Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

  • Viestiketjun aloittaja pau84 harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Täällä ilmoittautuu yksi kuumeilija, tyttö nyt 4 kk. Jälkitarkastuksessa lyötiin minipillerit kouraan ja niitä oli tarkotus syödä se kolmen kuukauden setti. Melkein se menikin, mutta nyt sai pillerit kyytiä. Tässä sitten odotellessa, toivoessa ja pupuillessa :)
 
Tervetuloa mukaan Tiinuri :heart:

Elämän pieniä iloja, täällä vihdoinkin menkat tuntuvat alkavan tänään, enpä olisi uskonut ihmisen tulevan näin iloseksi moisesta asiasta :LOL:

Eli nyt ainakin tiedän et kroppa pelaa ja toiveet paranevat. Kiertohan voi olla mitä sattuu näin alkuunsa mut toivottavasti ei yltiöpitkäksi veny.

Ja ei kun verhoja vaihtamaan joulun kunniaksi =)
 
tänä aamuna tein raskaustestin ja olin näkevinäni siinä tosi haalean haamun jo sen vaikutusajan sisällä. mutta sitten onnistuin kastelemaan sen testi-ikkunan vedellä (HYVÄ minä!) ja jätin testin tonne kylppärin kaappiin kun lähin kaupungille. kotiin tultua olin heittämässä roskiin ja nyt se on kuivunut ja kyllä siinä ihan viiva näkyy ilman tihrustamista kontrolliviivan lisäksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 16:15 äitipeikko kirjoitti:
tänä aamuna tein raskaustestin ja olin näkevinäni siinä tosi haalean haamun jo sen vaikutusajan sisällä. mutta sitten onnistuin kastelemaan sen testi-ikkunan vedellä (HYVÄ minä!) ja jätin testin tonne kylppärin kaappiin kun lähin kaupungille. kotiin tultua olin heittämässä roskiin ja nyt se on kuivunut ja kyllä siinä ihan viiva näkyy ilman tihrustamista kontrolliviivan lisäksi.
Ei sitten muuta kuin onnea!!!

Mäkin haluun :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 16:28 Emilyn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 16:15 äitipeikko kirjoitti:
tänä aamuna tein raskaustestin ja olin näkevinäni siinä tosi haalean haamun jo sen vaikutusajan sisällä. mutta sitten onnistuin kastelemaan sen testi-ikkunan vedellä (HYVÄ minä!) ja jätin testin tonne kylppärin kaappiin kun lähin kaupungille. kotiin tultua olin heittämässä roskiin ja nyt se on kuivunut ja kyllä siinä ihan viiva näkyy ilman tihrustamista kontrolliviivan lisäksi.
Ei sitten muuta kuin onnea!!!

Mäkin haluun :D
kiitos... tosin en ihan vielä uskalla täysillä liputtaa :ashamed: :whistle:
 
Wimmagimma
:flower: ONNEA ÄITIPEIKOLLE!! :flower:

mua on ehkä vähän alkanu kaduttaa tää pikkukakkosen yrittäminen...on tuon esikon kanssa meinaan hieman rankkaa tällä hetkellä.tyttö ei nuku öisin,vaan on pirteä kuin peipponen ja nousee koko ajan seisomaan :kieh:
onhan se ihanaa kun lapsi oppii uutta,mutta kyllä tää vaan vie voimia multa...
mut taitaapi olla myöhästä "katua",koska kuudes aisti kertoo mun olevan raskaana...aivan varmana.
:D mutta voin tulla huomenna ilmottelemaan testituloksesta... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 21:22 Wimmagimma kirjoitti:
:flower: ONNEA ÄITIPEIKOLLE!! :flower:

mua on ehkä vähän alkanu kaduttaa tää pikkukakkosen yrittäminen...on tuon esikon kanssa meinaan hieman rankkaa tällä hetkellä.tyttö ei nuku öisin,vaan on pirteä kuin peipponen ja nousee koko ajan seisomaan :kieh:
onhan se ihanaa kun lapsi oppii uutta,mutta kyllä tää vaan vie voimia multa...
mut taitaapi olla myöhästä "katua",koska kuudes aisti kertoo mun olevan raskaana...aivan varmana.
:D mutta voin tulla huomenna ilmottelemaan testituloksesta... :whistle:
Mutta onhan se esikko 9kk päästä paljon isompi ;)

Sitä täälläkin mies on jokusen kerran sanonut, kun olen ollut vähän kärtsy sille väsyneenä, että "..ja vielä pitäis toinen saada" :D

Ja pupuilujen jälkeen toteaa, että "nyt tulee vauva :eek: " johon minä aina, että eikä tuu kuitenkaan :(
 
Onnittelut äitipeikolle haamusta, eiköhän se sieltä vahvistu vielä kunnon viivaksi :heart:

Ja Wimmagimmalle varoivaiset onnittelut jo myös, toivotaan että sun vaisto on oikeassa. Tulehan toki hetimmiten kertomaan vahvistaako testi tuntemuksesi :heart:

Alkoihan niitä hyviä uutisia tähänkin pinoon pitkän tauon jälkeen tulla ;) Ja kummasti sitä aina jaksamista löytyy vaikka vaikeita päiviä lasten kanssa on varmasti itse kullakin.

Mä aloin myös epäröidä ja ehdotinkin miehelle ehkäisyn käyttöön ottoa mut nyt taas alan jo perua puheitani...eli eiköhän tässä jatketa tjottailulla :kieh: Laskeskelin et jos sattuis et kierto olis suurinpiirtein sama kun aiemminkin, olisi seuraavan tulokkaan la syyskuun lopulla ja hetelmälliset päivät uuden vuoden tienoilla :p
 
Wimmagimma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 10:05 äitipeikko kirjoitti:
mä tässä mietin että kannattaisko mun varata aikaa gynelle/ultraan jo nyt. että saisin mielenrauhan...
ai siis meinasitko että haluut varmistaa ootko todella raskaana...? mä varmaan varaisin ku mulle ois tärkeetä,että tietäis aivan varmasti... mut siis onko se np-ultra ensimmäinen? ku mulla oli ekan raskauden alussa kovia kipuja ja vuotoa,ni siks menin jo tosi aikases vaihees tutkittavaks...mut onks se yleensäottaen niin,että vasta viikoilla 11-13 mennään ultraan?

onko muuten kaikki täällä käynyt papa-kokeessa joka synnytyksen jälkeen?mä en edes tienny että pitäis mennä,eikä neuvolassa oo sanottu mitään,ni mitäs nyt sitten... nyt jos plussa tulee,ni enhän mä mihkään papaan voi mennä.


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 10:30 Wimmagimma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 10:05 äitipeikko kirjoitti:
mä tässä mietin että kannattaisko mun varata aikaa gynelle/ultraan jo nyt. että saisin mielenrauhan...
ai siis meinasitko että haluut varmistaa ootko todella raskaana...? mä varmaan varaisin ku mulle ois tärkeetä,että tietäis aivan varmasti... mut siis onko se np-ultra ensimmäinen? ku mulla oli ekan raskauden alussa kovia kipuja ja vuotoa,ni siks menin jo tosi aikases vaihees tutkittavaks...mut onks se yleensäottaen niin,että vasta viikoilla 11-13 mennään ultraan?

onko muuten kaikki täällä käynyt papa-kokeessa joka synnytyksen jälkeen?mä en edes tienny että pitäis mennä,eikä neuvolassa oo sanottu mitään,ni mitäs nyt sitten... nyt jos plussa tulee,ni enhän mä mihkään papaan voi mennä.
haöuaisin varmistaa että löytyy jotain masusta :ashamed: kävin Mineastakin varmistuttamassa rv7. nyt sain ajan 28.12 täytyy miettiä mistä saan neidille kaitsijan.

mä en ole käynyt papassa mutta mun ystävä, joka nyt raskaana, puhui että hänelle meinasi terkkari että sen voi tehdä raskaanakin. en tiiä tarkemmin mutta näin väitti.
 
Tuosta papasta, niin mulle sanoi neuvolan terkka että raskausaikana ei ehkä tule oikeaa tulosta ja nyt synnytyksen jälkeenkin sanoi että odottaa - olikohan se puoli vuotta, vuosi verran kun kuulemma imetyskin voi vaikuttaa papatulokseen. Joten enpä sitten pidä kiirettä tuon asian kanssa.. mulla on muutenkin ollut aiemmin sitä luokka kakkosta niin turhahan sitä olisi mennä ottamaankaan nyt jos olisi sitten imetyksestä johtuen taas luokka 2.

Mekin mentäisiin rv7 ultraan kuten käytiin tästä esikoisestakin, eikä muihin ultriin haluttu osallistuakaan sitten. Ja rv26 käytiin 4D:ssä kuten mennään varmasti ensi kerrallakin.

Mutta jos tässä nyt olisi kakkonen saatu alulle, niin sen oikeastaan pitäisi olla sitten aluillaan niin, että syntyisi ensi vuoden aikana. Minulla ei ole kovin luottavainen mieli tähän tärppi oloon, joten jos ei vuodenvaihteessa tule plussailtua niin taidan sitten palata asiaan vasta jokusen vuoden päästä :wave:
 
moron!!
onnea haamusta!!nimimerkki jäi jonnekkin unholaan jo :ashamed:

vimmagimmalle etukäteisonnittelut!! :heart:

täälä vasta ootellaan yrityksen alkuun pääsemistä, mutta eikähän se maaliskuu pian tuu :D

esikon kanssa nyt takutaan yöunille nukahtamisen kans.. monena iltana menny pitkälle 12 ennenkä antaa matille periksi :kieh: en ees yritä sen rytmiä ennen joulun pyhiä muuttaa, kun senhän ny tietää et sekasin ne menee saman tien ku koko joulu reissataan

joulalahjat sain tänään paketoitua, muutama täytys vielä ostaa..

ei tästä kirjottelusta tuu nymitään, esikko tinttaa, mentävä on!!
ollaan muute reissus 27.12 saakka joten en oo koneella
PALJON PLUSSAUUTISIA TOIVON TÄHÄN PINOON
JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE!!

-PAU JA ALESSA huomen jo 7kk-
 
Wimmagimma :wave: Äkkiä kertomaan miltä testi näytti!!! :kieh:

Ootkos Äitipeikko soitellut aikaa ultraan tai testannu uudelleen?

Täti meinaa olla kovin pihillä päällä, nyt jo loppumaanpäin. Seuraavan kerran täällä jännitellään tammikuun puolessa välissä :D Ihanaa kun tuli talviset kelit, joulun tuntuakin heti enemmän.

Meinaatko Emilyn mennä sit välillä töihin tms mikäli vauvaa ei nyt kuulu ja lykkäätte yritystä? Välillä itekkin kaipais mut ehtiihän tuota :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 21:18 äitsy80 kirjoitti:
Wimmagimma :wave: Äkkiä kertomaan miltä testi näytti!!! :kieh:

Ootkos Äitipeikko soitellut aikaa ultraan tai testannu uudelleen?

Täti meinaa olla kovin pihillä päällä, nyt jo loppumaanpäin. Seuraavan kerran täällä jännitellään tammikuun puolessa välissä :D Ihanaa kun tuli talviset kelit, joulun tuntuakin heti enemmän.

Meinaatko Emilyn mennä sit välillä töihin tms mikäli vauvaa ei nyt kuulu ja lykkäätte yritystä? Välillä itekkin kaipais mut ehtiihän tuota :whistle:
Niin mulla on vuosi tuota koulua jäljellä että ei ehkä olisi ihan järkevää olla esim. kuutta vuotta kotona putkeen, niin kivaa kun olisikin saada ne lapset suht peräkkäin. Toisaalta tulee morkkis pistää tyttö päiväkotiin vuoden ajaksi kun käyn koulua mutta saa nähdä miten asiat lutviintuu :)
 
Wimmagimma
nyt mua hävettää... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
aattelin jotenki niin tyhmästi,että ois muka sellanen testi minkä voi tehä ENNEN ku menkkojen pitäis ees alkaa... :headwall: mutta sehän on se Onni-testi minkä voi tehdä "jo ensimmäisenä päivänä ku kuukautisten olis pitäny alkaa". silti sen tein ja negahan se oli :'(
mun pitää siis odotella joulun yli... :eek: päivät menee niin tosi hitaasti eikä millään malttais odottaa...
mut vitsi ku on dorka olo nyt... :headwall:

paulle hyvät joulut jos et ehdi enää koneelle!!! muille tietenkin myös,mutta eiköhän me täällä vielä rupatella...
 
Tervetuloa Tiinuri... Olikos muita?

Äitsylle onnea menkoista!!! :D Tahtoo kans. No jos yhtää oli nuo mun viimeviikkoiset selkäkivut ja toispuoli nippailut ovista niin ne olis ehkä tiedossa joulun jälkeen. Toivossa eletään. Pupuilut on kyllä jäänyt nyt hieman hiljaisemmalle, joten vauvaa ei ole tänne ainakaan tiedossa. No kunhan sitten keväällä taas hieman pirityis. :kieh:

Wimmagimma: Toivotaan, että vielä testi plussaksi muuttuis! :)

Äitipeikko: Oletkos testaillut vielä sen haamun jälkeen. Mä muistan, että testasin, ainakin 5 testiä kun en meinannut millään uskoa, että vauva olis tulossa, haamuja kun testailin. :kieh: No tuollahan se tuhajaa parvekkeella. Sunnuntaina tuli muuten vuosi siitä kun sain sen ekan haamu plussan. :D

No täällä jatketaan kuumeilua teidän knssa vaikka en vielä itse varsinaisiin piinailijoihin kuulukaan.

Lellu ja Luukas
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2006 klo 17:05 Lellu1 kirjoitti:
Äitipeikko: Oletkos testaillut vielä sen haamun jälkeen. Mä muistan, että testasin, ainakin 5 testiä kun en meinannut millään uskoa, että vauva olis tulossa, haamuja kun testailin. :kieh: No tuollahan se tuhajaa parvekkeella. Sunnuntaina tuli muuten vuosi siitä kun sain sen ekan haamu plussan. :D
en, aattelin tuossa joulun tienoilla testailla. kyllä toi haamu sen verran hyvin näkyy että silmiäni uskon, HETKITTÄIN. välillä iskee niin valtava epäusko että hohhoijaa. sen takia halusinkin ultraan varmistamaan että onko se pikkuinen menossa mukana vai mamma pimahtanut. varaudun siis myös suureen pettymykseen myöskin.

tulikos Lellulle sillon sitten pelkkiä haamuja? vai ihan selkeitä plussiakin?
 
:wave: Täällä kohta 24v täyttävä 2:n pojan äiti...esikko 3v ja kuopus kohta 6kk...

Oon kuumeillu jo pari kk ja kuume nousee sitä mukaa ku kuulee vauvauutisia..sekä näkee raskaana olevia naisia..

Kolmosta ei olla viel kyl "tekemässä" n.5v ku mul on kierukka..ellei sit mies lämpene aiemmin asialle..tosin ois kyl munkin pian mentävä töihin... :snotty:

Mut eipä tässä muuta.. B)
 
äitsy80 harmailee
Wimmagimma eihän toivo ole vielä menetetty jos ei kerran ole kp:t vielä täynnä, testaile vielä uudelleen muutaman päivän päästä ja toivotaan et silloin tulos vahvistaisi sun tuntemukset =)

Täällä taitaa täti olla lähdössä ja hyvä niin :kieh: Pääsee sit ovista odottelemaan vaikka mä en oo koskaa pahemmin sitä kytsiny vaan noi on pojat on saanu alkunsa ihan vaan hyvällä onnella ajoituksen suhteen :D

Toivotaan lellu et kevät tois tullessaan uutta puhtia makuuhuoneeseenkin, meilläkin kaivattais... :LOL: Mies kiusoitteleekin et ei tällä tahdilla oo edes toiveita :whistle:

Toivottavasti Äitipeikolle näkyy pieni ihmisen alku ultrassa, odotan innolla kun itsekin pääsee seuraavan kerran moisen ihanuuden näkemään =)
 
Wimmagimma
Teretulemast vaan kaikille uusille tulokkaille :) :flower:

hei noista haamuista vielä...mä tein ekas raskaudes kaks testiä ja molemmissä näkyi vaan himmeä viiva! eli nou hätä..tai siis uskoisin,ettei sitä haamua tulis,jos ei yhtään raskaushormonia veressä ois.

joo..mä tilasin just netistä jonkun testin (en muista nimee),minkä voi tehdä 10 päivää yhdynnän jälkeen...joten joulun jälkeen siis uudestaan testailemaan. mä vaan tuppaan olee sellanen hätähousu,ettei mitään malttais oottaa :D
 

Yhteistyössä