Onko Lispetti vetänyt oikeat oikeat johtopäätökset ja jättänyt lopullisesti tämän palstan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L:sta Järkyttynyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mitä mahtaa vilahtaa semmoisen päässä, joka väittää Ukrainan pommittavan itse itseään?

Satelliittikuvista on näkynyt jo kuukausitolkulla ennen sotaa se, kuinka Ukrainan rajan taakse kerääntyy Venäjän joukkoja, se alkoi jo syksyllä.

Putin ITSE sanoo että vuosi 1917 ja sit NL:n hajoaminen oli suuri virhe.
Venäjän tiedotusvälineissä ehdittii jo julkaista voitonkirjoitus, jossa kyynelsilmin paasattiin että kuinka Ukraina ja Valko-Venäjä kuuluu Venäjälle.

Zelenskyi pettynyt koko ajan kun Usa ei auta tarpeeksi. Ja kaikki kipataan Usan syyksi, vaikka Usa ei ole ollut mailla halmeilla.

Mitä teille putinisteille vielä tarttee sanoa? Miten harhaisia te vielä pystytte olemaan?

• Tykkää
Reactions: Latimeria ja m1es
Mitä mahtaa vilahtaa semmoisen päässä, joka väittää Ukrainan pommittavan itse itseään?

Satelliittikuvista on näkynyt jo kuukausitolkulla ennen sotaa se, kuinka Ukrainan rajan taakse kerääntyy Venäjän joukkoja, se alkoi jo syksyllä.

Putin ITSE sanoo että vuosi 1917 ja sit NL:n hajoaminen oli suuri virhe.
Venäjän tiedotusvälineissä ehdittii jo julkaista voitonkirjoitus, jossa kyynelsilmin paasattiin että kuinka Ukraina ja Valko-Venäjä kuuluu Venäjälle.

Zelenskyi pettynyt koko ajan kun Usa ei auta tarpeeksi. Ja kaikki kipataan Usan syyksi, vaikka Usa ei ole ollut mailla halmeilla.

Mitä teille putinisteille vielä tarttee sanoa? Miten harhaisia te vielä pystytte olemaan?
Näköjään kaikki propaganda uppoaa kuin kuuma veitsi voihin :D

• Tykkää
Reactions: Echo
Kun täällä vain haukutaan niin pitääpä sanoa sananen puolestakin. Lispetti on virkistävä tuulahdus silakanhajuisella palstalla.

Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Harva asia on vasenmielisempää kuin joukkolynkkaus kun joku USKALTAA esittää mielipiteen joka poikkeaa edes hieman joukkopsykoosista.
Taas näitä mielipiteitä.. " Olen sitä mieltä, että Putin on räjäyttelemässä pedareiden tunneleita Ukrainassa " Tossa youtubevideo aiheesta, tutkikaa itse ja ajatelkaa.
Samalla siellä Ukrainassa tapetaan ihmisiä. Miten olisi pieni pala suhteellisuuden tajua?

Palsta ei todellakaan ole silakanhajuinen, tämä on putkosen ja pt-median viestien välityspalsta.
Joukkopsykoosissa ovat ihmiset, jotka jakavat näitä valeuutisia ja uskovat niihin.

Yhteistyössä