KYSY LISPETILTÄ

Laitan tämän ketjun siitä syystä, että en olisi jokaisen ketjun keskipiste.

Nyt on jo niin, että ketjujen itse aiheet jäävät varjooni. Se ei vissiin ole tarkoitus.

Voisitte vaikka kuvitella, että olen harmaa niin vältytte menemästä henkilöön? Näin saataisi hedelmällisempiä ketjuja.

Jospa ohjaisimme siis kysymykset minusta tänne? Mitä olette mieltä?

@m1es on kerennyt jo tänä aikana kun kyhään tätä ketjua, mainita minut vähintään kolme kertaa ilkkumismielessä ja ainakin pari tägäystä. 😏
 
Laitan tämän ketjun siitä syystä, että en olisi jokaisen ketjun keskipiste.

Nyt on jo niin, että ketjujen itse aiheet jäävät varjooni. Se ei vissiin ole tarkoitus.

Voisitte vaikka kuvitella, että olen harmaa niin vältytte menemästä henkilöön? Näin saataisi hedelmällisempiä ketjuja.

Jospa ohjaisimme siis kysymykset minusta tänne? Mitä olette mieltä?

@m1es on kerennyt jo tänä aikana kun kyhään tätä ketjua, mainita minut vähintään kolme kertaa ilkkumismielessä ja ainakin pari tägäystä.
Ainoa ilkkumiseni oli tuo "pahesignalointi". Se oli vastaus sinun piruiluusi siitä, kun kerroin toimineeni Ukrainan hyväksi. Kerro nyt puolestasi, kuinka paljon olet lahjoittanut rahaa/tavaraa Ukrainaan, siis ukrainalaisille, ei maassa riehuville venäläisille. Ylittyykö tonni?
 
Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Ainoa ilkkumiseni oli tuo "pahesignalointi". Se oli vastaus sinun piruiluusi siitä, kun kerroin tomineeni Ukrainan hyväksi. Kerro nyt puolestasi, kuinka paljon olet lahjoittanut rahaa/tavaraa Ukrainaan, siis ukrainalaisille, ei maassa riehuville venäläisille. Ylittyykö tonni?
Onko tämä vitsi????
 
Se oli asiallinen kysymys.
Ensinnäkin, olen monttu auki koska edelleen tämä sinun kirjoittelu on tyyliin:
”lällälläää, minun isi onkin isompi kuin sinun”.

Onko tämä joku kilpailu? Suurimman rahasumman lahjoittanut voittaa hyvesignalointi palkinnon?
Pitäisikö minun pelata kovilla ja haastaa sinua ottamaan muutama lapsi turvaan?

Muista nyt, ettet käytä enää yhtään kaasua, raakaölyn jalosteita tai yhtään mitään mikä on millään tavalla kytköksissä Venäjään.

Aivan. Huomenna starttaat autosi ja taas olet tukenut Venäjää, hyi hyi sinua. :D
 
Ensinnäkin, olen monttu auki koska edelleen tämä sinun kirjoittelu on tyyliin:
”lällälläää, minun isi onkin isompi kuin sinun”.

Onko tämä joku kilpailu? Suurimman rahasumman lahjoittanut voittaa hyvesignalointi palkinnon?
Pitäisikö minun pelata kovilla ja haastaa sinua ottamaan muutama lapsi turvaan?

Muista nyt, ettet käytä enää yhtään kaasua, raakaölyn jalosteita tai yhtään mitään mikä on millään tavalla kytköksissä Venäjään.

Aivan. Huomenna starttaat autosi ja taas olet tukenut Venäjää, hyi hyi sinua.
Ei se ollut lällättelyä. Vastasin harmaan kysymykseen, jossa hän ilmeisesti epäili, etten ole tehnyt mitään.
Jokainen auttaa mahdollisuuksiensa mukaan, tärkeintä on auttamisen halu vieressä päällistelyn sijaan.
 
Ei se ollut lällättelyä. Vastasin harmaan kysymykseen, jossa hän ilmeisesti epäili, etten ole tehnyt mitään.
Jokainen auttaa mahdollisuuksiensa mukaan, tärkeintä on auttamisen halu vieressä päällistelyn sijaan.
Mutta vastasit: ”minä olen tehnyt enemmän kuin sinä!”
Millä perusteella?
 
Eipäs vääristellä. Enhän minä voi tietää, kuinka paljon sinä olet auttanut. Siksi sitä kysyin, ei tosin ole pakko vastata.
Olet liian kilpailuhenkinen ja koet vastaukseni haasteina muussakin kuin autohuoltoon liittyvissä asioissa.
Ei, vaan lesosit harmaalle kirjoittajalle että olet tehnyt Ukrainan hyväksi enemmän kuin hän.

Eikä kyse ole lasten tai rahojen määristä vaan siitä miten tunnut kokevan ylemmyyttä siitä että sinä olet auttanut.
Oikein retostelit että ylittyykö tonni. Vai miksi tuollaista muuten kysyt?

Mitä auton korjaukseen tulee: ainahan the ketjussa haastetaan, se on osa hauskaa!
Ihan pikku kiusaa ja toki näpäytetään tilanteen tullen, mutta ei pahasti. Itsekin harrastat samaa niin koita kestää sitä muiltakin?;)
 
Pitääkö tässä ketjussa kysellä sinulta kysymyksiä vai haukkua m1estä?
Voi kysyä.

Tulen linkkaamaan tämän ketjun jokaiseen ketjuun vastaukseksi, jossa mennään Lispetti henkilöön!:)
Näin ei tarvitse arvailla, tai keksiä minusta asioita. Tässä ketjussa voi kysyä ihan suoraan. Kätevää, eikö?






Ei saa haukkua m1estä! Tämä ketju on vain minulle, hän tehkööt omansa.🤓
 

Yhteistyössä