Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

  • Viestiketjun aloittaja pau84 harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Hei vaan!

Hyvää tätä vuotta kaikille!!!! :D

Täällä sen kuin vauvakuume vain kovempana tuntuu kutkutuksena rinnassa ja masun pohjassa. :D Tänä keväänä sitten yritys aloitellaankin ja justiin tuossa mietin, että eihän siihen ole kuin muutama kuukausi. Nyt mennään sellaisella puoli tjottailulla. Ehkäisy nimittäin meinaa kummasti unohtua... että me voidaan inhota noita kumeja. \|O No sillä periaatteella on menty, että jos pikku pikku vahinko käy niin se sitten käy. :kieh:

Poika on saanut tään kuun aikana 4hammasta ja on vasta ens viikolla 5kk... mitään hirveitä ongelmia niiden tulo ei ole tuonut, muutenkin melko rauhallinen tapaus tuo meidän Luukas. Ja niin ihana :heart: !!!

Toivottavasti saadaan oikein paljon plussia tähän pinoon tään vuoden aikana!!!

Ainiin kp on tänään 109 :LOL:

Lellu ja Luukas <br><br>
 
pitäis varmaan sitä seksiäkin harrastaa jos haluaa raskautua. argh. ei vaan vähempää kiinnosta kun täällä on tuo pikkuinen nuhassa ja huutelee/itkeskelee kaikki yöt. itekin kuumeessa ja kurkku kipiä.

no, ei tässä niin kiire olekaan. paitsi mä haluan sen vauvan just nyt justiinsa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 09:20 äitipeikko kirjoitti:
pitäis varmaan sitä seksiäkin harrastaa jos haluaa raskautua. argh. ei vaan vähempää kiinnosta kun täällä on tuo pikkuinen nuhassa ja huutelee/itkeskelee kaikki yöt. itekin kuumeessa ja kurkku kipiä.

no, ei tässä niin kiire olekaan. paitsi mä haluan sen vauvan just nyt justiinsa.
Mulle kans tänne heti nyt :D

Alitajunnassa jyskyttää raskausoireet joten en niitä enää noteeraakaan, tuntuu mieli tekevän jatkuvasti tepposia. Jos tuossa joskus kuun puolivälissä uskaltautuisi testaamaan, ei niitä testejä nyt viitti joka viikko tehdä :whistle:
 
Wimmagimma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 09:49 Emilyn kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 09:20 äitipeikko kirjoitti:
pitäis varmaan sitä seksiäkin harrastaa jos haluaa raskautua. argh. ei vaan vähempää kiinnosta kun täällä on tuo pikkuinen nuhassa ja huutelee/itkeskelee kaikki yöt. itekin kuumeessa ja kurkku kipiä.

no, ei tässä niin kiire olekaan. paitsi mä haluan sen vauvan just nyt justiinsa.
Mulle kans tänne heti nyt :D

Alitajunnassa jyskyttää raskausoireet joten en niitä enää noteeraakaan, tuntuu mieli tekevän jatkuvasti tepposia. Jos tuossa joskus kuun puolivälissä uskaltautuisi testaamaan, ei niitä testejä nyt viitti joka viikko tehdä :whistle:
niinpä! kaikki mulle nyt ja heti!toi on mun motto :D

mulla kestää menkat vielä pari päivää ja sitte pitää oottaa pari VIIKKOO melkein ja TAAS pari viikkoo ennen ku voi testailla. :eek:

eilen illalla miehen kanssa tuskailtiin,että sitähän pitää hommailla seittemän päivää putkeen jos haluu pelata varman päälle... :eek: :D (kolme päivää ennen ja kolme päivää jälkeen plus SE päivä)
hohhoijjaa...mutta kun mä tahdon raskautua NYT! :kieh: :) :saint:
 
ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2007 KAIKILLE MEILLE!!

Aluksi pahoittelut emilynille negasta ja
wimmagimmalla tädistä

Mulle on kans ihan sama missä pinossa stä kuumeillaan ja kirjotellaan..

Joulu meni hyvin, ja uusi vuosi ihan ok. Alessa sairastu sit angiinaan ja molemmis korvis korvatulehdus ja vesirokkoa odotelles, kaikki kuus siskon poikaa sairastanu kuukauden aikana vesirokon, Ilari sairastu siihen eilen, jote eiköhän meilläkin pian :kieh: :kieh:

Voi että, enää kaks levyä pilleriä syömättä, sitten alkaa yritys :heart:
MItes muuten se nyt taas olikaan, pitikö olla kuukauden ekaks yrittämättä kun lopetti ne pillerit? ei muista ei :ashamed:

Olikohan mulla muuta, tyttö nukkunu jo kolmatta tuntia pihalla vaunuissa, taidanki käydä kattoos et kaikki hyvin, oon aika paniikkipirkko näis asiois..

Palaillaan
Pau ja neiti pian 8kk :eek:

 
poika0606 harmaana
Moi vaan kaikille ja hyvät uudet vuodet!

Tein tänään testin ja tuli haalea viiva. Olen testaillut parin päivän välein, kun on muka ollut niin selviä oireita, ja nyt vihdoin näyttäis siltä, että ehkä minä sittenkin olen raskaana... No, täytyy tehdä vielä yksi varmistustesti, kun haluan nähdä siinä ihan selvän viivan :)

Mutta poika kutsuu. Plussaonnea kaikille =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 15:03 poika0606 harmaana kirjoitti:
Moi vaan kaikille ja hyvät uudet vuodet!

Tein tänään testin ja tuli haalea viiva. Olen testaillut parin päivän välein, kun on muka ollut niin selviä oireita, ja nyt vihdoin näyttäis siltä, että ehkä minä sittenkin olen raskaana... No, täytyy tehdä vielä yksi varmistustesti, kun haluan nähdä siinä ihan selvän viivan :)

Mutta poika kutsuu. Plussaonnea kaikille =)
onnea =) :flower: :hug: mulle tuli muutama roskishaamu ja yksi "oikea" haamu tuossa enne joulua ja siltikin vuoto alkoi. ja sen jälkeen näkyi nega...

mutta toivottavasti sulla on parempi onni matkassa :hug: =)
 
Hei!

Onnea Poika0606!!!!! :D :flower: :heart: Mukava kun saadaan plussia pinoon!!!

Eilen piti miehelle purkaa omaa vauvakuumetta ja sitä vain hymyilytti... :kieh: Itsekin olen välillä sitä mieltä, että kyllä on kumma kun poika noin pieni ja väsyttääkin välillä ihan sairaasti ja siltikin kuume vain kasvaa. Ihanaa kuitenkin kun mies on hengessä mukana ja valmis uuteen tulokkaaseen. :heart: Enää muutama kuukaus ja sitten alkaa oikein piinailu... niin no tulis nuo menkat nyt ensin niin tietäis sitten milloin piinata. :p Vähän on ollut menkk jomottelua masussa aika ajoin, jospa ne sieltä pikkuhiljaa. Imetän kyllä aika usein vielä päivässä, aamuyöstä alkaakin aivan maratooni... voi kun sais nuo yösyötöt pois.

Pau: Mulle silloin aikoinaan lääkäri sanoi, ettei tarvi pitää mitään välikuukautta pillereiden lopetuksen jälkeen. Sehän on varmaan vain siksi sellainen tapa, että tietää kiertonsa pillereiden jälkeen jne. Mulla meni eka kierto normaalisti niin kuin pillereilläkin ja sittenhän se venähti jopa kp45.

Meillä kävi äsken sellainen reilu 2kk poika ja kyllä se oli vielä pieni tuohon meidän poikaan verrattuna... ei auttanut yhtään tätä mun tilannetta. ihan haiku tuli. :p

Lellu ja Luukas
 
Onnittelut poika0606 plussasta :heart:

Ajatus pätkii niin etten muista mitä muuta piti kommentoida :ashamed:

Täällä vaan odotellaan miten pitkäksi kierto venyy vai tuleeko seuraavat menkat suunnilleen ajallaan tai paras vaihtoehto olisi tietenkin ettei tulisi ollenkaan salamatkustajan vuoksi :D Eipä vaan toiveet oo kovin korkeella. Valkkis lisääntyny niinku viimeksiki pari viikkoa ennen menkkoja ja tän kuun puoleenväliin pitäis malttaa jännitellä... :eek:
 
Poika0606:lle onnea plussasta :flower:

Huh tänne oli tullut paljon tekstiä sitten viime kerran en ole oikeen kerennyt kirjoitella tänne.

Täälläkin kakkosen yritys lähenee muutaman kuukauden päästä alkaa sitten yritys. Menkkoja mulla ei ola kuulunut eikä näkynyt eikä varmaan näykään ennen kuin imetyksen lopetan. Tän kuun jos vielä täysimettäisi ja sit osittain ja sit lopettaisi. Unta näin jo siitä että olin tullut raskaaksi vaikka imetin edelleen. Oli kyllä hieno tunne siinä unessa kun olin taas raskaana.

Niin kai sitä pupuiluakin pitäisi ruveta aktiivisemmin harrastamaan että on jotain toivoa saada sitä kakkosta alulle. Ei vaan oikeen kiinnosta ja kun olen aina niin väsynyt ehkä sitten kun on joku syy sitä harrastaa :LOL: :LOL:
 
Aika matelee... \|O Menisi vaan viikko vielä nopsaan niin saisi edes hetken jännitellä :kieh:

Vieläkö teillä on joulu kotona vai ootteko kuskannu kuset ja koristeet komeroon odottamaan aikaa parempaa? Ajattelin viikonloppuna ottaa jouluvalot pois vaikka esikko niin kovin kuulemma omista valoistaan vielä tykkääkin =)
 
Wimmagimma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 19:35 äitsy80 kirjoitti:
Aika matelee... \|O Menisi vaan viikko vielä nopsaan niin saisi edes hetken jännitellä :kieh:

Vieläkö teillä on joulu kotona vai ootteko kuskannu kuset ja koristeet komeroon odottamaan aikaa parempaa? Ajattelin viikonloppuna ottaa jouluvalot pois vaikka esikko niin kovin kuulemma omista valoistaan vielä tykkääkin =)
mulla on tapana laittaa joulukoristeet jo marraskuun lopulla :ashamed: mut sit otankin ne pois tapaninpäivän tienoilla...hehheh..oon vähän semmonen hätähousu.katotaan nyt ku toi tyttö kasvaa,että antaako korjata niin pian koristeet kaappeihin. :whistle:

joo,ja tosissaan aika vois mennä VÄHÄN nopeemmin...13.päivä on meillä SE päivä ;)

Onnea plussanneille!toivottavasti muakin onnitellaan ens kuun puolella... :whistle:
 
Minäkin luin ihan että kuuset :)

Kuusi on viety pihalle kun piti viedä tiettyyn päivään mennessä että jätehuolto ottaa sen mukaansa. Ja mies on nyt sunnuntai iltaan asti työreissussa. Jouluvalot vielä ikkunaa koristaa, saavat siinä jonkun aikaa ollakin.

Raskausoiretta tai ei, minulla on ilmeentynyt nyt sellainen juttu että välillä on rinnat tosi arat imettäessä. Etenkin illalla ja öisin. Hmm. Edellisessä raskaudessa ei tuntunut mitään rintojen arkuutta, mutta toisaalta enpä silloin imettänytkään ;)

Meidän tilanne taitaa nyt olla se, että mikäli se seuraava testi on nega niin sitten jätetään se toisen lapsen hankinta tuonnemmas. Hirveän ihanaa olisi saada tytölle leikkikaveri, mutta jos se nyt vuoden pari siirtyy, ehkä hän sen aikaa kestää ainoana lelliäisenähelliäisenä.

Mulla on nyt muutenkin tosi ihana olo kun äsken oli "pikkasen" taloudellista tiukkuutta ja nyt saatu asiat reilaan ja uusi autokin meille on tilauksessa :) :flower: Se on iso juttu siltä osin, että tuolla vanhalla ei ole oikein päässyt liikkeelle (kavereita asuu eri kaupungeissa kuin täällä missä nykyään asumme), joskin se nyt on toimintakunnossa mutta on pienehköjä traumoja siitä kun melkein jäin Kehän varteen keväällä mutta uskollisesti auto sammui huoltoaseman pihaan :D
 
Wimmagimma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 11:29 Emilyn kirjoitti:
Minäkin luin ihan että kuuset :)

Kuusi on viety pihalle kun piti viedä tiettyyn päivään mennessä että jätehuolto ottaa sen mukaansa. Ja mies on nyt sunnuntai iltaan asti työreissussa. Jouluvalot vielä ikkunaa koristaa, saavat siinä jonkun aikaa ollakin.

Raskausoiretta tai ei, minulla on ilmeentynyt nyt sellainen juttu että välillä on rinnat tosi arat imettäessä. Etenkin illalla ja öisin. Hmm. Edellisessä raskaudessa ei tuntunut mitään rintojen arkuutta, mutta toisaalta enpä silloin imettänytkään ;)

Meidän tilanne taitaa nyt olla se, että mikäli se seuraava testi on nega niin sitten jätetään se toisen lapsen hankinta tuonnemmas. Hirveän ihanaa olisi saada tytölle leikkikaveri, mutta jos se nyt vuoden pari siirtyy, ehkä hän sen aikaa kestää ainoana lelliäisenähelliäisenä.

Mulla on nyt muutenkin tosi ihana olo kun äsken oli "pikkasen" taloudellista tiukkuutta ja nyt saatu asiat reilaan ja uusi autokin meille on tilauksessa :) :flower: Se on iso juttu siltä osin, että tuolla vanhalla ei ole oikein päässyt liikkeelle (kavereita asuu eri kaupungeissa kuin täällä missä nykyään asumme), joskin se nyt on toimintakunnossa mutta on pienehköjä traumoja siitä kun melkein jäin Kehän varteen keväällä mutta uskollisesti auto sammui huoltoaseman pihaan :D
mulla oli kans välillä ton loppuimetysajan rinnat arat...mut eipä se ainakaan raskaudesta johtunu tai sitte testit huijaa mua negoilla...

mä sain eilen tietää,etten menetäkään koulupaikkaani amk:ssa,vaikken alotakaan ens syksynä. :) luulin,että sieltä saa olla vaan vuoden pois,mut sieltä saakin olla kaks vuotta pois putkeen tai pätkittäin. joten nyt olis todella hyvät saumat sen puolesta mun raskautua.sit 2008-syksyllä ku alottaisin,ni nuorempi ois melkein vuoden ja lapset vois laittaa sitte hoitoon ja äidin kouluun :xmas:

niin,ja meillä myös uuden auton hankinnat kuultaa mielessä... mies haaveilee menevänsä viroon tai ruotsiin hakemaan meille volkkari passatin...farkku kun meidän saada pitää ;)
 
Emilyn, imetätkö sä miten usein? mä imetän Mineaa noin 8-10 kertaa vuorokaudessa, useamminkin nyt kun ipana on nuhainen. ja sellasta rintojen arkuutta sekä vihlomista (vihloi ihan rinnan sisältä niinkuin veitsellä vedeltäisiin) tuli huomattua. sama juttu oli kesällä kun tein plussatestin. mutta nyt oon huomannut että noi "oireet" tuntuu suunnilleen samaan aikaan kuin tuntuu ovulaatio-oireita. varmaksi en tietenkään osaa sanoa kun en tikuta ovista ja samoja oireita oli sillon kun sen haamutestin sain.
mutta kuitenkin, mä kävin imetystukiryhmässä missä tarkastettiin Minealta imuote ja siinä oli hieman korjaamisen varaa. ilmeisesti sekin aiheutti arkuutta ihan tarpeeksi, samoin se kun neiti tilailee lisää maitoa tautia varten, kun ei kiinteät maistu.

kannattaa siis tarkistaa imuote, se aiheuttaa tosi helposti kipua imettäessä.

niin ja meille ei tule autoa ikuna :whistle:
 
Äitipeikko

Hmm, mitähän tuohon määrään nyt osais sanoa.. voipa hyvinkin olla 8-10 kertaa, jo senkin takia että neiti ei syö tuttia niin joskus on pitkät tissirumbat kun tarvii joskus nukahtamiseen sitä tissiä jatkuvasti kun nukahtaa ja herää, tulee sellanen tissi-byäää ja sitten taas nukahtaa ja herää.. etenkin kun viime iltoina on roikkunut paljon rinnassa ja meilläkin on nuha vaivannut. Aiemmin ei ole aristellut että luulisin imuotteen olevan kohdillaan. Tosin tiedä sitten miten vinksallaan se joskus öisin on kun puoliunisena imetän :D Mutta voi johtua aristus nyt tästä kiihtyneestä tissittelystäkin taas äkkisältään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 16:12 Emilyn kirjoitti:
Äitipeikko

Hmm, mitähän tuohon määrään nyt osais sanoa.. voipa hyvinkin olla 8-10 kertaa, jo senkin takia että neiti ei syö tuttia niin joskus on pitkät tissirumbat kun tarvii joskus nukahtamiseen sitä tissiä jatkuvasti kun nukahtaa ja herää, tulee sellanen tissi-byäää ja sitten taas nukahtaa ja herää.. etenkin kun viime iltoina on roikkunut paljon rinnassa ja meilläkin on nuha vaivannut. Aiemmin ei ole aristellut että luulisin imuotteen olevan kohdillaan. Tosin tiedä sitten miten vinksallaan se joskus öisin on kun puoliunisena imetän :D Mutta voi johtua aristus nyt tästä kiihtyneestä tissittelystäkin taas äkkisältään.
no siitä se voi tosiaan johtua myöskin. laita vaikka bepanthenia jos se auttaisi. meillä ei myöskään ipana syö tuttia, joten äiti toimii huvituttina. ei se kyllä enää rasita niin paljoa *muistelee kaiholla alkuaikojen, 3-4 tunnin iltaimetyksiä*, mutta eipä tuo mene nukkumaan ilman tissiä. nykyään kyllä syö mitä tarttee ja kääntää sitten kylkyä, johtunee nuhasta kun on vaikea syödä. saa kattoa miten käy kun parannutaan taudista...

meillä muuten tuoksuu tosi namilta kun tuolla makkarissa on raakaa sipulia silputtuna, kyllä se on hieman tehonnut tähän räkätautiin. namnam :p
 
Tulipa naurettua taas omalla kustannuksella hyvät naurut kun tuo kirjoitustaito ei ole paras mahdollinen =)

Noista autojutuista ootte jutustelleet...meillä oli yhden lapsen aikana farkku ja olihan siellä tilaa mut nyt meillä on sedan-mallinen pirssi ja ihmeen hyvin silläkin on pärjätty kahden lapsen kans. Itselläni on sit vielä pienempi bensapihi pikkupirssi, jota en raaskisi vaihtaakaan just kun tykkään siitä muuten.

Nyt katkes ajatus kun ukko tuli sekaamaan...suht oireettomana, pieniä masunippailuja ja lisääntynyttä valkkista likuunottamatta odottelen et pääseekö sitä testailemaan ja mitenkähän pitkään sitä mielensä malttaa kun testejä valmiina on kaapissa :kieh:

Hyvää loppiaista kaikille!<br><br>
 

Yhteistyössä