Onko Lispetti vetänyt oikeat oikeat johtopäätökset ja jättänyt lopullisesti tämän palstan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L:sta Järkyttynyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

L:sta Järkyttynyt harmaa

Vieras
Onko Lispetti vetänyt oikeat oikeat johtopäätökset ja jättänyt lopullisesti tämän palstan?

Jos näin on, suurkiitokset poistumisestasi, sillä et enää todellakaan kuulu tähän joukkoon

Olet todellakin järkyttänyt pahasti meitä kaikkia kannanotoillasi Ukrainan kansaa ja tositapahtumia vastaan

putinismisi = 🤮

• Haha
  • Vihainen
Reactions: Lispetti ja Echo
Toivotaan että Lispetti ei lähtenyt. Puhuin ainaki itse sille kovia sanoja, mut ei tää sotajuttu palstakaveruutta kaada. :unsure:

Lispetin nikkiä ei enää ole :notworthy:

No toivottavasti ei lähde mukava nainen. Meillä oli tosi hauskaa silloin nuorempina mä jopa hullaannuin silloin et aloin metästää kuka on tää lispetti. Keskustelut kesti tuntei ja oli mitä mielikuvituksellisempia juttui. Lispetti antoi mulle siivet jotka oli hauraat ja oli opettamassa mitä on aito rakkaus! Ja ottaa kaikki huomioon erittäin hieno ihminen. Ja siis tavallaan vähän ymmärrän lispetin kantaa tossa ukraina jutussa kun uutisissa luki et siviileikin on aseistettu ja annettu pommei millä iskeä venäjän joukkoja kohtaan. Ni onko ne enään sitten siviilei? Vai vaaran kohteita venäläisille sotilaille? Mut joo antautuneiden tappaminen ja raiskaaminen ei ole hyväksyttävää.

No toivottavasti ei lähde mukava nainen. Meillä oli tosi hauskaa silloin nuorempina mä jopa hullaannuin silloin et aloin metästää kuka on tää lispetti. Keskustelut kesti tuntei ja oli mitä mielikuvituksellisempia juttui. Lispetti antoi mulle siivet jotka oli hauraat ja oli opettamassa mitä on aito rakkaus! Ja ottaa kaikki huomioon erittäin hieno ihminen. Ja siis tavallaan vähän ymmärrän lispetin kantaa tossa ukraina jutussa kun uutisissa luki et siviileikin on aseistettu ja annettu pommei millä iskeä venäjän joukkoja kohtaan. Ni onko ne enään sitten siviilei? Vai vaaran kohteita venäläisille sotilaille? Mut joo antautuneiden tappaminen ja raiskaaminen ei ole hyväksyttävää.
Veikö se sulta ihan poikuuden kun noin hehkutat?

• Haha
Reactions: Lispetti
Älä nyt sinäkin lähde puolustamaan venäjän juttuja. Tottakai siviilit puolustavat isänmaataan laitonta hyökkääjää vastaan

Ja venäläiset viis veisaavat kenet he tappavat, ihan tarkoituksella pikkulapsiakin

Yhteistyössä