtitoukokuulla sitten varsinaisesta aloitellaan kova kuumeilu jos ei satu sitten sitä ennen käymään vahinko... :LOL: Noita kumia kun käyttää niin pakkaa jäädä vähän viime tinkaan. :whistle:

kiitos =) mulle iski raskauskuume kun Minea oli noin 2kk ikäinen ja nyt sitten pyysin mieheltä joululahjaksi vauvaa B) se varmaan aatteli että helpommalla pääsee kun suostuu :LOL: ei vaines... vähän hirvittää että miten kahden pienen kanssa pärjäisi, mutta silti olisin onnesta soikeana jos plussaa testi näyttäisi. hämyttää nyt nää "oireet" täysillä, että onko kyseessä raskaus, joku tauti vai luulosairaus :whistle:

Wimmagimma
mä oon tässä viime kuukausien aikaan ollu kolme kertaa raskaana :D ja kovasti potkii vauva mahassa ( =haamupotkuja).nyt sitten oikeesti oikeesti yritetään saada testiin toinen viiva...huvikseni kysyin madam mammalta ennustuksia,ni se veikkas poikaa syntyväks joulukuussa -07(!!!).mies tokas tohon,että "noni,eli pari kuukautta saadaan yrittää ennen ku tärppää..."

itsekin mietin että miten sitä kahden pienen kanssa pärjää,mut kyllähän sitä.se ois eri juttu jos vaikka kaksoset saatais ;)

Tervetuloa minunkin puolesta Äitipeikko ja varsin lupaaviltahan noi sun oireet vaikuttaa, toivottavasti saat vielä sen positiivisen tuloksen =)

Jännittää kyllä Emilyn kovasti sun puolesta, pidetään peukut ja varpaat pystyssä! Kadehdin itsehillintääsi jos maltat maanantaihin olla testaamatta :D

Lellu, täällä myös ottaisin mielelläni tädin vierailulle, toiset täällä toivoo ettei täti löydä perille ja meille kelpais kyllä :LOL:

Oma olo on masun osalta vieläkin jännä, vähän niinkuin menkkatuntemuksia alavatsalla, etenkin eilen ja toissapäivänä, mut mitään ei tapahdu, hö :kieh:

Äitipeikko:Ihana nimi teidän tytöllä. meille olis tullu Minea jos Luukas olis ollut tyttö. Minea on vieläkin isin suosikki nimi tytöistä. :D Äitee tykkää myös Linnea nimestä. Pitää issiin tehä... tai saada.... kaksi tyttöä. :LOL:

kiitos kiitos. Sinuhesta tuo Minean nimi on peräisin. ja sellanen haave on, että JOS toinen saadaan ja se on tyttö niin samasta opuksesta saisi nimensä :whistle:

alkaa kyllä tympästä tämä paha olo kun ei sitä plussaa näy eikä kuulu. eikä menkkojakaan sen puoleen. epätietoisuus hajottaa pään.

miten monilla teistä on kuukautiset alkaneet synnytyksen jälkeen?

niin ja mulle TULI plussa elokuussa, ennen kuin kuukautiset alkoivat. meni kyllä aikaseen kesken, mutta tiedoksi kaikille että kyllä sillonkin se plussa näkyy =)

Enää ei okseta :'( byää.. hih ;)

Mies eilen ilalla töistä tullessaan puheli, kun tyttö valvoi pitkään, että sitten kun niitä olisi kaksi ne molemmat riekkuis pitkin yötä.. taitaa sitäkin pohjimmiltaa vähän kumeiluttaa ;)

Niin ja täällä ei tosiaan niitä menkkoja ole, että vaikea arvioida missä vaiheessa sitä testiä voisi tehdä.. hmmh, jos tässä ei nyt mitään oireita enää ilmene, niin ehkäpä vasta tuossa myöhempänä tätä kuukautta.. :)

tuli mieleen
Emilyn, pidän peukkuja sulle, mutta tuli mieleen että sekä mulla että mun siskolla oli pari kk synnytyksen jälkeen pahoinvointia ja huimausta, ja ne meni ohi (ei siis oltu raskaana).. Aateltiin että johtu hormoneista vaan jotenkin kun molemmat täysimetettiin. Tosin meillä alkoi myös molemmilla menkatkin 1-2kk synnytyksen jälkeen, että saattoi johtua siitäkin. :)

Sorruin taas tilaamaan netistä raskaustestejä, tällä kertaa mammaksilta :ashamed: Toivottavasti ne ei anna yhtä epäselviä tuloksia kun noi advancet. Jouluaatto vois olla hyvä päivä testata seuraavaksi jos tulis vaikka joululahjaksi yllätysplussa :D

Vaikka taitaa olla turha elätellä toiveita, tänään illasta ollut niin menkkaoireet eli alavatsaa juilinu. Muutanman kerran oon jo ajatellu et nytkö ja kipittäny veskiin kattoon mut valkkista vaan on tullu erittäin reilusti :snotty: No enpä tosiaan laita pahakseni vaikka pitkästä aikaa täti tulisikin.

Emilynille, edelleen pidän sulle peukkuja ;)

Äitipeikolle toivon tilanteeseen pikaista selvyyttä, mieluiten plussan ilmestymistä testiin =)

Yhteistyössä